پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
۲ |
۰
زمان رونمایی از خرید جدید پرسپولیس مشخص شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از محمد خدابنده لو خرید جدید پرسپولیس شنبه رونمایی می شود.

محمد خدابنده لو را باید خرید جدید پرسپولیس معرفی کرد. هافبک جوان مس رفسنجان که در بازی با نساجی هم درخشید و دو پاس گل داد، با پرسپولیس برای پیوستن به این توافق کرده و دو باشگاه پرسپولیس و مس رفسنجان هم در این خصوص توافقات لازم را انجام دادند. باشگاه پرسپولیس باید ۱۰ میلیارد تومان برای رضایتنامه این بازیکن به مس پرداخت کند تا بتواند خدابنده لو را به خدمت بگیرد.

خدابنده لو که همیشه رویای پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته، این بار به آرزوی خود خواهد رسید و پرسپولیسی خواهد شد. قرار است چیزی در حدود ۲ میلیارد از پول رضایتنامه را خود خدابنده لو پرداخت کند و مابقی را باشگاه پرسپولیس بپردازد. شنیده های ما حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس شنبه این پول را به حساب باشگاه مس واریز خواهد کرد و بعد از آن از خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    بازیکن خوبیه؛ مخصوصا اون اوت های بلندی که پرتاب میکنه عالیه و امیدوارم در پرسپولیس بدرخشه❤ اما جذب گلر از همه چیز واجب تره!!!
  • کاربر جدید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    قانون جذب را فراموش نکنید: "خدابنده لو که همیشه رویای پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته، این بار به آرزوی خود خواهد رسید و پرسپولیسی خواهد شد." که اگر جذب شد ازاین قانون طبیعت است واگر نشد حتماً فرضیه بوده وهنوز موقعیت به تبدیل شدن به این قانون فراهم نشده. تشنه می نالد که کو آب گوار آب هم نالد که کو آن آب خوار حکمت حق در قضا و در قدر کرده ما را عاشقان یکـــــــــــد گـــر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی