انگیزه‌های متفاوت ۱+۳ سرخ‌پوش مقابل پرسپولیس/ همه به فکر انتقام!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اوسمار ویرا و پرسپولیس پس از شکست یک برصفر برابر آلومینیوم اراک حالا باید در هفته هفدهم برابر تراکتور تبریز صف آرایی کند.

دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز، از منظر دیگری می‌تواند حاوی صحنه‌های جذابی باشد. جایی که چهار بازیکن سابق پرسپولیس، باید در لباس تراکتور مقابل تیم سابق خود به میدان بروند.

این چهار بازیکن به دلایلی مختلف با انگیزه‌های زیادی جلوی پرسپولیس بازی خواهند کرد؛

۱- سیامک نعمتی؛ بازیکن حال حاضر تراکتور که با دلخوری فراوانی از یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ  قرمزها محسوب می‌شود که  ۱۷۱ بازی با  پیراهن این تیم را در کارنامه اش داشت و با سابقه طولانی در پرسپولیس در ابتدای فصل جاری از این تیم بالاجبار رفت. سیامک نعمتی که با دلخوری زیاد جمع شاگردان یحیی گل محمدی را ترک کرد، پس از جدایی از جمع سرخپوشان، پیراهن تراکتور را برتن  کرد و حالا برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت تا در دیداری جذاب و حساس، مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود قرار بگیرد. البته یحیی گل محمدی عامل اصلی جدایی سیامک نعمتی دیگر روی نیمکت پرسپولیس نیست اما باز هم باید گفت که این بازیکن از انگیزه زیادی برای این دیدار برخوردار است.

۲- شجاع خلیل زاده؛ این مدافع ملی پوش فصل گذشته در الاهلی قطر بازی می‌کرد و در پایان فصل بازیکن آزاد شد و در حالی که صحبت از احتمال حضورش در سپاهان یا پرسپولیس بود، به تراکتور پیوست. جدایی ناگهانی این بازیکن و فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس باعث شد هواداران این تیم تمایلی به بازگشت او نداشته باشند و حتی برای مخالفت با جذب او کمپین تشکیل دهند و همین مسئله باعث شد خلیل زاده قید پرسپولیس را زده و با تراکتور به توافق نهایی دست یابد. این مدافع ملی پوش هم انگیزه‌های ویژه ای برای درخشش در این دیدار دارد. شجاع خلیل زاده یک مدافع گلزن است که نه تنها در امور دفاعی بلکه در ضربات ایستگاهی هم جلو کشیده و می‌تواند خطرناک ظاهر شود.

۳- مهدی عبدی؛ با موافقت یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس با درخواست باشگاه تراکتور تبریز برای انتقال قرضی مهدی عبدی به آن باشگاه موافقت کرد و توافق مالی نیز در این ارتباط حاصل شد. این توافق تا پایان فصل جاری رقابت‌ها اعتبار دارد و بر اساس آن، نام مهدی عبدی از فهرست آسیایی پرسپولیس نیز حذف شد. خیلی‌ها به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند انتقال مهدی عبدی از این تیم اشتباه محض بوده است. البته این مهاجم جوان تا سال ۱۴۰۶ با پرسپولیس قرارداد دارد و باید فصل آینده به تیم بازگردد. مهدی عبدی هم خیلی دوست دارد ثابت کند که انتقال قرضی او اشتباه بوده و پرسپولیس یک مهاجم گلزن را از دست داده است.

۴- مهدی شیری؛ بهمن ماه دو سال پیش و پس از یک دوره سختی که مهدی شیری (پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا) پشت سرگذاشت، یحیی گل محمدی این بازیکن را در لیست مازاد قرار داد. مهدی شیری ابتدا به فولاد خوزستان رفت و سپس به تراکتور تبریز پیوست. مهدی شیری هم از جمله بازیکنان با انگیزه تراکتور تبریز در جدال با تیم سابق خودش است.

بیشتر بخوانید: دلخوری بزرگ‌های پرسپولیس از بیرانوند/ اصرار عجیب بیرو به بستن بازوبند کاپیتانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی