نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خلیل‌زاده: فردوسی‌پور ۱۰ سال کیروش را نگه داشت/ دفاع تیم ملی به شما ربطی ندارد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده پس از شکست تراکتور برابر پرسپولیس با خبرنگاران درگیر شد و در نهایت با همراهی اعضای تیم تراکتور میکسدزون ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با دو گل برابر پرسپولیس شکست خورد. پس از پایان این بازی شجاع خلیل‌زاده در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به سوالات آنها در خصوص این مسابقه پاسخ بدهد اما پس از سوالات آنها درباره تیم ملی با واکنش تند شجاع خلیل‌زاده مواجه شدند.

بازی چطور بود؟
بازی خوبی بود. کمی بدشانس بودیم. به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. فوتبال همین است. نشد که بتوانیم ببریم. انشالله بازی بعد بتوانیم جبران کنیم.

خستگی جام ملت‌ها از تنت درآمده؟
نه، هنوز درنیامده.

انگار وسط بازی می‌خواستی تعویضت کنند.
من تعویض شدم. دفاع چپ‌مان گفت همسترینگم درد می‌کند و به مربی گفتم تعویضش کند. دقت کنی دو دقیقه هم روی زمین افتاد. من نمی‌دانم خبرگزاری مهر اینجاست؟ بگو درست سوال بپرسید.

چه شده؟
از آقای خمس پرسیده بود که من تعویض کردم. من چه کاره ام که تعویض کنم؟ بازیکن افتاده بود و من گفتم تعویض کند. دنبال چه می‌گردند من نمی‌دانم.

جای هواداران روی سکوها خالی بود.
فوتبال بدون هوادار معنی ندارد. امیدوارم هیچ تیمی هوادارانش محروم نشوند و همه بیاید در استادیوم لذت ببرند.

درباره جام ملت‌ها می‌خواهم سوال کنم.
(بدون پاسخ به سوال خبرنگار) من یک عذرخواهی هم از هواداران تراکتور کنم‌. می‌خواستیم خوشحال‌شان کنیم که نشد. امیدوارم بتوانیم‌ در ادامه فصل خوشحال‌شان کنیم. من شرمنده‌ام که نتوانستیم این بازی خوشحال‌شان کنیم.

امیر قلعه‌نویی در یک برنامه‌ تلویزیونی صحبت کرد اما برخی می‌گویند این صحبت‌ها قانع‌کننده نبود. درباره دلایل باخت به قطر و اتقاقات جام ملت‌ها صحبت می‌کنی؟
صحبت‌های آقای قلعه‌نویی کاملا درست بوده. آن موقع که کیروش باخت، مگر سوال و جوابش کردید که الان آقای قلعه‌نویی را سوال جواب می‌کنید؟

ما سوال می‌کنیم.
نه، من هم به شما می‌گویم. همین خبرنگارانی که اینجا هستید، همه کیروشی‌پور بودید! مگر نبودید؟

بعضی‌ها نبودند و اختلاف داشتند.
نه، کلی می‌گویم.

مدت‌ها درباره خط دفاعی تیم ملی صحبت شد.
آن موقع که کی‌روش دعوت‌مان نکرد، هشت سال ما را دعوت نکرد، شما کجا بودید؟

چه ربطی دارد؟
نه، کجا بودید؟ من دلم پر است و می‌خواهم صحبت کنم. الان جلوی خودم را می‌گیرم و حرف نمی‌زنم.

همه بازیکنان در بازی با قطر زحمت کشیدند، خودت زحمت کشیدی. دلایل فنی داشت یا...
نه، دلایل فنی نداشت. فوتبال است. یک اشتباه و یک باخت است. ما تلاش‌مان را کردیم و نتوانستیم.

ما سه بار به اکرم عفیف فرصت دادیم و از خط دفاعی ایران رد شد. مثلا می‌گویند چرا اکرم عفیف را کسی نگرفته بود؟
ما الان چه کار کنیم؟ جای من که نیست. جای من را از من بپرسید که من جواب‌تان را بدهم.

بچه‌ها و خبرنگاران و همه مردم اختلاف نظر دارند. یک‌سری‌ها آقای کیروش را دوست داشتند و یک سری اختلاف نظر داشتند.
نمی‌تواتم رک بگویم اما یک سری‌ها از نظر من منافع‌شان در خطر بود. آقای کیروش هشت سال فوتبال من را نابود کرد. یک نفر از شما حرف زدید؟ چون منافع همه‌تان در این بود.

چه منافعی؟
(خطاب به یکی از خبرنگاران) مخصوصا خود شما.

چه منافعی؟
برنامه شما هم منافعش در همان بوده. 

چرا توهین می‌کنید؟
من توهین نمی‌کنم، چون مطمئنم. از همه‌تان از دم.

(شجاع سپس قصد داشت جمع خبرنگاران را ترک کند)

نه، بمانید. عمق خط دفاع مدت‌ها مشکل داشت و همه کارشناسان...
(با فریاد) آن به شما ربطی ندارد.

نه دیگر...
(با عصبانیت) آن به شما ربطی ندارد. من به شما نباید جواب بدهم.

عملکرد خط دفاعی مشخص بود.
تو نمی‌توانی بگویی من جواب بدهم یا نه.

در شرایطی که سرمربی تراکتور شجاع خلیل‌زاده از جمع خبرنگاران دور می‌کرد، او با فریاد می‌گفت: به تو مربوط نیست.

تیم ملی به شما باخت آقای خلیل‌زاده.
(شجاع که از جمع خبرنگاران فاصله گرفته بود، قصد داشت دوباره به سمت آنها بازگردد که اعضای تیم تراکتور مانع شدند و خمس به سمت خبرنگاران بازگشت تا با آنها صحبت کند اما خلیل‌زاده با بیان جمله "می‌خواهم صحبت کنم" بازگشت و گفت: به کی باخت؟

به عملکرد خط دفاعی.
آن به تو مربوط نمی‌شود.

 شما در قطر هم بدترین خط دفاعی را تشکیل دادی.
به تو مربوط نمی‌شود. تو و آن برنامه فوتبال را نابود کردید. آن که کیروش را نگه داشت و فوتبال ایران را نابود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • ذ IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    تو دفاع خوبی نبودی دعوتت نکرد
  • ذ IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    تو دفاع خوبی نبودی دعوتت نکرد
  • حسین CH ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    میشه راجب آمار الاهلی که شما دو تا مدافعش بودین نظر بدی؟ میانگین بیش از دو گل خورده در هر بازی!!! تیم ملی رو هم که جام ملتها به فنا دادین.
  • بابک CA ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    برای همین کارات بود که دعوت نمیکردت، تو و اون کنعانی دیگه شورشو دراوردید
  • سعید IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    الان میشه فهمید چرا چند سال پیش کیروش دعوتش نمیکرد.
  • رضا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    یک سری کلاس هایه کنترل خشم هستش که حتماً باید ایشون تشریف ببرن
  • کیروشی پور کثیف IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    همین فوتبال 360 به برگشت تاج کمک کرد. همین فروسی پور و نود باعث شد کیروش رو فوتبال ایران چنبره بزنه و حالا این وضعمان هست. تازه داشت فوتبال شکل خوبی میگرفت که با برگشت تاج و کیروش همه چیز خراب شد.
    • مهدی US ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      چرا اینقدر دروغ میگی شما؟؟ شما بچه سالی یادت نیست، یادت نیست عادل داوری فوتبال رو از کجا به کجا رسوند، یادت نیست و ندیدی عادل نظم ساطمان لیگ رو متحول کرد، جلوی مافیای دلالی وایساد، جلوی انتقال تیم‌های مظلوم شهرستانی ایستاد....و خیلی گزینه های دیگه... البته شاید شما اینارو بدونی و از عمد دروغ میگی،بالاخره همه که اخلاق و شرافت ندارن،شما هم یکی از اون دروغگویان بی اخلاقی که شرافت نداری
  • کیروشی پور IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    با برخی صحبتهای شجاع موافقم. عموما به کیروش نقد نمیشد حتی اگر ۳ تا از ژاپن میخورد !! فوتبال اتوبوسی داشتیم اما دریغ از یک انتقاد از طرف فردوسی پور! متاسفانه با کمال احترام یادمه آقای فردوسی پور گاهی یک اشتباه از بازیکنی را بارها و در طی سالهای بعد روی آنتن بازگو میکرد و به دور از اخلاق عمل میکرد ( برای احترام نمیخوام مثالهاشو بگم).
    • نگار US ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      شما دروغ میگی، کسی که اخلاق نداره کسی هست که به خبرنگارها توهین میکنه، کسی هست که به عادلی که ۴ساله توی صداوسیما نیست تهمت میزنه، مثل شجاع خلیلزاده و میثاقی و بقیه شخصیت ها چیپ فوتبالمون، در آخر توصیه میکنم بهتون که شرافت داشته باشید و اینقدر دروغ نگویید
  • بابا پنجعلی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    کیروش دققا فهمیده بود با مدیران بیسواد فدراسیون چطور عمل کنه و چجوری اونا رو بدوشه. کجای دنیا سرمربی تیم ملی برای لیگ برنامه ریزی میکنه و امر و نهی میکنه؟؟ وقتی فدراسیون برنامه نداره ی آدم لمپن مثل کیروش میاد و جولان میده!!! شرف برای فوتبال نذاشت. اما نمیدونم فردوسی پور این وسط که ژست حق جو داشت چرا اینقدر حمایت میکرد؟؟
  • مورینیو IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    کاری به شجاع و حرفهاش ندارم ! اما مردم ما عموما دنباله روی جو هستند. واقعا کیروش برای فوتبال ما چه کرد که فردوسی پور عین بت میمرستیدش؟ کدام جام ؟ کدام قهرمانی؟ حتی با تیمهای ضعیف هم برنامه هجومی نداشتیم. از قلعه نویی هم که در گل خوردن به هیچ تیمی نه نگفت دفاع نمیکنم و ایشون رو لایق تیم ملی نمیدونم.
  • پرویزایران پرست IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    اقای خلیلزاده شماومجید حسینی وکنعانی شما سه نفر تیم ملی رو نابود کردید میشه بیخیال تیم ملی بشید وبرید دنبال کار خودتون
    • علی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      باید نفر اول بیرانوند رو مینوشتی
  • مهیار IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    شجاع خلیلزاده، برای چی کیروش باید تو رو به تیم ملی دعوت میکرد؟؟ اخلاقی که همیشه مردود بودی، فنی هم که یکی در میون درست بازی میکردی، در ضمن شرافت خبرنگارها و عادل فردوسی پور به مراتب از تو و بقیه لمپن‌های اطراف تیم ملی بالاتر هست، والسلام
  • محمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    آن که کیروش را نگه داشت فوتبال ایران را نابود کرد.
  • محمد IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خبرنگاره حرف خیلی خوبی زد، تیم ملی به شما باخت آقای خلیلزاده به شما باخت آقای قلعه نویی به شما باخت آقای کنعانی به شما باخت آقای الهویی به شما باخت آقای چشمی ترابی طارمی و.... بخل و حسد نابودت کرده شجاع
  • محمد از اهواز IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    آقای شجاع خلیلزاده این همه سال گذشت شما حرف از کیروش نزدی حالا که خبرنگارها ازت از بازی ضعیف خودت و کل تیم ملی میپرسن با سفسطه و حیله‌گری بحث رو عوض میکنی و بهشون حمله میکنی؟ به فردوسی پوری حمله میکنی که چهار سال هست توی تلوزیون نیست؟؟ آقای خلیلزاده این رفتارها قدیمی شده، با این ادبیاتت هفته بعد توی برنامه میثاقی میبینیمت، خلایق هر چه لایق، هر کسی در حد شان و شخصیت خودش.
  • M IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    حالا میفهمم که کی روش یه ادم شناس واقعی بود میفهمم چرا بعضی رو دعوت نمیکرد و روی حضور بعضی تاکید داشت امروز خبرنگار ها نتیجه کارهای اشتباهشون رو دیدن زمانی که با کی روش مخالفت میکردین و میگفتین شجاع باید باشه رو یادتون نره یادتون نره با دشمنی هاتون با کی روش باعث نابودی تیم ملی شدین ارزو دارم کی روش برگرده و کار نیمه تمامش رو تمام کنه #بازگشت_کیروش #تیم_ملی_را_نجات_دهید
  • فرامرز IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    پرسش از شجاع که چرا اکرم عفیف آزاد بود درست نیست شجاع تنها یک باریکن است این سوال را باید از قلعه‌نویی بپرسید که مسوول مستقیم امور فنی ست اما این که مسوولیت ماندن کی روش را فردوسی پور هم بدانیم غلط است فیلم را عقب می بریم هنگامی که تیم ملی با کی روش به جام جهانی2014 صعود کرد هیچ عقل سلیمی به اخراجش دستور نمی داد همین جریان پس از صعود به جام‌جهانی 2018 هم بود یعنی دستاوردی داشت که ماندنش را توجیه پذیر می کرد کما این که هنگامی که در جام ملتهای آسیا به ژاپن باخت قراردادش تمدید نشد اما اگر انتقادی هست به برگشتن کی روش بعد از صعود با اسکوچیچ به جام جهانی 2022 ست آن هم پس از دو تجربه ناموفق کی روش در کلمبیا و مصر اینجا نقش برخی بازیکنان در برگشت کی روش پر رنگ تر بود اما راستش بر این باورم به بازیکن پس از باخت نباید گیر داد چون فوتبالیست یک انسان است و آستانه تحملش پس از باخت پایین
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    اولا تو نون تیم ملی را می خوری وباید جواب بدی.در ثانی به همه ربط داره چون تیم ملی .نه تیم تو.غیره.
  • میلاد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    منظورش برنامه فوتبال ۳۶۰ و عادل حتما خبرنگار ۳۶۰ بوده اره آقای شجاع همون میثاقی خوب جلوی سرمربی تیم ملی بشین ۳ساعت لبخند ژکوند تحویل بده از وقتی برنامه عادل تعطیل کردن فوتبالی ها حداقل بخاطر نقد بجای عادل خیلی مسائل رعایت میکردن
  • ,,امانی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    حوب مشخصا سئوال خبرنگار از روی حب وبغض و نادانی بود درمورد خط دفاع تیم ملی چرا که اگر خط دفاع به حق هم ضعیف بود خوب چرا خط میانی نتوانست جبران کنه چرا خط دفاع نتوانست برتعداد گل ها اضافه کنه و حقیقت این هست که تیم بواسطه هم کادر مربیگری وهم کل بازیکنان دچار نوسان شدید در هر بازی بود ریتم کلی تیم خوب نبود بردن ژاپن فقط براساس یک اتفاق بود همانطور که تیم ما درنیمه اول اسیر ژاپن بود وخود را گم کرده بود فدراسیون باید یک فکری برای سئوالات بعضا بی ربط خبرنگاران بکنه وتنها به باز خواست بازیکن فکر نکنه درسته که بازیکن هم باید جواب درست وبدون از حاشیه به خبرنگار بده
  • سهیل IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    با طلبکار ترین بازیکنای مثلا ملی پوش طرف هستیم ادعا دارن بهترین نسل تیم ملی هستن اما هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی صفر هستن
  • محمد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    فوتبالتو رو خودت خراب کردی. خیلی ها تو زمان کی‌روش حقشون ضایع شد، در اوج شایستگی مثل سید جلال. ولی برای ما پرسپولیسی ها جاودانه. ولی تو همیشه بد اخلاق بودی و انتخابای بد داشتی و این فوتبالتو خراب کرد، نه کی‌روش یا خبرنگارا
  • حامد DE ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    چقدر پررو. کارت قرمز هم لابد کیروش گرفته بود با اون بازیه ضعیفت. در پرسپولیس هم که بودی همیشه استاد کارت گرفتن بودی چون فوتبال بلد نیستی.
  • ع ق QA ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    حالا هم باند زرد آبی فدراسیون ( ماجدی و خطیر و مظلومی و تاج و ساکت و بقیه اعوان ) و میثاقی می خواهند قلعه نوعی را حفظ کنند در حالی که ۹۰ درصد مردم از او متنفرند
  • امیرعلی باقری IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    موافقم که روزهایی که شجاع تیم رو به جام جهانی برد،کیروش ازش در جام جهانی استفاده نکرد و خبرنگاری هم یقه کی‌روش رو نگرفت ولی الان بحث انتخاب قلعه نویی و رژه علی های اطراف اوست که علاوه بر اینکه به او مشاوره می دهند به مجریان تلویزیون هم خط می دهند!!!
  • رامین IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    آخه همین ادا و اطوارودرآوردی کی رش دعوتت نکرده دیگه. تازه دعوتت میکرد همون 8سال تیم ملی رو به فنا میدادی.
  • محمدحسین آرویش SE ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    تو بازی با امارات وقتی مثل شلغم پخته تو کورس با فوروارد امارات جا موندی و گل رو تیم خورد ازت ناامید شدم ... خط میانی دفاع تنبل - کند - پیر و ناهماهنگ بود تمام دریبل های تک به تک را جاموندی حالا دو قورت و نیمت هم بالاست ‌... اگر پورعلی گنجی مصدوم نبود می‌دیدی دفاع وسط یعنی چی ... تو با اون کنعانی بی خاصیت و کثیف ....
  • ا IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    وقتی‌سواد‌و‌شخصیت‌‌نداری‌و‌ظرفیت مایه‌دار‌شدن‌رو نداره‌همین‌‌میشه دیگه‌فوتبالیست‌تحصیل‌کرده‌نداریم از لحاظ‌فنی‌هم‌در‌جام‌ملتهای‌اسیا‌فقط 4پا‌رو‌کمر‌یار‌مقابل بود‌ننیدونم‌بر‌چه اساسی‌دعوت‌شده‌بود
  • ناشناس۷ IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    حالا معلوم شد کیروش حق داشت شما را دعوت نمی کرد، گروه لمپن ها از سرمربی، دستیار اول و مدافع و بازیکن ملی
  • ناشناس IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    وقتی اسم کی روش رو می یارن معلوم میشه چرا حال و روزمون اینه هر جا رفت اخراجش کردن اینجا دارن مجسمه ش رو می سازن
  • هوادار قدیمی فوتبال US ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    از ابتدای بازی پرسپولیس و تراکتور شجاع خلیل زاده با رفتار پرخاشگرانه به بازیکنان پرسپولیس و اعتراضات قلدرمآبانه نسبت به داور نوید یک بازی جنجالی را می داد بطوری که اکثر بیننده ها پای تلویزیون اظهار می داشتند این بازیکن تعادل روانی ندارد بعداز بازی هم در برخورد این بازیکن با خبرنگاران باید جلوی رفتار چاله میدانی خلیل زاده همانند کنعانی زاده گرفته شود تا در فوتبال باب نشود از این جهت کمیته انضباطی باید ورود کند و این بازیکن مسن و از رده خارج را سرجایش بنشاند
  • حسین تقی پور IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    آقای کی‌روش هربدی رو داشت این خوبی رو داشت که جلوی بازیکنان دوزاری مثل شجاع خلیل زاده رو می‌گرفت، ضمنا ما دوره قبل با چهارگل خورده حذف شدیم واین دوره با هفت گل خورده، آمار هم میگه خط دفاع کی‌روش موفق تربوده
  • ایران IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    نداشتن ظرفیت و شخصیت باعث شده بعضیها‌ دچار توهم خود بزرگ بینی بشوند
  • حنیف IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    ازشجاع لوگوبوس خوشم نمیاد ولی راجع به خبرنگاران قلم به مزد استقلالی کیسه کش درست میگه ، کنعانی این همه به ایران خدمت کرده اما راجع به اراذل واوباش اراکی استقلالی هیچی نمیگن فقط پول میگیرن مینویسن کنعانی باید محروم بشه ، لعنت به بعضی خبرنگاران پولکی ونامرد خدانشناس مافیایی استقلالی
  • جواد IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    بهترین دفاع آسیا شجاع خلیل زاد هست ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🇮🇷
  • جواد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    پر اشتباه ترین بازیکن ها کنعانی و رضاییان و طارمی بودن ولی همه تلاش کردن تا ایران قهرمان بشه یه اتفاقاتی جلوشو گرفت ولی چیزی از ارزش های ایران کم نشده نقص ها رو باید برطرف کرد تا تو جام جهانی اینده نتیجه بگیریم
  • Æ IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    حالا دارم به درستی گفتار استاد مایلی کهن پی میبرم
  • خادم الحسین منتظرالمهدی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    دوستان اولا اصلا شجاع ناراحتی امده بود پیش خبرنگارها.دوما دعوت نکردن او به تیم ملی به خبرنگارها ربطی نداره سوما اینکه کیروش دخالت بیجا در فوتبال داشت کاملا درسته چهارما اکرم عفیف هر کاری که دوست داشت با دفاع تیم ملی کرد اما این هیچ ربطی به شجاع نداره.پنجم درمورد تعویض کردن یا نکردن شجاع کاره ای نیست و به نظرم خیلی از این سوالها را باید قلعه نویی پاسخ میداد نه شجاع.ودر کل کسانی که خودرا نسل طلایی میدونند بدون اینکه دست آوردی داشته باشند.باختن و حذف شدن بی برنامه بازی کردن تاکتیک درست میدونند آماری بررسی میکنن و خودشون را جز تیمهای اول و دوم میدونن و کسی هم نیست که بگوئید نسل طلای حذف شده در جام ملتها گرفت یک پنالتی و بردن ژاپن دست آورد نیست نکنه شما توقع دارید ایران مدعی در دوره گروهی حذف میشد و شما باعث شدید که حذف نشه.التماس تفکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی