نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۳
احمد نوراللهی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احمد نوراللهی موفق شد برای سومین‌بار در فصل جاری لیگ برتر امارات در قامت گلزن بدرخشد.

مسابقات لیگ برتر امارات در حالی روز گذشته در هفته چهاردهم پیگیری شد که در یکی از دیدارها، الوحده امارات به مصاف البطائح رفت. حضور احمد نوراللهی در ترکیب الوحده باعث جلب‌توجه هواداران ایرانی به این مسابقه شد و انتظار می‌رفت که ستاره ایرانی بتواند به روند درخشان خود در ترکیب الوحده ادامه بدهد و بار دیگر در نقش یک بازیکن موثر در ترکیب تیمش بدرخشد؛ آن‌هم در حالی‌که او در هفته‌های گذشته، یکی از بهترین بازیکنان الوحده بود و در نقشی فراتر از یک هافبک میانی در قامت گلزن و گل‌ساز در ترکیب الوحده درخشیده بود.

یاران نوراللهی در نیمه نخست برابر حریف خود شکست خوردند و با باخت به رختکن رفتند اما در نیمه دوم معادلات تغییر کرد؛ به‌طوری‌که احمد نوراللهی با یک ضربه آکروباتیک دیدنی توانست دروازه البطائح را فرو بریزد و در ادامه کامبک الوحده تکمیل شد تا آن‌ها به هفتمین برد خود در فصل جاری لیگ برتر امارات دست پیدا کنند و جایگاه خود در رتبه پنجم جدول را تثبیت کنند. الوحده در شرایطی ۲۴ امتیازی شد که آن‌ها با انجام یک بازی بیشتر نسبت به العین، در فاصله ۴ امتیازی با رتبه دوم جدول قرار گرفتند.

رکوردی ویژه با ثبت ۶ گل و ۵ پاس گل

احمد نوراللهی در شرایطی شب گذشته موفق به گلزنی شد که او برای دومین بازی پیاپی در لیگ برتر امارات توانست در قامت گلزن بدرخشد و شمار گل‌های خود در این فصل لیگ برتر امارات را به عدد ۳ رساند. نگاهی به عملکرد احمد نوراللهی در ۱۰ مسابقه اخیر الوحده (در تمامی رقابت‌ها) نشان می‌دهد که او توانسته ۶ بار برای تیمش گل بزند و ۵ پاس گل هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود که برای بازیکنی مانند نوراللهی که در قامت هافبک در ترکیب الوحده به میدان می‌رود، آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

نوراللهیِ الوحده، گلزن‌تر از نوراللهیِ شباب‌الاهلی!

ستاره ایرانی الوحده امارات که به دلایل انضباطی از سوی کادرفنی تیم ملی کنار گذاشته شد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور نداشت، با گلزنی روز گذشته‌اش توانست یک رکورد جالب‌توجه را هم از آن خود کند. نوراللهی در دوران حضورش در شباب‌الاهلی، در مجموع ۵۹ مسابقه توانسته بود ۵ بار در قامت گلزن در ترکیب این تیم اماراتی بدرخشد اما او شب گذشته برای هجدهمین‌بار فرصت بازی برای الوحده را به‌دست آورد و ششمین گل خود با پیراهن این تیم را به‌ثبت رساند تا از این حیث هم رکوردی بی‌نظیر را به نام خود کند.

در همین ارتباط: جایزه ویژه به لژیونر ایرانی بعد از گل قیچی برگردان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    حالا قلعه بره بازیکن انتخاب کنه!!! بهترین تصمیم احمد ترک باند قلعه بود
  • حامد IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    اونوقت گروهبان قندلی میگه نبود احمد نورالهی مشکلی برا تیم بوجود نیاورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی