نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
حسن روشن: مشکل اختلاف نکونام و خطیر این است/ با قلعه‌نویی قهرمان می‌شدیم ۱۰، ۲۰ سال عقب می‌افتادیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسن روشن به صحبت‌های قلعه‌نویی بعد از ناکامی تیم ملی و درگیری نکونام و خطیر در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

حسن روشن در حاشیه مراسم ختم برادر جواد خیابانی درمورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی و عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا۲۰۲۳ اظهار کرد: ما چندین سال است که بعد از ناکامی همین وضع را بعد از بازی‌ها داریم. البته بچه‌های تیم ملی زحمت خودشان را کشیدند ولی فوتبال فقط زحمت نیست.

روشن ادامه داد: بچه‌های تیم ملی از لحاظ مالی و فوتبالی اشباع شده بودند و خیلی هم سعی کردند که کاری که بکنند را انجام بدهند ولی خب نمی‌شد. به نظر من این هم خودش یک راه پیروزی است چرا که با این وضع فوتبالمان اگر قهرمان می‌شدیم ۱۰، ۲۰ سال عقب می‌افتادیم.

پیشکسوت استقلال درخصوص درگیری نکونام و خطیر توضیح داد: اینها که الان اختلاف پیدا نکردند و از روزی که تیم تشکیل شد اختلاف داشتند.

روشن افزود: یک دفعه هم ما با اجازه وزیر با آقای جباری ایمان عالمی شاهرخ بیانی نکونام و خطیر و جلسه‌ای گذاشتیم و حرف خطیر و نکونام را گوش کردیم. اختلاف بین آنها نبود کمیته فنی بود. یکی می‌گفت من بازیکن می‌دهم او نمی‌گیرد و آن یکی می‌گفت من بازیکن می‌دهم او امضا نمی‌کند.  

کمیته فنی اگر تشکیل شود و بازیکن بگیرند این کمیته می‌گوید آقا جواد شما باید این کار را بکنی و آقای خطیر شما هم باید آن کار را انجم بدهید.

من به آن شکلی که گریه و زاری می‌کنند برای اینکه این تیم بازیکن ندارد اعتقادی ندارم  این تیم زحمت کشیده و به هر شکل قهرمان نیم‌فصل شده  و الان هم استقلال خوب بازی می‌کند و خوشبختانه تیم هم ستاره ندارد.

بچه‌ها همه زحمت می‌کشند و به همین دلیل جواد نکونام و خطیر باید یک مقدار فعلا بخاطر وضعیتی که الان پیش آمده این تیم را حفظ کنند فصل تمام شود بعد از اتمام فصل دوباره دعوا کنند و ببینند کدام زورشان بیشتر است ولی در وضعیت فعلی ۲ نوع مدیریت هست یکی مدیریت در زمین و دیگری مدیریت در باشگاه که موفق نبوده و فقط جنجال داشته است.

روشن در واکنش به عیب‌یابی خطیر و اخراج مدیر رسانه استقلال تصریح کرد: اصلا خطیر اندازه این حرف‌ها نیست که از فلانی خوشش بیاید یا نیاید. من چندین جلسه با او داشتم و به من گفت همه چیز را به تو می‌دهم و فوتبال هم برای تو ولی من گفتم با تو کار نمی‌کنم  اول سامره برود. گفت فامیل بهترین رفیق من است اما حالا خود سامره رفته و باید کنکاش شود که چرا رفته است.

اگر ما قرار است نظر بدهیم می‌گوییم تا اینجای قضیه حق با جواد نکونام است نه به این خاطر که برایش بازیکن نمی‌گیرد. مردم خوب می‌فهمند نکونام با این تیمی که همه می‌گویند بازیکن ندارد اول شده است.

حتی اگر قرار به گرفتن بازیکن باشد و پول هم بدهند چون وارد تیمی که در این جایگاه حضور دارد می‌شود شرایط تیم به هم می‌ریزد. اگر قرار باشد بازیکن به درد بخوری بیاورند باید چراغ خاموش بیاورند با بچه‌ها تمرین کند و ببینند بچه‌ها و با بازیکنان رفیق شوند.  

روشن گفت: ۲۰ سال است که می‌گویم نبود کمیته فنی تیم استقلال را به این روز انداخته است ولی درست می‌شود. با آقای خطیر صحبت کردیم و به ایشان احترام گذاشتیم. ما مخالف این بودیم که هواداران بروند علیه آقای خطیر شعار بدهند. خطیر برای این کار نیست و ایشان هیچ سهمی در قهرمانی نیم‌فصل استقلال ندارند.    

 بیشتر بخوانید: حسن روشن: کمیته فنی استقلال تشکیل شود/ پسرخاله و دخترخاله‌شان را بیاورند چیزی درست نمی‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پیروزهیس IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    آقای روشن بااحترام میخواستم بگم ازوقتی تیریبن دست آدمهایی مثل شماافتادماعقب افتادیم
    • ع ق QA ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      کی عقب نبودید ؟! وقتی شش تا شش تا خوردید ؟! وقتی رفتید لیگ سه ؟! وقتی پاس را نابود کردید ؟! وقتی هتریک خوردید؟!؟
  • ناشناس IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    صحبت نکنی خیلی بهتره آقای روشن
    • رضادشتابی جهرمی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      ناشناس بمان جغله""جغله میفهمی درموردچه شخصیتی صحبت میکنی"پایه واساس فوروارد فوتبال ایران حسن اقاروشن میباشدتودرشکم مادرت هنوزنطفه ات بسته نشده بو که یادم نمیرودحسن روشن ازوسط زمین توپ راگرفت و یک تنه به دروازه حریف باسرعتی مافوق تصور رفت ودروازه کره رادربازیهای اسیایی ۲بار بازکرد وایران به فینال راه یافت ووویک روشن شماره ۱۰ بودوفورواردانگونه که یک پروین بودویک هافبک کارساز.کاردرست واستادضربه ایستگاهی"شماوا مثال شمابچه کسب اجازه کنیدبعدواردصحبت با بزرگانی چون روشن وپروین ودانایی فروحسن نظری ومرحوم حجازی وپورحیدری وچنگیز وقلیچ و مودت ورشیدی وقله نویی واسکندریان وووشو یدحرمتهارا حفظ کنیدیادم نمیرود اوایل دهه ۵۰ که تمام خیابان وکوچه دشتاب وبهارستان تامنز ل راعکسهای حسن روشن زده بودم وشماره ۱۰ را هر ۱۰قدم درنوجوانی چسبانده بودم خاطراتی بیا دماندنی"انزمان چون پول در فوتبال نبودمورد تمسخرمردم قرارمیگرفتم.که حالش خوب نیست بچه شده...عشق به فوتبال رابچگی محسوب می کردند.روشن واقعافورواردقوی وباهوش وتیزی بو دمسلماازبزرگان وپیشکسوتان استقلال هست که بزرگ امروز استقلال جناب حسن روشن میبا شد
  • محمدی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    در مورد ناکامی در جام ملتها: اکرم عفیف موتور محرکه تیم قطر بود و در باری های قبلی تیم قطر این نکته مشهود بود، ما برای برد بر قطر می بایست دچار غرور بازی قبلی خودمان نمی شدیم و یک بازیکن توانا را مامور مهار او می کردیم تا قدرت تیم قطر ضعیف شود ، همچنین بازیکنانی که روز خوب فوتبالی شان برای مان نبود تعویض می کردیم، آن وقت شاید از قطر سه گل نمی خوردیم و بازیکن اخراجی هم نداشتیم.
  • غضنفر US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    کسی که صف اول دیدار رهبر بوده از دید مردم حسن روشن وجود ندارد
  • پیستقلال DE ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    زمان زیرآب زنی باندمجیدی ازفکری ،روشن، مراغه چیان، فردملکیان، بیک زاده و اختر تومصاحبه شون گفتندباندبازان سهمخواه توباشگاه خودزنی میکنند و يک دشمن فرضی می‌تراشند و توسط لیدرهای جیره خوارشون توفضای مجازی به خورد هوادارمیدن،حالا هم بامصاحبه هرروزه ممدنوری ومیتی فنونی راپاکرسی نشین کردی هم دنبال کمیته فنی هستی البته مصاحبه امروزت،همانطورکه اکبرپور ودین محمدی گفتند هردونفررامقصراین خودزنی معرفی کردی ومثل دفعات قبل رفیق بازی نکردی ومثل رفقای باندنکونان،همه راگردن مدیربندازی
  • علی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    چرا میگوید تیم زحمت خودش کشید تیم ملی در برابر قطر بیست درصد از توانمنی خود را نشان داد اصلا برا باخت آمده بودن قطر تیمی نبود اگر بازی کنان درست بازی میکردن ما شش صفر برنده بودیم این حرفها مسخره است
  • شهروند IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    فرانسه عقب افتاد پرتغال با قهرمانی در یورو یا امثال این تیم ها فوتبال ساحلی چی آقای روشن تا وقتی که بازیکنان بی غیرت وتعصب باشند ناچیزی نمی‌شیم بخدا چه استعداد های درخشان کشور رو به فنا می‌دیم طارمی خودشو توپورتو همه کار می‌کنه برا پول اصلا چه معلوم همشون پول نگرفته اند فقط ملت بیچاره بااحساسات شوند بازی کردن حیف اون همه پول من کارگر روزی 300پول میگیرم اما این بی هنر ها ثانیه 300هزار میگیرن سراخر هم سر از پا درازتر به کشور میان ومیگن ما تلاش کردیم غلط میکنن برا خوش گذرانی رفتن قطر
  • شهروند IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    فرانسه عقب افتاد پرتغال با قهرمانی در یورو یا امثال این تیم ها فوتبال ساحلی چی آقای روشن تا وقتی که بازیکنان بی غیرت وتعصب باشند ناچیزی نمی‌شیم بخدا چه استعداد های درخشان کشور رو به فنا می‌دیم طارمی خودشو توپورتو همه کار می‌کنه برا پول اصلا چه معلوم همشون پول نگرفته اند فقط ملت بیچاره بااحساسات شوند بازی کردن حیف اون همه پول من کارگر روزی 300پول میگیرم اما این بی هنر ها ثانیه 300هزار میگیرن سراخر هم سر از پا درازتر به کشور میان ومیگن ما تلاش کردیم غلط میکنن برا خوش گذرانی رفتن قطر
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    واقعگرا باشیم و دقیق به صحبتهای آقای روشن توجه کنیم متوجه میشویم دقیق و حساب شده جواب سوالات رو داد با دلایل کافی. وجود کمیته فنی مشکل تکراری مدیر و سرمربی را برا همیشه حل میکند و از نظر قضاوت بین طرفین حق با نکونام هست چون مسول فنی هست و نتیجه گرفته اما مدیریت بیرون نتونسته مشکلات رو مدیریت کنه که وظیفه اصلی هر مدیری همینه که متاسفانه در حد تیم بزرگ نیست با کمال احترام.
  • مصطفی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    تو با جواد هم کاسه ای. استقلال برات مهم نیست.خطیر خیلی با شرفت.
  • امیر نادری IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    آقای خطیر محترم از وقتی آمدن در قامت همانند یک مالک و رئیس با اختیار تام عمل کرده. من که مدیریت ایشونو دوست دارم. اگه از دستش بدیم مثل ایشون گیرمون نمیاد. خیلی کار و برنامه ناتمام دارن. باید مدیرعامل و سرمربی و هوادار به فهم و خواست مشترک برسن. حتما هم که نباید امسال قهرمان بشیم هر چند این تیم توانایی گرفتن ۳گانه هم داره به امید خدا. 💙🏆
  • David US ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    in agha ham harfe mofthy mizanad, afrady mesle hamin Roshan, parvinha akhbare eshtebahy be mardom midahand
  • قدرت IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    پیشکسوت گرامی آقای حسن روشن! شما میفرمایید قهرمان می‌شدیم ۲۰سال فوتبال کشور عقب می افتاد خدا وکیلی مگر فوتبال شعاری کشورمون پیشرفتی داشته یادر مسیر پیشرفت که در صورت قهرمانی مسیر پیشرفتش مختل بشه؟!
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    عیب نداره آقا ماحاضربودیم یک قرن عقب بیوفتیم ولی لااقل یکبار هم قهرمان می‌شدیم
  • کریم IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    قهرمان می شدیم ۲۰ سال عقب می افتادیم؟؟؟ واقعا شما فوتبال بازی کردی؟؟؟ پس واسه چی اینهمه هزینه کردیم رفتیم جام ملتها؟؟ بهتر این بود جناب روشن بگید با فوتبال بزن زیرش ما بیست سال که هیچی ۲۰۰ سال دیگه هم قهرمان نمی شدیم.
  • محسن IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    فوتبالیست های تیم ملی شانس آوردن قدیم تر ها یادشونه همین کشور همسایه راه دوری نریم کشور عراق یه نفر به اسم صدام رو داشتند و وقتی بازیکنا اینجوری دست از پا دراز تر برمیگشتن از خجالتشون در میومد حالا حکایت تیم ملی ما هم اون جوری شده اما صدامی نداریم تو ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی