نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتفاق نگران‌کننده برای بارسلونا؛ ۳ ستاره در رادار عرب‌ها
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عربستان سعودی در نظر دارد تا از مشکلات مالی بارسلونا نهایت بهره را ببرد و سه بازیکن این تیم را در تابستان از آن خود کند.

بارسلونا برای متعادل کردن حساب‌های خود تابستانی پرفروش خواهد داشت و عربستان سعودی قصد دارد از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و سه ستاره این تیم را با پیشنهادی پر سود وسوسه کند.

روبرت لواندوفسکی این شانس را خواهد داشت که به خاورمیانه نقل مکان کند و پول هنگفتی به دست آورد. لوا اکنون ۳۵ ساله است و یکی از پردرآمدترین بازیکنان بارسلونا به حساب می‌آید. با این حال ستاره لهستانی همیشه عنوان کرده که در بارسلونا خوشحال است و او و خانواده‌اش به تازگی شروع به ساخت یک عمارت در تپه‌های اطراف شهر کرده‌اند.

همچنین مشخص شد که عربستان سعودی برای امضای مارک آندره تراشتگن نیز تلاش خواهد کرد. این ستاره آلمانی به یک دهه حضور در بارسلونا نزدیک می‌شود و چندان علاقه‌ای به ترک باشگاه ندارد، اما عربستان سعودی سعی خواهد کرد تا با پیشنهادی هنگفت او را وسوسه کند.

رافینیا وینگر برزیلی هم در رادار عرب‌هاست. بارسلونا از حفظ رافینیا راضی است، و او را به عنوان یک جایگزین ایده‌آل برای لامین یامال، که هنوز باید با احتیاط بازی کند، در نظر می‌گیرد. اما اگر خود بازیکن راضی به خروج باشد پیشنهادات فروش او را بررسی خواهند کرد. به گفته موندو دپورتیوو، رافینیا در گذشته پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی در هر فصل را رد کرد تا در کاتالونیا بماند.

همانطور که بارها گفته شد، مدیر ورزشی بارسلونا، دکو، بدون شک پیشنهادات بزرگ بازیکنان را در نظر خواهد گرفت. تراشتگن و لواندوفسکی در اواخر دوران حرفه‌ای خود هستند و بنابراین از نظر اقتصادی بعید است که دیگر پیشنهاد هنگفتی برای آنها ارائه شود. رافینیا نیز جایگاه همیشگی نخواهد داشت، اما در هر صورت متقاعد کردن این بازیکنان برای عربستان سعودی راحت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی