نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
اسب فرگوسن هم قهرمان می‌شود ولی منچستریونایتد نمی‌تواند!/ ۱,۵میلیون پوند برای اسطوره شیاطین‌سرخ
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسب مسابقه‌ای سر الکس فرگوسن به نام «رقصنده روح» در نئوم کاپ عربستان سعودی قهرمان شد و جایزه ۱,۵ میلیون پوندی به فرگی رسید.

سر الکس فرگوسن روز شنبه به جای تماشای بازی منچستریونایتد مقابل فولام، در عربستان سعودی حضور داشت و مسابقه اسبش «رقصنده روح» را تماشا می‌کرد. فرگوسن قبل از مسابقه گفته بود: «در بحرین خوب عمل کرد و اینجا یک پله از نظر استاندارد بالاتر است. اسب خوبی داریم و امیدوارم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. او مسابقه زیادی نداشت و ۷ ساله است. مهمان‌نوازی عربستانی‌ها خوب بوده و استانداردها واقعا عالیست. من انتظار نداشتم این مسابقه اینقدر بزرگ باشد، ۱۴ سال پیش اینجا بودم و هیچ چیز مثل امروز نبود.» مسابقه بحرین که فرگوسن به آن اشاره می‌کند، جام بین‌المللی بحرین است که در آنجا رقصنده روح در ماه نوامبر برنده شد و ۵۰۰۰۰۰ پوند جایزه به دست آورد.

فرگوسن و گد میسون مالک مشترک رقصنده روح هستند. وقتی این اسب از خط پایانی عبور کرد و قهرمان شد میسون از خوشحالی فرگوسن ۸۱ ساله را در آغوش گرفت و بلند کرد و فرگی به شوخی گفت که دنده‌اش شکسته است. او عنوان کرد که اگر برنده شویم شکستن دنده‌ام اشکالی ندارد و افزود: «وقتی رقصنده روح را پرورش می‌دادم هرگز تصور نمی‌کردیم که تا این حد پیش برویم. چند سال پیش به دبی رفتم و به این فکر کردم که داشتن اسب در مسابقات بین‌المللی چه حسی دارد، و حالا اسبم در این مسابقات برنده می‌شود.»

 فرگوسن در حال حاضر ۳۲ اسب دارد و زمانی که هنوز مربی یونایتد بود به پرورش اسب روی آورد. او توضیح داد: «حوالی سال ۹۵ بود، همسرم می‌گفت: خودت را می‌کشی! زیرا آنقدر غرق در بازی یونایتد بودم که تمام روزم درگیر کارهای باشگاه بود. یک روز به او گفتم: می‌خواهی به مسابقه اسب‌سواری بروی؟ راستش خیلی تصادفی بود. من در آلمان در خانه آندریاس وولر بودم و او این ایده را در ذهن من قرار داد. از او یک مادیان به نام رویای ملکه خریدم و همه چیز شروع شد.»

بیشتر بخوانید: خط و نشان مالک جدید شیاطین‌سرخ برای قدرت‌های لیگ برتر؛ دشمنان را از قدرت پایین می‌کشیم!/ حرف‌های فرگوسن تکرار شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    فرگی روح منچستر بود با رفتنش روح این تیمم رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی