نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
حکم کنعانی‌زادگان تشویقی بود نه تنبیهی/ از وقتی قایدی و محبی رفتند خط حمله استقلال جان ندارد/ نکند هیئت مدیره باشگاه هم علیه نکونام است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: شرایط بازی در انزلی به قدری دشوار است که قطعاً جواد نکونام تیم را برای آن آماده کرده است اما باز هم باید بیشتر از قبل مراقب این مسابقه حساس باشیم.

افشین حاجی پور بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در انزلی اظهار داشت: مطمئناً بازی سختی در انتظار استقلال است با توجه به نتیجه خوبی که ملوان در بازی قبل مقابل ذوب آهن گرفته آنها از هر نظر آماده بازی و پیروزی در خانه هستند. ضمن اینکه ملوانی‌ها مقابل هوادارانشان شرایط ویژه‌ای هم برای رقبایشان به وجود می‌آورند

وی افزود: به طور کلی بازی در ورزشگاه انزلی برای همه رقبا سخت است اما استقلال تیمی است که همیشه در بازی‌های بیرون از خانه نتایج خوبی کسب می‌کند. فقط امیدوارم اتفاقات اخیر مربوط به حواشی بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه روی تیم تاثیر منفی نگذاشته باشد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: ای کاش ما هم متوجه می‌شدیم که دلیل اصلی مشکل مدیرعامل باشگاه با سرمربی تیم چیست که چندی قبل هم حکم امضا شده اخراج او در جلسه هیئت مدیره را رسانه‌ها منتشر کردند و حالا هم بحث‌های تازه‌ای در این باره مطرح می‌شود.

حاجی پور با اشاره به وضعیت استقلال در جدول تاکید کرد: در شرایطی که فاصله ما با پرسپولیس زیاد شده و می‌توانیم روز به روز اوضاع خودمان را در جدول بهتر کنیم همه باید دست به دست هم بدهند اما متاسفانه کسی برای حل این مشکل قدم برنمی‌دارد. مطمئناً مهم‌ترین فرد برای این کار وزیر ورزش است.

حاجی پور گفت: خیلی عجیب است که آقای کیومرث هاشمی در این مدت هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده‌اند. مسلماً همه ما توقع داریم کیومرث هاشمی به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال در این زمینه ورود کند و به عنوان یک بزرگتر یا حداقل رئیس مجمع باشگاه این دو نفر را کنار هم قرار بدهد و مشکلشان را از بین ببرد. چون ظاهرا خبری از اعضای هیئت مدیره نیست.

وی ادامه داد: با توجه به حضور آقای علی آقامحمدی در هیئت مدیره استقلال این انتظار وجود داشت که لااقل او برای این موضوع کاری بکند اما کلاً همه استقلال را به امان خدا رها کرده‌اند. شاید همه دوست دارند تیم ضربه بخورد! نکند آنها هم علیه نکونام هستند. واقعاً عجیب است. اتفاقات این مدت تا حدی مشکوک به نظر می‌رسد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال همچنین درباره حکم یک جلسه محرومیت مدافع تیم پرسپولیس گفت: این که نشد حکم! با توجه به آن رفتاری که از این بازیکن در فیلم منتشر شده دیدیم انتظار می‌رفت تا لااقل بیش از یکی دو ماه محرومیت برای او در نظر بگیرند اما این یک جلسه حکم تشویق دارد تا این بازیکن استراحت کند و دوباره با قدرت به جمع هم تیمی‌هایش برگردد.

حاجی پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات خط حمله استقلال هم در این بازی از بین برود و با اضافه شدن مارشاریپوف به خط حمله تیم، شرایط در نوک پیکان خط حمله استقلال به روزی برگردد که قایدی و محبی برای استقلال توپ می‌زدند. متاسفانه بعد از جدایی محبی و قایدی هنوز خط حمله استقلال جان درست حسابی ندارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • دامون IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    حکم کتک زدن ملت تو فرودگاه چه مدت؟ حکم ریختن خون تو ورزشگاه فولادشهر؟ حکم انداختن نارنجک زیر چرخ اتوبوس تیم حریف چطور؟ کتک زدم و کور کردن تماشاگر حریف تو ورزشگاه چه مقدار؟ رو که نیست سنگ پای قزوین. یه مشت علاف کیسه کش مرتب در مورد پرسپولیس صحبت میکنن.
  • سهراب IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    حاجی زاده کیسه کش پرونده جعل امضا و اسناد که ماسمالی شد چیه اونا که در حد پاداشه چون هرجای دنیا بود تیم کیسه رو باید به دسته سه می فرستادنش
  • مهران IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    حداقل برای کنعانی یک حکم دادند ، برای درگیری بازیکنان استقلال همین رأی صوری را هم ندادند..
  • سیا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    آخه مردک بی مایه به تو چه که در مورد بازیکن تیم ما نظر میدی مگه اون موقع که بازیکن های شما هوادار خودتونو تو فرودگاه لت و پار کردن چیزی گفتی که الان تو و اون مردک نوری پشت هم مصاجبه میکنین؟
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    این پنالپولیسیا هنوز سوزش دارن از گل 50 متری بازی قبل🤣🤣بعدشم همه میدونن که وزیر ورزش پرسپولیسیه ک چه نظری بود دادی خخخ
  • امین IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    مقایسه کنید با منشا وقتی اومد استقلال و بعد بازی با فولاد چه اتفاقاتی براش بوجود آوردند.!!!؟؟؟حکم این معلوم الحال هم بیشتر به تشویق شبیه بود تا تنبیه
  • تاج IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خط کش جماعت لنگی در قبال سنجش افعال بر این اساسه : چنانچه طرف لنگی باشه مجازه هر کاری بکنه و درصورت عضویت در تیم های دیگر پای اخلاق و فرهنگ و ... میاد وسط
  • فرامرز IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    نحوه بازی کردن و تاکتیک تیم استقلال در زمان نکونام تا زمان ساپینتو فرق کرده یعنی اولویت در حال حاضر به گل نخوردن است و بازی واکنشی یعنی استفاده از اشتباه حریف اما دردر زمان ساپینتو استقلال بیشتر درصدد گل زدن بود پس قائدی و محبی براساس آن شرایط مفید بودند ممکن است در استقلال نکونام به این خوبی تاثیر پذیر نباشند کما این که مهرداد محمدی نبود باید تاکتیک تیمی را در نظر گرفت این هم انتظاری ست که از یک بازیکن قدیمی که اتفاقاً هم پست محبی و قائدی بود این است که فنی حرف برند وگرنه حاجی پور حقوقدان که نیست که درباره‌ی حکم کنعانی قضاوت بکند خوب است هر کسی در حوزه تخصصی خودش سخن بگوید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی