نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خشم هواداران چلسی از قیمت بلیت‌ها/ باشگاه مهمانان ویژه‌اش را بیشتر از هواداران وفادارش دوست دارد!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چلسی با معرفی بلیتی که گمان می‌رود گران‌ترین بلیت بازی در تاریخ لیگ برتر باشد، جنجال به پا کرده است.

برای صندلی‌های پشت جایگاه مائوریسیو پوچتینو در دیدار آتی مقابل منچستریونایتد در ماه آوریل قیمت سرسام‌آور ۵۰۰۰ پوندی (۶۳۰۰ دلار) تعیین شده و این موضوع خشم هواداران را برانگیخت. تاد بولی و مقامات باشگاه به دلیل قیمت این بلیت، به عنوان بخشی از بسته مهمان‌نوازی باشگاه، با انتقادات زیادی روبرو شدند.

دام روسو، نایب رئیس بنیاد حامیان چلسی Trust، نسبت به بلیت ۵۰۰۰ پوندی هشدار داد و نگرانی بسیاری از هواداران در مورد افزایش احتمالی قیمت بلیت‌های فصلی را منعکس کرد. روسو گفت: «۵۰۰۰ پوند مبلغ نگران‌کننده‌ای برای خرید بلیت است و بسیاری از حامیان شما استطاعت خرید آن را ندارند، واقعاً بد است که این صندلی‌های تأثیرگذار پشت نیمکت توسط بازدیدکنندگان شرکتی پر شود. تعداد صندلی‌های عمومی در استمفوردبریج کمتر و کمتر می‌شوند و بسیاری از هواداران احساس می‌کنند که باشگاه مهمانان ویژه را بر هواداران وفادار خود ترجیح می‌دهد. رکوردشکنی قیمت‌های حق پخش به وضوح درآمد روز مسابقه را افزایش داده و ما صمیمانه امیدواریم که این درآمد اضافی هنگام تصمیم‌گیری در مورد قیمت بلیت فصلی در نظر گرفته شود.»

همچنین گزارش شده که مقامات باشگاه‌های رقیب در لیگ برتر نیز از استراتژی قیمت‌گذاری چلسی شوکه شده‌اند. به گزارش تلگراف: «هیچ بلیتی گران‌تر از ۵۰۰۰ پوند در لیگ وجود ندارد.»

با وجود قیمت گزاف، هدف چلسی بهبود تجربه روز مسابقه برای هوادارانی است که این بسته ویژه را انتخاب می‌کنند. این باشگاه به تماشاگران وعده یک نقطه دید منحصر به فرد در فاصله چند متری پوچتینو و تیمش را می‌دهد. علاوه بر این، دارندگان بلیت این فرصت را خواهند داشت که از بازیکنان هنگام ورود به استمفوردبریج استقبال کنند، شاهد گرم کردن قبل از بازی از کنار زمین باشند، و از مهمان‌نوازی انحصاری باشگاه چلسی قبل و بعد از بازی لذت ببرند.

منچسترسیتی قبلا رکورد بالاترین قیمت پکیج روز بازی را با قیمت ۴۲۰۰ پوند (۵۳۰۰ دلار) در اختیار داشت و وستهم یونایتد بلیت ۴۰۰۰ پوندی (۵۱۰۰۰ دلار) را به همراه هلیکوپترسواری بر فراز آسمان لندن ارائه می‌دهد.

علاوه بر نگرانی در مورد قیمت بلیت، مالکیت چلسی به دلیل استفاده از صندلی‌های این بخش از ورزشگاه برای اهداف تبلیغاتی با انتقاداتی روبرو شده است. اتفاقات اخیر، از جمله تبلیغ فیلم آرگیل و قرار دادن تخت برای یک هوادار در طول بازی زنان، بحث زیادی را در مورد اولویت‌های باشگاه به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی