نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ورود سازمان لیگ و فدراسیون به ماجرای حمله خودروی ماکسیما به اتوبوس تراکتور
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمله به اتوبوس تیم امیدهای تراکتور تبریز در کرمانشاه خارج از ورزشگاه رخ داده و مسئولان انتظامی و امنیتی استان پیگیر دستگیری عوامل این حمله هستند.

امروز اتوبوس حامل بازیکنان و مربیان تیم امید تراکتور تبریز خارج از ورزشگاه در کرمانشاه مورد حمله سرنشینان یک دستگاه خودرو ماکسیما قرار گرفتند که متاسفانه برخی از بازیکنان این تیم مجروح شدند این اتفاق ناگوار به هیچ عنوان ارتباطی با ورزشگاه ندارد.

بلافاصله بعد از این حادثه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این مساله ورود پیدا کردند و ضمن لغو فوری مسابقه امیدهای بعثت کرمانشاه و تراکتور در لیگ برتر گزارش اتفاقات رخ داده را هم مستند و مکتوب به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال  و حراست جهت تصمیم‌گیری ارسال کردند.

همچنین مسئولان انتظامی وامنیتی استان پیگیر دستگیری عوامل حمله کننده به اتوبوس تیم تراکتور هستند.

بیشتر بخوانید: واکنش عجیب به ماجرای حمله ۱۱ فرد مسلح به بازیکنان تراکتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    اگر فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی فدراسیون با حمله سپاهان اصفهان به اتوبوس پرسپولیس برخورد جدی میکرد واصفهان را میزبانی بازی‌های فوتبال برای ۲ تا ۳ سال محروم میکرد.مطمین باشید شاهد حمله به اتوبوس تراکتورسازی در کرمانشاه نبودیم.
    • ناشناس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      پرسپولیس هم به طرفداران سپاهان و دیگر تیم ها با نارنجک حمله کرده بودن اگه با پرسپولیس هم برخورد میشد میزبانی رو ازش می‌گرفتن شاهد این طور قانون شکنی نمی شدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی