نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۱۴
مجتبی جباری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی جباری بازیکن اسبق استقلال ۵ سال قبل حقایقی مربوط به این تیم را در گفت‌وگو با خبرورزشی افشا کرد.

بدون شک طی ۲۰ سال گذشته هیچ بازیکنی در استقلال به اندازه مجتبی جباری با صراحت از وضعیت این باشگاه انتقاد نکرده است. چهره‌ای که گاهی اوقات از شرایط کادر مدیریتی هم خارج می‌شد و حتی صراحتا پیرامون عملکرد اعضای کادر فنی نظر می‌داد.

جباری ششم اسفند سال ۹۷ در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی با تاکید بر این‌که خوشحال است به عنوان دستیار وینفرد شفر مشغول به کار نشد، گفت: نمی‌خواستم و دوست نداشتم روی اصول خودم پا بگذارم. در کلاس‌های مربی‌گری حاضر شدم و از این بابت بسیار هم خرسند هستم. متاسفانه افراد در استقلال به جای خدمت خیانت می‌کنند و این مسئله‌ای است که ضربه بزرگی به استقلال و هوادارانش می‌زند. من اگر می‌خواستم چشمم را روی همه مسائل ببندم و سکوت کنم باور کنید فصل قبل به طور کامل می‌توانستم در استقلال بازی کنم ولی در تمام این سال‌ها هیچ وقت چشمانم را بر روی حقیقت نبسته‌ام چون دوست نداشتم در استقلال با آدم‌های بی‌کلاس همراه شوم.

مجتبی جباری ادامه داد: در استقلال یک عده فقط برای دریافت مطالبات خودشان تلاش کردند و کاری به طلبه بقیه نداشتند. آن‌ها کاری به بازیکنان جوان و شرایطی که در تیم داشتند، نداشتند. فقط با یک آدم کوچک کانال زدند تا به پولشان برسند. این‌ها مواردی بود که دیدنش واقعا من را آزار می‌داد.

مصاحبه قدیمی مجتبی جباری درباره استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    این خیلی از " اصول " و حرفه ای بودن حرف می زد و هنوز هم می زنه . خودش که هیچ وقت نگفت ولی این بار که دیدیدش ازش بپرسید اینکه هر سال تمرینهای بدنسازی رو به بهانه تمدید قرارداد و مطالبات قبلی و ...می پیچوندی و سه روز قبل از شروع فصل تمدید می کردی و طبعا بدنت ناآماده بود و چند هفته زمان می برد به بقیه برسی و همین هم باعث میشد همیشه مصدوم باشی ولی پول کامل فصل رو می گرفتی هم جزء " اصول " خودت و " رفتار حرفه ای و تعهد به تیم " بود ؟؟؟!!! پس بدون که آدم با کتاب فروختن و حرفهای گنده گنده زدن با کلاس نمیشه . در پیتی هستی به سان بقیه در پیت های جامعه فوتبال ایران !!
    • مرتضی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      ماشاالله گل گفتی دمت گرم واقعا دمت گرم حقیقت رو داری میگی ایولا
    • رامین تاج IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      تاریه ثابت کرد حق با مجتبی جباری و مهدی رحمتی بود نه اون گروه مقابل که ماشالله از فضای مجازیو خبرگزاریها تا فلان شبکه ماهواره ای نفوذ داشتن جالب اینجاس از وقتی رحمتی رفته تو لیگ دربیو نبردیم!!
    • اس اس IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      جناب جباری،برفرض بعضی حرفات درست باشه،ولی در تمام مصاحبه هات خودتو تافته جدا بافته وپر مدعا معرفی میکردی،بازمین وزمان قهر میکردی،بعصی بازی‌های حساس دهن اس اس رو با ندانمکاریهات و تا روز آخر قرار داد نمی بستی سرویس کردی،مجتبی جان از شما آینده کمتر یاد خواهد شد..
  • کیسه هوچی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    الان کجایی ببینی که باشگاهتون پر شده از آدمای باکلاس از مدیر عامل بگیر تا مربی وسر مربی
  • علی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    ایکاش در هیات رئیسه فدراسیون افراد سالم و صادق مثل مجتبی جباری حضور داشتند تا جلوی فساد و باند بازی گرفته میشد
  • تاجی سه آتشه IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    🤔 خب این مطالب روچاپ می کنیدکه چی؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!! 😐 ولک شماخییییییییلی دله ااااااااید!!!!!!!!،،،،،،،، 😏
  • محمد IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    حیف جباری که کیسه کشه، اصلا شبهاتی به چکش و رفقا نداره.
  • رضا IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    الان وقت عنوان کردن این مسائل ومصائب نیست فعلا تیم صدراست،آقای خطیر کوتاهی می‌کنه درآن حرفی نیست ، گند واریز محبی هم هست ،مصائب روفعلا برای بعدبگذاریم ماخودمون به نیم ضربه نزنیم و باشگاه هم بفکرمطالبات بازیکنان و بدهی های باشگاه تمرکز کنن،اگه نمیتونن از آذری هم کمک بگیرندیاهرکس دیگر که می‌تونه کمک کنه مالی ومعنوی وفنی ووووومنم منم بذارید کنار
  • ۰ IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    البته استقلال هم ازین بابت خوشحاله
  • آکی US ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    ناراضی دیگری مثل علی کریمی , روانی است که به نام ایران ثروتمند شد اما دوست دارد مردمش تحقیر شو ند
  • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    هربارخبری ازباشگاه استقلال وگلایه پیشکسوتان وبازیکتات ومربیان استقلالی نوشته میشه هدف ازنوشتن این مطالب اینه که بگن باشگاه استقلال چنین است وچنان بله همه ی این آدمهای کوچک واونهایی که اصول حرفه ای باشگاه داری رونمیدونن کارشکنی میکنن عمداطلب بازیکن ومربی رونمیدن این مدیرعاملها وهیئت مدیره رو فدراسیون فوتبال ووزارت ورزش واسه استقلال انتخاب کرده تا دائما تنش ودرگیری درباشگاه باشه باشگاه استقلال خیلی افراد تحصیلکرده ورزشی داره که قبلا فوتبالیست این تیم بودن فقط اونها میتونن به درستی باشگاه رواداره کنن ولی کسی اجازه نمیده اینها بیان کارکنن حالا همه ازخاطرات تلخ کاریشون میگن واقعا آدم نمیدونه چی بگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی