نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شکست سپاهان مقابل الهلال با سناریوی تکراری/ پرونده تیم‌های ایرانی آسیا بسته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست سپاهان در ریاض به منزله پایان کار تیم‌های ایرانی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

پرونده مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ با دیدار تیم‌های الهلال عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه کینگدام آره‌نای ریاض آغاز شده بود بسته شد، دیداری که با پیروزی ۳-۱ الهلال همراه شد.

سپاهان در این مسابقه نمایشی هجومی ارائه کرد و در نیمه اول حملاتی روی دروازه پُرافتخارترین تیم آسیا به وجود آورد که این نیمه، گلی در بر نداشت. طلایی‌پوشان در دقیقه ۵۴ با گلزنی فرشاد احمدزاده از الهلال پیش افتادند و به غلبه بر الهلال در عربستان امیدوار شدند.

در شرایطی که تیم ژوزه مورایس برتر از حریف بود، سیاوش یزدانی به دلیل خطای شدید روی مالکوم در دقیقه ۷۱ با کارت قرمز عادل خمیس النقبی داور اماراتی مسابقه مواجه شد تا سپاهان با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه بدهند. پیش‌تر در مرحله گروهی، هادی محمدی و محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار طلایی‌پوشان با نیروی هوایی از زمین اخراج شده بودند و محمد دانشگر در دیدار رفت سپاهان - الهلال کارت قرمز گرفته بود.

پس از اخراج یزدانی، الهلال انرژی مضاعفی برای پیروزی گرفت و سالم الدوسری در دقیقه ۷۶، گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند. این پایان کار نبود و روبن نِوِس، دروازه سپاهان را در دقیقه ۸۲ با شوتی زیبا گشود تا نسخه سپاهان با این گل پیچیده شود. بازی با برتری ۲ بر یک الهلال رو به اتمام بود که الکساندر میتروویچ در دقیقه ۷+۹۰ گل سوم تیم میزبان را به ثمر رساند و به سنگینی شکست سپاهان افزود.

می‌توان این دیدار را تکراری از بازی رفت دو تیم توصیف کرد. جایی که سپاهان از حریف پیش افتاد و یک بازیکن نماینده ایران کارت قرمز گرفت، اتفاقی که باعث شد الهلال به بازی برگردد و سپاهان را شکست بدهد.

سپاهان که در دیدار رفت نیز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب الهلال شده بود، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد تا تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز از رقابت‌ها کنار برود. الهلال نیز به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت و در این دور، مقابل هموطن خود یعنی الاتحاد صف‌آرایی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ابی از خاتم IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    یادتونه کیسع ها وقتی حلوی العین شش تایی شده بودم میگفتن پرسپولیسم 6 تایی شده .سبک مغزا جمع دوبازیو میگفتن.خخخخخ الانم ب سپاهان برمیگردن میگن.کیسه کش خفت کش
  • هو من US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    حالا هی تو ایران از داوری های بو دار غیر استاندارد دفاع کنید. یک نگاه به بازی هایی که تیم های ایرانی با VAR می کنند بیاندازید. تو هر کدوم یا پنالتی می دهند یا خراج می شوند . ۳ تا اخراج تو جام ملت ها ، پنالتی امارات ، ۴ تا اخراج سپاهان و . این ها همه اش نتیجه داوری های ضعیف تو لیگ خودمان است . وقتی بازیکن با گردن کلفتی خطا می کند تازه به داور فحش هم می دهد. کمیته انظباطی هم برایشان تقدیر نامه می فرستد.
  • عاقبت حق خوری ..... IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    استقلال قهرمان بدون باخت ، قهرمان طلایی رو حذف کردین که پرسپولیس یا سپاهان براتون افتخارآفرینی کنه ؟ اینها حرفه ای هستن و مجوز دارن یا بهتره بگیم مجوز بهشون دادین ؟! به تراکتور به نساجی دادین تا استقلال رو لطمه بزنین تا به میلیونها نفر از مردم این کشور دهان کجی کنین ؟! عناد با میلیونها نفر عاقبتش همیشه همین بوده و خواهد بود همانطور که دهها ساله از پرسپولیس حمایت بی دریغ کردین و عاقبتی نداشت ، همین حالاهم در همین دوره از بازیها چقدر برای پرسپولیس و سپاهان هزینه شده ؟ البته با اون فرشها و هدایا .... حالا برید تاریخ بازیهای استقلال و الهلال رو ببینید تا بدانید و بفهمید شما نامدیران این فوتبال هستید که باعث شدید فوتبال اعراب بر ملت خودتون پیشی بگیرد با روشهای مافیایی که علیه استقلال غول آسیا به کار بردید ننگ بر شما باد که بخاطر منافع باندی خودتون فوتبال رو نابود کردید و هوادار فوتبال ایرانی رو سرافکنده .
  • مبین IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    من نمیدونم تاج و دار و دسته ش دیگه باید چکار کنن تا عوض بشن. همه جوره تو آسیا، چه ملی و چه باشگاهی شکست خوردیم و تحقیر شدیم
    • ع ق QA ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      احسنت این باند و باند آبی فدراسیون باید از فوتبال ما بروند تا فوتبال ملی و مردمی بشود متاسفانه آنها که ذکر کردید با کلید واژه ساکت تسلیم باند آبی مظلومی ماجدی و خطیر هستند و امور این دو باشگاه ( استقلال و سپاهان) را مدیریت پنهان می کنند و همه کارهایشان در سطوح باشگاهی و ملی ناسالم است
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    اینکه مربی شون خارجیه!! و تا الان کلی دلار بابت دستمزد خودشو و دستیاران و جا و مکان و ..کردند و بقول خیلی از بازیکن هایی که قبلا چند وقتی تو تیم های لیگ بازی میکردند و حتی تو عمرشون دو سه روزی مربیگری نکردند و ایشون رو بعنوان دستیار ارشد مورینیو میدونن هیچ کسی ازش ایراد نمیگیره و خیلی راحت دارن عشق و حالشونو میکنن ولی اگه همین نتیجه افرادی مثل قلعه نویی میگرفت الان تمام ایران می شدند کارشناس و باید دارش میزدند.
  • پرسپولیسی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    اگه کیسه حسود نبود، علی خطیر نمیومد قانون سقف بودجه بذاره و چهار تیم ایرانی حذف بشن. شخصیت کیسه به والله جاش تو دسته سومه
  • اشنا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    ضعیف ترین مربی قرن سرمربی سپاهانه . ده نفره شده مغانلو را بیکار در زمین نگه میداره .اینها درجه ۳ هم نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی