نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
رضایت‌نامه این بازیکن را بدهید برود!/ از این ملی‌پوش سابق برای پرسپولیس مهاجم در نمی‌آید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فوتبال در دنیای امروز یک هنر است و در کار هنر زور هیچ جایگاه و کاربردی ندارد.

حالا دیگر شاید هیچکس در فوتبال ایران مخالف این موضوع نباشد که از شهاب زاهدی دیگر برای پرسپولیس مهاجم در نمی‌آید. شهاب بازیکن بسیار خوبی است و توانمندی‌های زیادی دارد اما او در بار دوم حضور در پرسپولیس نیز نتوانست به آنچه خود می‌خواست و از او انتظار می‌رفت برسد. شهاب در نوبت اول بدشانس بود که درگیر ماجرای دوپینگ شد و بعد از ایران رفت. او سال‌ها در لیگ‌های مختلف زحمت کشید و به عنوان ملی‌پوش به پرسپولیس برگشت، اما همه می‌دانیم در ابتدای فصل چه شد و چه فشاری به عنوان تنها مهاجم با شروع مسابقات روی شهاب وارد شد.

شهاب تا هفته هفتم گل نزد و پس از آن هم نشان داد که در شرایط نامتعادل به لحاظ روحی روانی، نمی‌تواند کارایی آنچنانی داشته باشد. در واقع شهاب هر وقت که تنها مهاجم پرسپولیس بود، آن چه از او توقع می‌رفت را انجام نداد و حالا هم که پای رقیب به میان آمده دیگر تمرکز کافی ندارد.

از همون روزی که صحبت از بازگشت آل کثیر شد، بلافاصله خبر آمد که شهاب از ژاپن پیشنهادی دارد و می‌خواهد برود. او با پرسپولیس قرارداد داشت و باید رضایت این تیم را جلب می‌کرد. خبرهای پشت پرده حاکی از آن بود که شهاب تمام تلاش خود را کرد تا رضایتش را بگیرد.

وقتی پیشنهادی به این بزرگی به بازیکن می‌رسد، خود به خود تمرکزش را از دست می‌دهد. وای به وقتی که آن بازیکن چنین نیم فصلی را تجربه کرده و رقیبی جدی با آن پیشینه مثل آل کثیر پیدا می‌شود!

شهاب در بازی قبل برابر آلومینیوم یک تک به تک مسلم را نزد و در این مسابقه برابر تراکتور هم باز در نیمه اول هدیه کریم آذر را هدر داد!

او فرصت‌هایی را خراب کرد که حتی یک بازیکن آماتور هم آنها را از دست نمی‌دهد. نمی‌توان گفت شهاب زاهدی کیفیت لازم را ندارد، پس تنها جواب عدم تمرکز بازیکن است.

شهاب می‌خواهد برود و باشگاه پرسپولیس تا امروز به او این اجازه را نداده و همین موضوع باعث به هم خوردن تعادل روحی و تمرکز او شده است. دیدیم که بین دو نیمه شهاب تعویض شد و عیسی اولین توپی که به او رسید، را گل کرد. با اینکه او در دور رفت برای سپاهان خیلی بازی نکرد اما تفاوت این دو بهترین مثال برای اهمیت تمرکز در فوتبال است. آل کثیر که خیلی بازی نکرده توپ را گل می‌کند و شهاب که مدام بازی کرده، فرصت را از دست می‌دهد.

لپ کلام، خیلی سخت بتوان از این شهاب زاهدی به نفع پرسپولیس بازی گرفت. در فوتبال هیچ بازیکنی را نمی‌شود به زور نگه داشت و چه بهتر که پرسپولیس با دریافت مبلغی که این روزها خیلی هم به درد تیم می‌خورد، به او اجازه بدهد که برود. بودن این شهاب با این کیفیت، هیچ سودی برای پرسپولیس و فوتبال ایران و خود او ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • م IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    این بازیکنا پولکی هستن این اصلا دلش بار پرسپولیس نیست بازی هو بلد نیست ردش کنید بره
    • اشنا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      ایا میدونی بازیکنان مهاجم پرسپولیس هیچوقت دریبل زدن و تصاحب توپ را بلد نبودند و فقط فکر میکنند تیم باید زحمت بکشه و توپ را در اختیار این مهاجمان بدهد و اگر گل زدن بپرن رو هوا . بابا یک هافبک دریبل زن بهترین فوروارد میباشد. فقط مهاجم منچستر سیتی عظمت و قدرت این را داره که گل بسازه بقیه مهاجمان دریبل زن بودند یا پاس گل میدادند . اینها همه قیافه و ماکت مهاجم را دارن
    • اشکان IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      صد در صد باید ردش کنن بره بازیکن دلش با تیمش نباشه موندنش هم به ضرر تیم هم خودش پرسپولیس مهاجم درست درمون میخواد در کنار ال کثیر کمبود نباشه
  • فرشاد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    من جای مدیران باشگاه باشم بازیکنی که دلش با تیم نیست رها می کنم بره 100هزاردلار بگیرید بگذارید برود بجاش لوکادیا را بیارید بازیکنی که تو شش قدم دروازه 7/5 متری را رها میکند توپ بیرون میزند بیخ ریش تیم ژاپنی با این کیفیت شهاب کیفیت فوتبال باشگاهی لهستان و اوکراین هم مشخص میشود ببین آنها چی هستند که این بنده خدا آنجا اقای گل هست
  • کیسه، مکتب جعل، کلاهبرداری و هوچیگری IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    شما نمیخواد در مورد سرورتون نظر بدید به تیم کیسه بپردازید و به به و چه چه کنید کفایت میکنه
  • آریا US ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    توی هر بازی بطور میانگین ۲ موقعیت صد در صدی رو خراب میکنه! اصلا چهارچوب شناس نیست و نمیشه روی این بازیکن حساب باز کرد!!!!
  • امیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    اشکال از زاهدی نیست اشکال از خط هافبک ضعیف تیم که خود خواه هستن و واس نمی دن
  • مرتضی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    از اولش بازیکن خاصی نبود. الانم نیست. بدید بره. ولی ی پول خوب بگیرید تا درس واسش بشه که انقدر پولکی نباشه
  • بهمن حسین پور CH ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    شهاب پسر خوبی است اما فوتبال بلد نیست
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    خرید زاهدی با اون سابقه درخشانش تو پرسپولیس و نگهداشتنش با اون بازی کردناش که ففط بلد بود موقعیت گلو خراب کنه و مثل یاردوازدهم برای تیم مقابل بازی میکرد اشتباه محض و بزرگی بود، باید بره تا رفتنش جا برای یه بازیکن مهاجم و تموم کننده خوب باز بشه، پرسپولیس حتی اگر نتونه یه مهاجم خوب بیاره لااقل با رفتن زاهدی تیم پرسپولیس تو مسابقات یه تیم به ظاهریازده نفره و درباطن ده نفره نیست ، خیالمون راحته که دیگه کسی نیست که به مهاجم بودنش اعتماد کنیم و ضرر کنیم.
  • امیر نادری IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    جداً به نظرم نفروشینش و آینده‌شو خراب نکنین!🙏 میرزایی یا بلانکو رو بهتون میدیم، زاهدی رو به ما بدین. شاید تفاوت جَو و فضا روشون تأثیر بذاره😁
    • قرمزته IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      اون دوتا از اینم بدترن میرزایی صدای قشنگی داره باید تغییر کاربری بده
  • امیر IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    عجیبه ک نمیزارن بره،، همش رواعصابه،، اقای درویش ب اظهارنظرهوادارن احترام بگذارید،،،
  • خسرو IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    با تمام احترامی که برای ایشان قایل هستم بنظر بنده نیز ترانسفر ایشان هم به نفع تیم است وهم خودایشان ،به امید موفقیت ایشان در هرجا وتیم بزرگ پرسپولیس ♥️
  • عدالت خواه IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    این اصلا فوتباليست نیست، چه برسه به گلزن
  • حامد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    هم الان اندازه کل مهاجم ها استقلال گل زده
  • مصطفی شفیعی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    واقعا مال نیست در حد پ نیست باید بره مهاجم خارجی در حد لوکا بیاد
  • احمدبهزادی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    من بعدازدیدن سه بازی ایشان بعدازبرگشتن به پرسپولیس مرتب فریادزده ام که زاهدی بایدازپرسپولیس جدا شودوخودش وتیم را بیشترازاین متضرر نکند.اواصلا الفبای فوتبال را نمی داند.نه شوت زن است نه سرزن است ونه جایگیری بلداست وفقط لیست پرسپولیس را پرکرده است .لوکادیا هم دیگرتمام شده است وبا گرفتن اویک شاکی دیگرخریدمیشود.ازاین دونفربهتروعالی ارسلان مطهری است که جذبش سراسربرداست وخط حمله پرسپولیس اتشین می شود.مربیان استقلال ونکوهیده نام اورا خراب کردندزیرا مطهری تکنیکی نمی توانددرسیستم بزن زیرش نکونام هماهنگ شود.درتیم اوسمارستاره میشود.زاهدی بختکی بودکه به پرسپولیس تحمیل کردبعدارفراری دادن ستاره های پرسپولیس.
  • محمد IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    بیخود از راه به درش نکنید تک مهاجم بازی میکنه و اشتباه تاکتیکی یحیی بود که اوسمار هم ادامه داره میده این با ال کثیر بازی کنند خطرناک میشه برای همینه دنبال از راه به در کردنش افتادید بالاخره نزدیک صد میلیارد قرارداد جادوگر مقداریش هم خرج شانتاژ رسانه ای میشه دیگه که این بدبخت یه قهرمانی کثیفی به دست بیاره
  • بهمن IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    بهترین کار این است که این آقا ردش کنید بره پی کارش به درد فوتبال دسته سومی هم نمیخوره ، زیادی پر حاشیه و پولکی هستش
  • ح ب IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    اگه مشتری دارد فروش بره برا تیم بهتر است والا ارسلان درسته پیرتر است ولی از زاهدی بهتر است
  • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    ارسلان مطهری را با ۱۰۰ ملیون تومان بگیرید اینو آزاد کنید بره هم درآمد خوبی کسب میکنید هم بازیکنی میارید که لااقل دربی رو با عیسی جهنم میکنم برای استقلال همه میدونیم که پرسپولیس کله بازیها و ببازخ ولی دربی هار و ببره مثل قهرمانیه برای هواداران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی