چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
۰ |
۱
خشم این هافبک از رسانه‌ها: شما دروغگو هستید!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنکی دی‌یونگ از رسانه‌ها به دلیل انتشار گزارش‌هایی مبنی بر دستمزد بالا و احتمال انتقالش در تابستان، انتقاد کرد.

گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر فروش فرنکی دی‌یونگ در تابستان برای بهبود شرایط مالی بارسلونا منتشر شده، چرا که او پردرآمدترین بازیکن باشگاه است. این هافبک با انتقاد از رسانه‌ها بار دیگر بر تمایل خود برای ماندن در باشگاه کاتالانی تاکید کرد و گفت که رسانه‌ها بیش از حد به موضوع دستمزد او می‌پردازند.

او در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «صادقانه بگویم خیلی عصبانی شده‌ام. من از آنچه شما (رسانه‌ها) درباره من می‌نویسید یا می‌گویید بسیار عصبانی هستم. این داستان‌ها واقعیت ندارند. برخی از شما دائما دروغ می‌نویسید و من متوجه نمی‌شوم که چطور از این بابت خجالت نمی‌کشید. صحبت‌های زیادی در مورد وضعیت قرارداد و دستمزد من وجود دارد. ابهامات و دروغ‌های زیادی وجود دارد. شما رسانه‌ها می‌گویید که من سالانه حدود ۴۰ میلیون یورو درآمد دارم... این واقعاً دور از واقعیت است. قرار نیست ارقام را فاش کنم اما این دروغ است. من اینجا واقعا خوشحالم. بارسلونا باشگاه زندگی من بود و هست، رویای من بازی در اینجا بود و هنوز هم هست. من از مطبوعات و همه حرف‌هایی که باشگاه را احاطه کرده راضی نیستم زیرا همانطور که گفته‌ام پر از دروغ است.»

گزارش‌های اسپانیایی مدعی شدند که بارسلونا به دی‌یونگ گفته که قرارداد جدیدی امضا کند یا در تابستان فروخته می‌شود. تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن همگی علاقه خود را به این ملی‌پوش هلندی نشان دادند اما به نظر می‌رسد او علاقه چندانی به انتقال ندارد. با این حال وضعیت مالی بارسلونا، باشگاه را در برابر پیشنهادات بزرگ برای بازیکنان کلیدی وسوسه می‌کند، زیرا آنها باید برای پیروی از قوانین مالی لالیگا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ درآمد خود را افزایش دهند.

شاگردان ژاوی در حال حاضر در ایتالیا به سر می‌برند تا برای بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی در روز چهارشنبه آماده شوند. نراتزوری تنها ۴۸ ساعت قبل از بازی مربی را تغییر داد و والتر ماتزاری را اخراج کرد و فرانچسکو کالزونا را آورد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی