نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۳ |
۰
برانکو با تیم جدیدش به ایران برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم احتمالا به زودی تیم‌های ملی ایران و چین دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کنند.

در خبرها داشتیم که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چین معرفی و مشغول به کار شد.

چندی پیش و پس از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، رضا درویش و مدیران این باشگاه تلاش فراوانی به خرج دادند و حتی در سه نوبت نیز با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کردند اما هر سه مرتبه پاسخ مرد کروات منفی بود! برانکو در 70 سالگی ترجیح داد به جای کار روزمره و سنگین باشگاهی در تیم ملی چین فعالیت کند.

در همین راستا شنیدیم یکی از برنامه‌های آتی تیم ملی، احتمالا بازی دوستانه با تیم ملی چین خواهد بود. امیر قلعه‌نویی ارتباط خوب و دوستانه ای با برانکو ایوانکوویچ دارد و با توجه به حل مشکل مالیاتی مرد کروات در ایران، او مشکلی برای سفر به ایران نخواهد داشت.

بد نیست یادآوری کنیم؛ باشگاه پرسپولیس در گیرو دار مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی عمان، موفق شد منابع مالی لازم برای پرداخت جرایم مالیاتی مربوط به برانکو ایوانکوویچ را تأمین و آن را حل کند. در همان مقطع گفته شد اسپانسر جدید پرسپولیس شرکت طبیعت این رقم را برای قرمزها تامین کرده تا آنها بتوانند یکی از موانع ورود برانکو به ایران را حل کنند.باشگاه پرسپولیس یکی از موانع اصلی بازگشت مرد کروات به تهران را حل کرد و سپس پیشنهاد جدید خود را به برانکو ایوانکوویچ ارائه داد در حالی که مدیران این باشگاه امید زیادی داشتند تا این بار پس از پرداخت مالیات سنگین برانکو، بتوانند نظر او را جلب کنند اما...

حل مشکل مالیاتی برانکو ایوانکوویچ نیز او را مجاب به بازگشت به تهران نکرد. با این وجود برانکو ایوانکوویچ دوستان زیادی در ایران و شهر تهران دارد و همواره در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که علاقه دارد به کشورمان سفر کند و دید و بازدیدی با دوستان و آشنایان داشته باشد اما مشکل مالیاتی مانع اصلی است.

حالا شاید بهترین فرصت برای برانکو فراهم شده باشد که ضمن سفر به تهران و انجام یک بازی دوستانه با یکی از قدرت های فوتبال آسیا، دیداری هم با دوستان صمیمی خودش در ایران داشته باشد. این بازی دوستانه برای امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ یک بازی برد – برد و مناسب هر دو تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قرارداد برانکو با چینی‌ها، ۵۰ درصد بیشتر از تیم ملی عمان/ سرمربی پیشین پرسپولیس ۱٫۵میلیون دلار دستمزد می‌گیرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Rahman.farsi IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    مردم گیر اوردین با این متن های چرت و پرتتان
  • حسن IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    بااین وضعیت پرسپولیس درجام باشگاهها ی اسیا ومشکل پولی معلوم بود پرفسور نمیاد.در کشور چین خیلی راحته.وتیم ملی از باشگاه بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی