نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| دیدار بزرگان استقلال و پرسپولیس با منتقد بزرگ قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد قابل ملاحظه‌ای از چهره‌های سرشناس ورزش کشور به ویژه قدیمی‌های استقلال و پرسپولیس در میدان جهاد تهران گرد هم آمدند.

جواد خیابانی گزارشگر قدیمی تلویزیون که این روزها به واسطه اظهار نظرهایش در مورد تیم ملی و انتقاداتش از امیر قلعه نویی به شدت در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد، در غم از دست دادنه برادرش سوگوار است. مجلس ترحیم آن مرحوم در مسجد نور میدان جهاد تهران برگزار شد و تعداد زیادی از بزرگان ورزش را آنجا دیدیم.

از طالقانی تا قدیمی‌های آبی و قرمز

محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی از جمله حاضران در مراسم بود و البته باید به حسن روشن، حسین فرکی، روح الله عبادزاده و... هم به عنوان بزرگان فوتبال ایران و چهره‌های قدیمی استقلال و پرسپولیس اشاره کرد که در مسجد حضور داشتند.

حضور وزیر

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان کشورمان نیز برای تسلیت گفتن به آقا جواد در مسجد حاضر شد.

ورود فردوسی‌پور

یکی از اتفاقات مهم این مجلس حضور عادل فردوسی‌پور بود. عادل جهت همدردی با همکار قدیمی خودش در مجلس حاضر شد و به گرمی مورد استقبال جواد خیابانی قرار گرفت. البته غیر از فردوسی‌پور، تعداد دیگری از گزارشگران رادیو تلویزیون و همچنین مدیران این رسانه هم در مسجد حضور داشتند.

عکس|دیدار بزرگان استقلال و پرسپولیس با منتقد بزرگ قلعه نویی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • انرژی منفی دور باد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    منتقد ؟؟!!! حرافی با انتقاد سازنده و پیش برنده فرق میکنه ، خیابانی و خداداد و ... فقط موج منفی بودن و لاغیر ......
  • مهدی IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    عزیزم مثل اینکه شما تیم ملی روباتیم محلات اشتباه گرفتی کسیکه باخت وحذفش رونمیپذیره که هیچ بلکه یه افتخارتلقی میکنه که انگاردرجام جهانی چنین رتبه ای روبدست آورده رومربی میدونی که ازش دفاع میکنی بدون که تو هم دفاعت ضعیفه و هم ساختاردفاعی نداری.این ‌آقای به اصطلاح ژنرال بامعذرت خواهی لفظی که قلبی نبودوازروی ناچاربودفقط دمبال عوامفریبیه.والسلام.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی