نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیروزی درخشان ساحلی‌بازان ایران مقابل امارات/ ایران حریف برزیل شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حالی که از میزبان جام جهانی عقب افتاده بود با بازگشتی درخشان از سد امارات گذشت و حریف برزیل در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه - به وقت ایران) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات، مقابل تیم ملی امارات صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

۱۲ دقیقه اول بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید. پس از گذشت حدود یک دقیقه از ۱۲ دقیقه دوم، امارات با گلزنی عبدالله عباس از ایران پیش افتاد، اما محمد معصومی سه دقیقه بعد دروازه میزبان را گشود و بازی را مساوی کرد. در شرایطی که وقت دوم رو به پایان بود، سید مهدی میرجلیلی در دهمین دقیقه شوت سهمگینی روانه دروازه امارات کرد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

ساحلی‌بازان کشورمان در ۱۲ دقیقه سوم نیز موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند که مهم‌ترین فرصت، به ضربه بهزادپور به تیر دروازه امارات مربوط می‌شد. دو تیم در ادامه صاحب موقعیت‌هایی برای گلزنی شدند که تبدیل به گل نشد و تیم ملی ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد. تیم کشورمان تاکنون تنها در سال ۲۰۱۷ به این مرحله رسیده بود.

شاگردان علی نادری از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه پنجم اسفند در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی، به مصاف قهرمان پنج دوره این رقابت‌ها یعنی برزیل می‌روند. امارات نیز با ادامه جام وداع کرد و تماشاگر ادامه رقابت‌ها خواهد بود.

آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۲۰:۳۰ میان تیم‌های تاهیتی و ایتالیا آغاز می‌شود. برنده این دیدار از ساعت ۱۹ روز شنبه مقابل بلاروس به میدان می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری تری دی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    واقعا گل کاشتید دم همه گرم
  • اشکان IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    تیم ملی دوست داشتنی❤️
  • ناشناس IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    خدا پشت و پناهتون باشه دلاوران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی