نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نیمار هم‌تیمی سابقش را تنها نگذاشت/ کمک ستاره برزیلی برای پرداخت جریمه سنگین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش‌ها، خانواده نیمار به دنی آلوس کمک کردند تا جریمه ۱۵۰۰۰۰ یورویی خود را بپردازد.

دنی آلوس روز پنجشنبه پس از مجرم شناخته شدن در پرونده تجاوز جنسی به یک زن در کلوپ شبانه بارسلونا به چهار سال و نیم زندان محکوم شد. دادستان ایالتی خواستار زندانی شدن او به مدت ۹ سال بود و وکیل قربانی خواستار ۱۲ سال زندان برای این فوتبالیست سابق بود. با این حال، یکی از عوامل تخفیف در محکومیت او، پرداخت ۱۵۰۰۰۰ یورو غرامت به قربانی بود.

به گزارش نشریه برزیلی UOL، خانواده نیمار ظاهرا به آلوس برای پرداخت جریمه کمک کردند. در این گزارش ادعا شده که مبلغی که دادگاه اسپانیا برای جریمه در نظر گرفته، برای خسارات معنوی و صدمات ناشی از این اتفاق به قربانی تعیین شده و نقش مهمی در کاهش مدت مجازات آلوس ایفا می‌کند. گفته می‌شود خانواده نیمار همچنین گوستاوو شیستو، یکی از نمایندگان حقوقی پدر ستاره الهلال، را برای کمک به آلوس در این پرونده فرستادند.

وکیل آلوس به حکم دادگاه اعتراض کرده و درخواست تجدید نظر خواهد کرد، و همچنین گزارش UOL می‌افزاید که یک سال و یک ماهی که آلوس در حبس سپری کرده از مدت زمان محکومیتش کسر خواهد شد. آلوس علاوه بر زندان و پرداخت غرامت ۱۵۰۰۰۰ یورویی، به پنج سال دیگر آزادی مشروط محکوم شد و به مدت نه سال از تماس با قربانی یا نزدیک شدن به او منع شده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی