رئال‌مادرید به بازیکن مورد علاقه‌اش می‌رسد/ بایرن از رقابت کنار کشید
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ از رقابت برای حفظ آلفونسو دیویس کنار کشیده و اگر توافق حاصل شود این بازیکن به رئال مادرید خواهد رفت.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، امیدهای بایرن‌مونیخ برای تمدید قرارداد با آلفونسو دیویس قطع شده است. این مدافع چپ کانادایی در سال گذشته به شدت به رئال مادرید لینک شده بود و به نظر می‌رسد تنها مساله باقی‌مانده این است که آیا لوس‌بلانکوس می‌تواند با باواریایی‌ها بر سر مبلغ مذاکره کند یا خیر.

قرارداد دیویس در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و این تابستان آخرین فرصت بایرن برای فروش او و به دست آوردن مقداری پول است. به گزارش اسکای آلمان، با توجه به اینکه ایجنت دیویس ۱۳ میلیون یورو در هر فصل طلب می‌کند و بایرن فقط مایل است ۱۰ میلیون یورو بپردازد، تیم آلمانی از رقابت برای نگه داشتن دیویس کنار کشیده و در حال حاضر تئو هرناندس از میلان را به عنوان جایگزین بالقوه در نظر گرفته است.

بایرن در تابستان امسال ۵۰ میلیون یورو از رئال‌مادرید درخواست خواهد کرد، اگرچه روزنامه مادرید می‌گوید که لوس بلانکوس احتمالاً مذاکراتش را با حدود مبلغ ۳۵ میلیون یورو آغاز خواهد کرد. ورود احتمالی دیویس می‌تواند آینده فرلان مندی را تحت تاثیر قرار دهد، او نیز در سال ۲۰۲۵ قراردادش تمام می‌شود و به نظر می‌رسد با وجود بهبود عملکردهایش در سال جاری، قرارداد جدیدی به او پیشنهاد نشود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی