نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
۳ |
۰
خطر سقوط در کمین تیم فرهاد مجیدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته چهاردهم لیگ برتر امارات در برابر تیم شارجه یک بر صفر شکست خورد.

با شکست در برابر تیم شارجه تیم اتحاد کلبا ۱۳ امتیاز باقی ماند و هم اکنون تیم یازدهم جدول رده بندی به حساب می‌آید. ممکن است تیم اتحاد کلبا در هفته‌های آینده دست کم یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر امارات سقوط کند، به این خاطر عجمان یازده امتیازی که در رده دوازدهم جدول قرار دارد دو بازی کمتر نسبت به تیم اتحاد کلبا انجام داده است.

در لیگ برتر امارات ۱۴ تیم حضور دارند و در پایان دو تیم به رده پایین تر سقوط خواهند کرد. حتا و الامارات با ۱۳ بازی و ۵ امتیاز در رده‌های پایانی جدول قرار دارند و گزینه‌های اول سقوط به دسته یک به شمار می‌روند. اتحاد کلبا فصل گذشته نتایج بهتری با هدایت فرهاد مجیدی گرفت. با این اتحاد کلبا، حال این شانس را دارد که در هفته‌های پایانی لیگ برتر امارات موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    انوفت اینجا یه فصل با پنالتی های معیشتی آجرلو جولان میداد میگفت به اینا نمیبازم 😂😂
  • چکش ورزشی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    اخی اینهنه از برانکو گفتن این بنده خدا چی؟ قهرمان بدون باخت لیگ تو اولین تجربه رفته تو لیگ سطح پایین امارات تیمش از چهارده بازی سیزده امتیاز داره و دوازدهم جدوله بله همون مربی بدون باخت:))) حالا چطور تو ایران اولین تجربش بدون باخت قهرمان شد رفته امارات آب قط کرده! چطور تو فصلی که تمام ارکان فدراسیون سر ماجرای وویس مشاور حقوقی فدراسیون و هبه امتیاز به استقلال سر بازی گل گهر، از کار برکنار شدن چطور تو فصلی که دقیقا سردار سپاه اجرلو مدیر این تیم بود این مربی تو اولین تجربش تونست بعد ده سال این تیمو قهرمان کنه؟:))
  • ali IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    فرناز : من به همه میبازم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی