نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گل اول خرید جدید برای تراکتور/ حالا دیگر مرد اسپانیایی بهانه‌ای ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خرید تازه تراکتور در دومین فرصت بازی برای این تیم گل زد.

تراکتور یکی از تیم‌های محبوب و مدعی در فوتبال ماست. از آن تیم‌ها که در هر تورنمنت و هر بازی باید برای بردن و قهرمانی بجنگند. با خیل عظیم هوادارانی که هیچ چیز جز درخشش و برد را قبول ندارند و شایسته نام و جایگاه باشگاه خود نمی‌دانند.

کار در چنین باشگاه‌هایی همیشه سخت است و در تبریز این سال‌ها سخت‌تر بوده چرا که مالک این باشگاه از هزینه کردن ابایی ندارد و با استخدام ستاره‌های بزرگ فشار توقعات را روی مربیان و تیم بیشتر می کند.

تراکتور پارسال با خمس طعم داشتن یک مربی خوب را تجربه کرد و امسال هم با وجود تمام فراز و نشیب‌ها و اختلافات بر سر جذب بازیکن کماکان یکی از مدعیان است. تراکتور با پیروزی در هفته هجدهم مقابل استقلال خوزستان به رتبه چهارم جدول رسید.

این رتبه و این پیروزی سوژه فعلی ما نیست. سوژه ما یکی از دو گلزن تراکتور در این مسابقه است که خرید زمستانی این تیم بود. تراکتوری که از ابتدای فصل بر سر خرید بازیکن مد نظر مرد اسپانیایی داستان داشت و فراموش نکردیم که خمس تا هفته چهارم پنجم مدام از مدیران باشگاهش انتقاد می‌کرد و همه جا می‌گفت این تیم من نیست!

 همه منتظر نقل و انتقالات نیم فصل بودیم تا خریدهای جدید تراکتور و انتخاب خمس را ببینیم و حالا رحمان جعفری برای این تیم گل زده است. ستاره شمس آذر در دور رفت ۵ گل زده بود و دو پاس گل داد. رحمان جعفری نقش بسیار مهمی در نتایج تیم شگفتی ساز این فصل یعنی شمس آذر داشت و به نشانه همین درخشش و لیاقت یکی از دو خرید بزرگان از این تیم بود.

علی اصغر اعرابی به سپاهان رفت و رحمان سر از تراکتور درآورد و دیدیم که در همین هفته هجدهم، اعرابی در نخستین حضور برای سپاهان نتوانست تغییری در نتیجه شکست برابر استقلال ایجاد کند. اتفاقی که هفته قبل در اولین بازی رحمان جعفری برای تراکتور هم افتاد.

او هم در اولین بازی با لباس تراکتور نتوانست برابر پرسپولیس کاری از پیش ببرد اما در دومین فرصت توانایی خود را نشان و با این گلزنی ثابت کرد دیگر خمس بهانه نداشتن بازیکن تمام کننده نخواهد داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی