نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
۱۳ |
۸
چراغ سبز گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی از طریق نزدیکان خود برای همکاری با سپاهان اعلام آمادگی کرده است.

شب گذشته و از هفته هجدهم لیگ برتر، استقلال و سپاهان در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که آبی پوشان توانستند با تک گل روزبه چشمی حریف خود را شکست دهند و با ۳۹ امتیاز در صدرجدول قرار بگیرند.

سپاهان با شکستی که شب گذشته متحمل شد، اوضاعش به شدت بهم ریخته و زردپوشان اصفهانی در شش بازی اخیر خود ۶ شکست را متحمل شدند و از این نظر آمار بسیار ضعیفی از خود بجای گذاشتند.

سپاهان فصل گذشته و با تساوی مقابل ملوان در خانه کورس قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا با ۴ شکست پیاپی در لیگ برتر، از استقلال عقب مانده و کار برای مرد پرتغالی سخت شده است. 

پس از شکست شب گذشته سپاهان و عدم نتیجه گیری مورایس با این تیم، شایعاتی مبنی بر برکناری او به گوش می رسد و حتی گفته می شود یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان گزینه جانشینی او است.

گل محمدی با پرسپولیس در ۴ فصل، ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر کسب کرده و فصل گذشته هم توانست سه گانه فوتبال ایران را از آن خود کند.

گل محمدی با اینکه در نیم فصل از هدایت پرسپولیس استعفا کرد، اما به گفته افراد نزدیک به او بدش نمی آید با نشستن روی نیمکت سپاهان دوباره به فوتبال ایران برگردد. حال باید منتظر ماند و دید تصمیم مدیران باشگاه سپاهان در قبال مورایس چیست و اینکه به او تا پایان فصل فرصت خواهند داد یا خیر؟

بیشتر بخوانید: جدیدترین خبر از اصفهان؛ گل‌محمدی به جای مورایس در سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سپاهان قهرمان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    مورایس مربی خیلی خوب هست.ولی اگه این روند ادامه داشته باشه بهترین گزینه گل محمدی هست.
    • محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      اولا فقط عالیجناب مورالس باید با سپاهان باشد) مورایس( دوم مگر مربی خوب وجود ندارد گل‌محمدی برو دنبال دلال به دلت صابون نزن حتی به اصفهان هم نیا آقای لنگی
  • علیرضا پرسپولیسی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    مگه نمیگفتن یحیی از پرسپولیس بره هزار تا تیم خواهانش میشن؟؟چرا پس خودش داره دست و پا میزنه واسه تیم دار شدن؟؟دوستان من از اول از یحیی خوشم نمیومد اینو بکم بعدا انگ کیسه کش یا شله زرد بودن نزنین
    • رضا US ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      این دست وپا زدن رو میشه بگی چطور کشف کردی ..
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    زاوش خیلی دلش میخواد
  • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    مورایس دلش دیگه با سپاهان نیست بزور نمیشه کسی رو نگه داشت ولش کنید بره دیروز علارغم اینکه سپاهان بهتر از استقلال بود موقعیت بیشتری داشت ولی در عمل سپاهان ۹ نفره در مقابل ۱۳ نفر داشت بازی میکرد
  • کاربر جدید IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    اگر بنا باشد که امپراطور یحیی قدم طبیعی رو به جلو بردارد، در لیگ ایران بزرگ مربی تیم بزرگ پرسپولیس سقف تلقی میشود و او این سقف را با سه جام گذرانده است. اگر شایعه پیوستن یحیی را به دیگر تیمهای لیگ داخل دامن میزنند ، سکوت کرده وتواضع به خرج میدهند و هیچ نمیگویند!،این خصوصیت افراد بزرگ مثل ایشان وبرانکو میباشدو نظر اشخاص بسیار متفاوت است.بگذارید واضح تر بگویم یحیی ورژنی بالاتر از برانکو میباشد چرا؟ چون برانکو را میخواستند از یک تیم ملی(عمان) بازگشت به عقب بزنند ودوباره به تیم محبوب باشگاهی تنزل دهند و او تواضع بخرج داده و بهانه بازنشستگی و خسته بودن و... میداد، ولی چرا الآن در مربی گری تیم ملی چین میلیادی بهانه ای نیست؟ چون در مسیر تحول قرار دارند.-و افسوس که ما طلسم شده بودیم و او را به تیم ملی خودمان نیاوردیم.-آیا مشخص نشد که یحیی حتی بادروغ بسی فاصله دارند وسکوت را انتخاب میکنند! :"معشوق چون نقاب ز رخ در نمی‌کشد/ هر کس حکایتی به تصور چرا کنند؟" با بصیرت،دامن نزنید لطفا.
    • پرسپولیس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      امپراطور😂😂😂.یحیی مربی خوبی هست ولی شما یحیی فن ها دیگه شورش در آوردید.چنان از یحیی بت و خدا ساختید که حال به هم زن میشه.
  • قلیچعلی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    ایشون به فولاد هم چراغ سبز نشون داده بود( به نقل از همین رسانه) ولی واقعیت "چیز" دیگه ی که شما اهل رسانه بهتر مطلع هستید!!
  • گل ۴۰متری IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    لنگ دوم شله سوم
  • Dalpo IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    یحیی رواستعفا دادن محال بودازپیروزی بره. سه پاها نیها توگل گیرگردن وازاین گل ولای بیرون نمیان
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    زاوش خیلی دلش میخواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی