نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
زور استقلال به ملوان نرسید/ نکونام در تالاب انزلی زمین‌گیر شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر با تساوی همراه شد.

تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۶۵ برای ملوان و جلال‌الدین ماشاریپوف در دقیقه ۶۷ برای استقلال گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی ۳۶ امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان مهدی تارتار نیز با ۲۸ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کردند.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی (۶۱ - ابوذر صفرزاده)، محمدرضا بردبار (۴۶ - حسین صادقی)، رضا جعفری (۸۳ - محمد عمری) و محمدرضا سلیمانی (۸۳ - سهیل فداکار).

عکس تیمی ملوان

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو (۸۶ - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف (۸۰ - مهرداد محمدی).

عکس تیمی استقلال

داور: علی‌اصغر مومنی

نیمه اول

دقیقه ۲۳: امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲۶: ملوانی‌ها با توپ‌گیری به سمت دروازه استقلال نزدیک شدند و شوت رضا جعفری را سیدحسین حسینی ناقص دفع کرد تا مدافعان توپ را به کرنر بفرستند.

دقیقه ۳۳: ضربه زمینی بلانکو از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: بلانکو یکبار دیگر صاحب موقعیت شد که ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۴۵: پاس قطری رافائل سیلوا به صالح حردانی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه‌اش به سینه حمید فرعباسی دروازه‌بان ملوان برخورد کرد.

دقیقه ۲+۴۵: پدرام قاضی‌پور با خطا روی صالح حردانی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳+۴۵: مهدی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی توپی ارسال کرد که ضربه سر روزبه چشمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۶: ملوان در نیمه دوم نیز بازی را هجومی شروع کرد. توپ روی دروازه ارسال شد، ولی مدافعان استقلال توپ را برگرداندند.

دقیقه ۶۵:ارسال بلند پشت مدافعان استقلال در سمت راست زمین را مجید عیدی با فرار سریع تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۶: ثانیه‌هایی از خوشحالی ملوانان نگذشته بود که سید ابوالفضل جلالی با نفوذ تند و تیز از سمت چپ زمین به بهترین شکل از پاس بلند سیلوا استفاده کرد و پاس در عمق او را ماشاریپوف بدون مکث و شوت زمینی به تور دروازه چسباند.

دقیقه ۷۰: شوت راه دور جلالی با کمترین فاصله از تیرک عمودی دروازه ملوان رد شد.

دقیقه ۷۳: ماشاریپوف به زیبایی توپ را در میانه زمین قطع کرد و به مهدی پور رساند، اما شوت او بی دقت بود به مرکز دروازه رفت تا دراختیار فرعباسی قرار بگیرد.

دقیقه ۸۷: ضربه سر حامدی فر روی توپ ارسالی از سمت چپ زمین به تیرک دروازه ملوان خورد و با بدشانسی استقلال تبدیل به گل نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • علی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    کاملآ شانس آورد
  • جهان FI ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    فقط آقای نکونام جواب دهد چه چیز این بلانکو از ارسلان بهتر است و دلیل این همه هزینه برای جذب او چه بوده؟ این تیم همان تیم مجیدی بود که بدون باخت قهرمان شد و نکونام نمی‌تواند با فرار به جلو و تکرار اینکه بازیکن جذب نشده از بار مسئولیت شانه خالی کند
    • رضا DK ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      البته تیم مجیدی هم در واقع تیم شفر و استراماچونی بودند.
  • پرسپولیسیم باافتخار IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    پرسپولیس سرور استقلاله
    • مافیای سرخ IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      اینجا زیر مطلب سرورت چه میکنی لونگ جان
  • محمدطاها IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    خب مساوی تو زمین حریف خیلی هم نتیجه بدی نیست اما برای قهرمانی نیاز است تمام بازیها رو ببریم ممکن است همین امتیاز از دست دادن ها آخر فصل حسرتشو بخوریم،استقلال خیلی خوب بازی نکرد اما موقعیت پر تعداد خلق کرد که نتونست استفاده کنه حیف که موقعیت ها هدر رفت نشد که بشه ایشالااا بازی با سپاهان جبران می کنند..
  • فرشاد IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    استقلال به خدا خیلی شانس آورد...
    • اس اس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      موقعیت گل استقلال که بیشتر بود (تک به تک حردانی و دو خطری که بلانکو ایجاد کرد ) لحظات آخر بازی هم ملوان شانس آورد که توپ به تیر دروازه ش خورد حالا اینجا استقلال شانس آورده یا بد شانسی ؟!
    • مافیای سرخ IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      به جای بلانکو اگه یه مهاجم تمام کننده حضور داشت کار رو راحت در میاورد
  • اشکان IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    کیسه سوراخه
  • سیاوش IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    ملوان ترمز استقلال و پرسپولیس رو کشید حالا سپاهان هردو شونو له می‌کنه. ایران ،ملوان ،سپاهان
  • حميد کلاش IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    اين نکونام از سهرابيان چي ديده خداوکيلي تو کل که خوردن جا موند تو همه بازيها داره سوتي ميده با اين دفاع استقلال قهرمان نميشه مدافع هست که از عقب بازي سازي ميکنه اين سهرابيان دلالها اوردن استقلال
  • 💙👑behitto IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    بازی به این قشنگی..!!! والا بازی لونگ ۲تا گل داشت ولی پای تلویزیون خوابت می‌گرفت..!!! ملوان خیلی خوب جلوی استقلال بازی کرد، استقلال بخاطر *ماشا* و ترکیب جدیدش یکم ناهماهنگی داشت ولی جوونی و دوندگی بازیکنای ملوان،هم با تجربه استقلالیا برابری میکرد، هم بازی رو جذاب کرده بود.. همه چی عالی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی