نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
محبوبیت بیشتر ساحلی‌بازهای ایران نسبت به تیم طارمی، بیرانوند و رفقا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در نظرسنجی خبرورزشی، کسب مقام سوم توسط تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی، بیشتر از نتایج تیم ملی فوتبال ایران باعث ایجاد نشاط در مردم شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل بلاروس به مقام سوم جام جهانی در امارات رسید. ملی پوشان ایران حتی شایستگی قهرمانی در این مسابقات را داشتند و تنها چندثانیه مقابل تیم ملی برزیل کم آوردند و بازی مقابل قهرمان جهان را واگذار کردند.

پس از کسب مقام سوم توسط تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی، سایت خبرورزشی نظرسنجی برگزار کرد که در آن از کاربران خود پرسید که کدامیک از نتایج کسب شده توسط ساحلی بازان یا تیم ملی فوتبال ایران هیجان و رضایت بیش‌تری برای شما داشت؟

در این نظرسنجی ۵۵/۶ درصد به عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی رای دادند و تنها ۸.۲ درصد از صعود تیم ملی به نیمه نهایی جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ خوشحال شدند. 

بیشتر بخوانید: واکنش تازه به شایعه عجیب دریافت رشوه بازیکنان تیم ملی از قطری ها

محبوبیت بیشتر ساحلی‌بازهای ایران نسبت به تیم طارمی، بیرانوند و رفقا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    دستخوووش..حقیقتا تو ماسه بازی کردن سخت تر از بازی تو چمنه، بازیکنان فوتبال ساحلی از جون مایه گذاشتن..تو مسابقات صد خودشونو گذاشتن و تونستن تو بالاترین سطح مسابقات تا نیمه نهایی بالا بیان و فقط با بدشانسی و برخورد توپا به تیرک مقابل برزیل قویترین تیم جهان باختن و گرنه شایسته حضور در فینال و قهرمانی بودن البته سوم هم شدن نتیجه خوبیه مبارکشون باشه به امید روزهای بهتر برای بازیکنان فوتبال ساحلی👌🔥💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی