نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قهرمانی دراماتیک لیورپول/ قرمزهای مرسی‌ساید ۱۰ شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس، لیورپول با گل دقیقه ۱۱۸ ویرجیل فان‌دایک چلسی را شکست داد و برای دهمین مرتبه قهرمان شد.

ورزشگاه ومبلی طبق سنت هر سال میزبان دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس بود، دیداری که این فصل بین چلسی و لیورپول برگزار شد و شاگردان یورگن کلوپ با برتری ۱-۰ قهرمان شدند.

نیمه نخست را لیورپول بهتر و مالکانه شروع کرد، اما نخستین موقعیت خطرناک در دقیقه ۲۱ برای آبی‌های لندن خلق شد. کیوین کلهر در موقعیت تک‌به‌تک ضربه کول پالمر را مهار کرد تا دروازه قرمزهای مرسی‌ساید بسته بماند. در دقیقه ۳۲ سرانجام چلسی به گل رسید، که پس از بررسی VAR این که رحیم استرلینگ وارد دروازه تیم سابقش کرده بود با آفساید میلیمتری نیکولاس جکسون که پاس را داده بود، مردود شد. در دقیقه ۴۰ بهترین فرصت لیورپول خلق شد که ضربه سر کودی خاکپو بود. این ضربه به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و برگشت. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم لیورپول سرانجام از فشاری که آورده بود نتیجه گرفت. ارسال اندی رابرتسون با ضربه سر تماشایی ویرجیل فان‌دایک در دقیقه ۶۰ تبدیل به گل شد. با این حال داور با استفاده از VAR به شکلی ناباورانه این گل را رد کرد. در ادامه این نیمه با وجود این که هردو تیم فرصت‌های خوب دیگری برای گلزنی داشتند، گلی به ثمر نرسید و تساوی بدون‌گل در ۹۰ دقیقه ثبت شد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه بهترین موقعیت را دقیقه ۱۱۶ لیورپول به‌دست آورد که ضربه سر هاروی الیوت را جورجی پتروویچ از روی خط برگرداند. سرانجام ویرجیل فان‌دایک زهر خودش را در دقیقه ۱۱۸ ریخت. ارسال کاستاس سیمیکاس را این مرتبه به شکلی گل کرد که رد نشود.

قهرمانی دراماتیک لیورپول/ قرمزهای مرسی‌ساید ۱۰ شدند

لیورپول در نهایت با همان تک‌گل قهرمانی را جشن گرفت تا برای دهمین مرتبه این جام را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

جشن قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه انگلیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی