نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جدیدترین خبر از اصفهان؛ گل‌محمدی به جای مورایس در سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چه تماشاگران سپاهان تایید بکنند و چه تایید نکنند و همین طور بازیکنان تیم سپاهان باید گفت این تیم وارد بحران شده است.

تیم سپاهان ۶ بازی متوالی است که می بازد و به همین خاطر کمی از صدر جدول دور شده است. سپاهان امروز در یک بازی حساس نتیجه را به تیم استقلال مدعی اصلی قهرمانی واگذار کرده است.

بعد از این شکست در فضای مجازی شایعه شد که مورایس سرمربی تیم سپاهان جای خود را به یحیی گل‌محمدی خواهد داد! البته که این خبر نه از سوی باشگاه سپاهان تایید شده است نه یحیی گل‌محمدی اما هر اتفاقی در فوتبال ایران محتمل به نظر می رسد. به خصوص که عملکرد سپاهان با مورایس در هفته های اخیر اصلا قابل دفاع نبوده است و تداوم این روند به طور حتم برای باشگاه و تماشاگران غیر  ممکن خواهد بود و از سویی یحیی گل‌محمدی چندی پیش سرمربی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بود و افتخارات متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده است. قهرمانی در لیگ برتر. قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا.

زمزمه های نارضایتی از عملکرد مورایس در تیم سپاهان از اصفهان به گوش می رسد و این قابل درک است. اما اصلا مشخص نیست باشگاه سپاهان در واکنش به این اعتراضات قرار است چه تصمیمی برای آینده تیم بگیرد. آیا مورایس می ماند؟ آیا مربی پرتغالی جای خود را به یحیی گل‌محمدی می دهد؟ پاسخ این سوالات با گذر زمان مشخص می شود.

یحیی گل‌محمدی بعد از خداحافظی با تیم پرسپولیس مورد توجه باشگاه فولاد بود و حتی در سکوهای استادیوم اختصاصی فولاد نام یحیی گل‌محمدی از سوی تماشاگران سر داده شد اما باشگاه فولاد انتخاب نهایی اش احمد آل نعمه بود. به نظر می رسد یحیی گل‌محمدی به دنبال یک انتخاب بهتر است. شاید سپاهان.

بیشتر بخوانید: شعار تند هواداران استقلال علیه مدافع پیشین/ مصاحبه جنجالی طرفداران را عصبانی کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رمضانی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    یعنی کانون دلالی از تهران به اصفهان منتقل میشه ؟ ! راست هم میگید هرچیزی امکان پذیره
    • امین IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      همیشه اینجوریه که هرکی موفق و قویرو یه برچسپ دلال بهش میچسپونن ک رو موفقیتاش سرپوش بزارن وگرنه کانون فساد ک همون اصفهانه
    • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      ولی رفتن یایا گل گلی به اصفهان برای اقتصاد شهر اصفهان هم خوبه و باعث رونق گز فروشی ها میشه . چون آمار " قهر و آشتی " تو اصفهان زیاد میشه و برای آشتی هم با خرید گز باعث رونق میشه
    • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      ولی الان که نگاه می کنم رفتن یایا گل گلی به اصفهان علاوه بر رونق گز فروشی ها اثرات دیگه ای هم خواهد داشت و مثلا حتی ممکنه باعث بشه آب زاینده رود رو باز کنن ! چون یایا اعلام می کنه که اینا نمی خوان من برم لب زاینده رود به خاطر همین آب رو بستند و تا زمانی که من هستم زاینده رو خشکه بعد هفته دیگه اش آب رو باز می کنن!!!( مثل اون سال که گفت اینا نمی خوان من قهرمان بشم و تا زمانی که من هستم این تیم قهرمان نمیشه بعد یه دفعه هفته دیگه خطای دو متر بیرون 18 بازیکن مس رفسنجان رو براش پنالتی گرفتن و آخر فصل هم قهرمان شد )
  • صفورا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    مورایس مربی بسیار خوبی است، اسکوادی که در اختیار دارد هم نسبتا خوب . سبک بازی هم که ارائه می دهد بسیار عالی ولی متاسفانه عوامل خارجی که بر روند امور تیم های فوتبالی تاثیر می گذراند اینقدر قوی هستند و موثر که در یک روند فرسایشی همه را کلافه می کنند و دلزده . الان مواریس از نظر امکانات چیزی کمتر از تیم های بزرگ آسیایی ندارد ولی مشخصا دلش اینجا نیست و یک جوری می خواهد فرار کند مثل پاکو خمس .
    • امین IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      شیش باخت پشت سرهم اره عوامل خارجی چرا خودتونو گول میزنید😂
  • قلیچعلی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    گل محمدی هم بدلیل مشکلی مشابه با علی دایی و کریم باقری و وریا غفوری ...فعلا.....
    • هوشنگ IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      گل محمدی برا پرسپولیس خوب بود ولی در حد سپاهان نیست
  • شهاب IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    هواداران سپاهان فقط و فقط فدراسیون را عامل اين مشکلات می‌دانند!
  • اااا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    مورایس سپاهان رو دگرگون کرد باید بمونه
    • نیما IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      نویدکیا: باشه باشه
  • امامی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    لطفا یحیی را بیارید با این وضع تیم سقوط می کنه
  • سپاهان قهرمان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    من با انتخاب گل محمدی کاملا موافقم.
  • محمد مهدی BR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    من یه پرسپولیسی هستم اگه سپاهان گلمحمدی بگیره با این بازیکنای که داره قهرمان میشه
  • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    حاصل پرورش یافتن در باشگاه بزرگ پرسپولیس همین است - بازیکنان بزرگ در سطح بین المللی - مربیان بزرگ و بادانش و با اخلاق که سر و دست میشکونند براشون - گل محمدی یکی از همان مربیان هست ...کیسه سوراخ کن!
    • جواد IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      مربیا را خوب گفتی 🤣🤣🤣 بازم لیست کن
  • حمید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    این دروغها رو خودتون باور میکنید؟ به گل محمدی اجازه مربیگری در تیم‌های دولتی داده نمیشه ، از سپاهان و فولاد تا .....
  • غدیر IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    چرا ادرس غلط میدید و ملتو سر کار میذارید. یحیی اگه اجازه کار داشت تو پرسپولیس میموند
  • ح ب IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    سپاهان باید سریعا یحیی را جذب کند واز این کار پشیمان نخواهد شد ومطمئن هستم همین الن دست بکار شود بهترین مربی داخلی را جذب کرده ویخیی هم چون با درویش مشکل داشت طرفداران بهش خورده نمی گیرند ومصر نیست فقط باید سریعا این جابجایی صورت گیرد
  • منصور IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    سلام یحیی گل محمدی مربی خوبی هست ولی سپاهان فعلا مربی بزرگی دارد این اتفاقات برای هر تیمی رخ می دهد
  • عزیز IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    جالبه ، گل محمدی یه تنه پرسپولیس رو به ویرانه تنبدیل کرد حالا می خوان با آوردنش ، سپاهان رو بفرستن رو هوا
    • نیما IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      😂😂نابود ؟؟ با نبود بازیکنای اصلی تیمش نیمفصل همش دو امتیاز اختلاف با صدر داشت کدوم نابود؟نابود الان سپاهانه که شیش تا باخت پشت هم داده با اقای مورایس گلمحمدی تو عمرش ۳ تا باخت پشت هم نداده چ برسه به شیش تا😂
  • ح IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    سپاهان را نابود کردند،،،خدا ازشون نگذزد،،قلب اصفهان سپاهانه
  • گل ممد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    گل ممد دیگه حق مربی گری نداره فولاد خوزستان قصد داشت بگیردش از بالا گفتند نه رفت پیش دایی غفوری،باقری
  • ... IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    یحیی مربی خوبی نیست. یه مربی ترسو و بدون تاکتیک و دلال و بازیکن‌خراب‌کن. ما تازه از شرش راحت شدیم. از ما گفتن بود.
  • زیگزاگ IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    از گستاخی زکیپور مشخص بود که مورایس دیگه جایگاه قبل رو نداره.
  • شصت سال حسرت IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    تا ببینیم با یک بغض کوچولو 150میلیارد به حساب طوفان زرد واریز میگردد،،ببینیم با حمله به داورها در کمیته انضباطی با چای شیرینی و پاداش و روبه رو میشود(حمله به داور دربی سید علی)،،ببینیم که توی اصفهان دوباره قهر و رهسپار امارات متحده عربی می گردد کسی از مسولین هست نازش بخرد ،،ببینیم امکان دارد در اصفهان هم داکان دلالیسم افتتاح کند برای گرفتن حق دلالی از بازیکنان ،،ببینیم توی اصفهان با حقه سیب زمینی و تخم مرغ اب پز براش بیت المال غارت می گردد،،ببینیم توی اصفهان براش ماهیانه جامهای اسنپی و ستاره جعلی اسنپ میگردد تا طوفان زرد هم صاحب القاب جعلی فیک گردد ،،البته شکر خدا طوفان زرد آسیا آنقدر هویت و افتخار دارد که نیاز به جامهای اسنپی و ستاره جعلی و هویت کاذب نیست چون تیم طوفان زرد به مفتخوری عادت ندارد و افتخارات خودش توی زمین فوتبال بدست میآورد نه بیرون و بدل وبخشش باباها و وزارتخانه ها همه#به-امید آزادی فوتبال پاک
    • در پاسخ به شصت سال حسرت IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      چند سال زیر ما هستی ۷۰ سال تو ایران کیسه زیر ما بوده تا الان به دوتا جام دوچرخه چهارجانبه امجدیتون مینازین با فرناز پودری تیم داوری فدراسیون وزیر ورزش تونستین یه جام بگیرین کل تیم‌ها مردم دیدن سر همه تیمهارو بریدند به خاطر اینکه کیسه قهرمان کنند دقیقا مثل امسال که با نکونام این کارو کردند همه تیمهارو از بازیکن جذب کردن محروم کردند ولی کیسه سپاهان پشت پرده بازیکن گرفتند بعد قرارداد ۱۵۰ میلیونی خودتون خودتون نگرفت خدایی مردم هم گوشاشون مخملی بابا خودتون دروغ حرفهاتون باورتون نمیشه چه برسه بقیه هوادارای تیم دیگه همین دیروز سر سپاهان بردیدند بابا تیم کیسه از زمان شاه تیم حکومتی بوده تا الان اینو همه میدونن شما خودتونو بزنین به نفهمی همیشه همه جای دنیا تیمی که قویه بقیه تیم‌ها میکوبن که بره تو حاشیه کاری که شما با پرسپولیس میکنین سر تیم سرورتون بریدین از اول فصل ولی پرسپولیس تیم همیشه مردمی بوده شماها هم حالا حالاها باید بسوزین من که میدونم این پست پخش نمیکنین چون خودتون کیسه سوز هستین ولی گفتم خودتون بخونین یخورده بسوزین
  • حسین IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    مورایس به درد تیم سپاهان نمی‌خورد ضمن اینکه بازیکنان هم جاه طلب و اصلا با هم هماهنگ نیستند و با دریبل کردند های بیجا و پاس کاری های اشتباه و جر و بحث کردن با داور و ... کلا تیم خوبی نیست . بعنوان هوادار سپاهان اخیرا خیلی از این تیم تا امید شده ام با اینکه هزینه های سنگین میکنند برای بازیکنانی که اسم و رسم دارند ولی در بازی صفر هستند !!!
  • رضا DK ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    تیم سپاهان تیم مغروری است. با گرفتن مربی خارجی به قیمت بالا، جمع کردن و حتی احتکار بازیکن های خوب استقلال و پرسپولیس به مانند استیل اذین، داشتن یک مدیرعامل اهل زد وبند و دلالی و با نفوذ در فدراسیون یک باره فکر کردند علی اباد هم شهری است و حتی پرسپولیس و استقلال را هم به هیچ گرفتن. همین شد که این چنین شد. اگر سپاهان یک سرمربی بدون حاشیه مثل مهدوی کیا و مشاورانی با تجربه مثل ابراهیم زاده و شجاعی و دیگران می داشت. بدین صورت از سپاهان بعد از این فصل یک تیم معمولی می شود. این تیم باید غرور را کنار بگذارد و فقط بازیکن های بدون حاشیه و اماده بگیرد . گرفتن مغانلو و ال کثیر و یزدانی و....با هدف ضعیف کردن تیم های دیگر موجب ضعف دو طرفه تیم ها و افت لیگ و در نتیجه افت تیم های ایرانی در اسیا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی