نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مدیر پیشین باشگاه: تیر مخالفان نکونام به سنگ خورد/ چند نفر منتظر شکست استقلال بودند/ ثابت شد چرا این سرمربی را انتخاب کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: شکر خدا نتایج استقلال مشخص می‌کند که اتفاقاً انتخاب سرمربی این تیم یکی از درست ترین اقدامات مدیریت قبلی بوده است چون بزرگترین هدف گذاری مدیر قبلی خوشحالی هواداران بود.

علیرضا خانی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی تیم استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: از این برد بسیار خوشحال شدم. من در حال حاضر کنار این مجموعه نیستم اما دل و فکرم همواره همراه تیم استقلال بوده و آرزو می‌کنم این روند ادامه داشته باشد.

وی که تمایلی به صحبت درباره اختلاف نظر بین نکونام و خطیر نداشت اضافه کرد: خوشبختانه مشخص شد که صدرنشینی استقلال در دور رفت بی دلیل نبوده است و این میسر نمی‌شد مگر با انتخاب خوب مدیرعامل قبلی استقلال آقای حجت کریمی در بهار امسال که جواد نکونام را به عنوان سرمربی تیم استقلال منصوب کرد. او در همان زمان هم مطمئن بود بهترین انتخاب را انجام داده است. هرچند که در این مدت خیلی تلاش شد تا نکونام از استقلال جدا شود.

عضو سابق هیئت مدیره استقلال ادامه داد: اینجا مشخص می‌شود که مردم چرا جلوی وزارت ورزش و باشگاه استقلال تجمع کرده بودند و می‌دانستند اگر نکونام از استقلال جدا شود شرایط تیم به هم می‌ریزد. باز هم خوشحالم که یک بار دیگر تیر آقایان به سنگ خورد و به مخالفان آقای نکونام ثابت شد که این مربی در شرایط فعلی بهترین گزینه برای تیم استقلال بود هرچند که گروهی چشم دیدن او را ندارند و منتظر شکست استقلال بودند تا به سرمربی تیم بتازند.

خانی در پایان خاطرنشان کرد: نکته جالب توجه در پیروزی تیم استقلال مشارکت بازیکنانی بود که قراردادشان را با آقای حجت کریمی بستند. در واقع نفراتی همچون بلانکو یا ماشاریپوف که بعد از حضور آقای کریمی در استقلال حضور پیدا کردند نقشی در این برد نداشتند. البته امیدوارم همه بازیکنان استقلال کمک کنند تا این تیم به عنوان قهرمانی برسد اما با رشادت سید حسین حسینی و درخشش روزبه چشمی استقلال توانست یکی از مهمترین رقبایش در راه رسیدن به قهرمانی را از سر راه بردارد.

بیشتر بخوانید: جواد نکونام اقدام جنجالی را تکرار کرد/ تصمیم معنادار سرمربی استقلال پس از شکست سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    خانی خودت رو ثابت کردی در حساس ترین شرایط باب شکایت از استقلال رو باز کردی الان هم به فکر مدیریت پیشین و اینا نباش مهم برد اسقلاله و خوشحالی هوادار دنبال تنش و حاشیه نباشید هر وقت قهرمان شد شروع کنید به صحبت کردن
  • داود خلیلی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    اقای نکو نام من 50 سال است که بااین تاج بزرگ شدم اسم این تیم تاج است استقلال جعلی است ما دوستت داریم وهمیشه دفاع کردیم ولی فکر میکنم احساسی برخورد میکنی دوفورواردما ازبلانکو تاماشاریپوف هیچکدام مهاجم شش دانگ نیستند بلانکو در18 بازی یک گل ماشاریپوف هم کارخاصی دراین دوبازی نکرده ان گل هم که زد دروازه خالی جلالی بود فکر کنم فرستاد دروازه خالی رازد اگرهم نمیزد بن تیر میخورد وگل میشد اینکه میگویم احساسی چرا ارسلان مهری رادادی وارمان رانگه داشتی تیمی که میلادمحمدی داره از ان استفاده نکردن شاید حرفی زده که به مزاقت خوش نیامده ماسه بازی کردیم دوگل ازراه دور زدیم این خلاقیت بازیکن است نه تاکتیک تیمی معلوم نیست کی دفاع است کی حمله کی هافبک کی پلی میکر یاتوپ پخش کن یاگرفتن میلادفخردینی این اگرخوب بود کهمانده بود یااروپا یاحتی کشورهای عربی رفته بود احساسی برخورد نکن اگربازیکنی جوانی کرد حرفی زد کنارش بذارنمونه شماچند دقیقه به میلادمیدان دادی سمت راست جان گرفت دیبروین حرف زشتی به گواردیولا زدولی اوگذشت کردکه رسانه ای شد دربازی دیشب جام حذفی 5 پاس گل دادفکرکنم احساسی دیکتاتور مابانه برخورد میکنی
    • میلاد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      تاج سال 58 منحل شده . مظلومی و روشن بارها اینو گفتن . این تیم اسمش استقلاله و ربطی به تاج نداره
  • بسوزیم و بسازیم IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد فقط همین یکی رو کم داشتیم ، درمیان انواع و اقسام مدیر و صاحب منصب در استقلال که طی سالیای گذشته عبور و مروری در استقلال داشتند و هر از گاهی تک مضرابی مینواختند فقط یه دسته گلی مثل ایشون کم بود که بی میکروفون نباشن و زین پس هر از چندی ایشان هم سازی بنوازند و برای هواداران دلسوزی بنمایند ، یعنی میخوام بگم الان دلسوزان استقلال از هواداران استقلال تعدادشون داره بیشتر میشه !!!!
  • Alissss IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    تو خودت جز کسانی بودی ک دنبال اخراج نکونام بودی
  • ن IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    بلانکو هم خیلی تاثیرگذار بود، هم دفاع جانانه و هم برای گل زنی تلاش می‌کرد. خطای پنالتی که داور نگرفت هم برای تلاش بلانکو برای گل زنی بود. همه شون با هم تلاش کردند.مارشالیپوف و آرش رضاوند و سلمان و رافائل و جلالی و همه تلاش کردند.
  • حاتم کهندلی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    اقای خانی نیازی به تعریف وتمجیدشمانیست یکی ازبدخواهان استقلال جنابعالی هستی اصلاازبردتاج خوشحال نیستی چندی پیش چه الم شنگه به پاکردی لطفا درباره موفقیت تاج چیزی نگوهمه شمارامی شناسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی