نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دختر ورزشکار «بازیگر» می‌شود؟/ زهرا کیانی؛ تجربه متفاوت در سریالی متوسط!
منبع: هفت صبح
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زهرا کیانی ورزشکار و ملی پوش ووشو ایران که در بازی‌های آسیایی هانگژو هم مدال آور بود، در یک سریال نمایش خانگی نقش آفرینی کرد.

سه‌شنبه‌ای که گذشت پخش سریال «داوینچیز» ساخته افشین هاشمی در نماوا به پایان رسید. در ادامه به آن اشاره می‌کنیم ولی فعلا سوژه زهرا کیانی، دارنده اولین مدال تاریخ تالو در المپیک آسیایی است. او در این سریال نقش دختری به اسم «پارند» را برعهده داشت که از توان بالا برای مقابله با دزدان تابلوی نفیس  برخوردار بود.

ابتدا این‌طور به‌نظر می‌رسید که کیانی صرفا استعداد خود در رشته ووشو را مقابل دوربین به نمایش گذاشته است. در قسمت‌های واپسین اما این نظر تغییر کرد؛ چرا که او چند سکانس مهم برعهده داشت.

زهرا کیانی در انتقال حس و استفاده درست از چهره موفق عمل کرد و با «داوینچیز» نشان داد استعداد بازیگری هم دارد. آیا او در این حوزه پرکارتر خواهد شد؟ فیلمنامه این سریال کمدی را آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی نوشته‌اند. محور داستان، پیداشدن یک تابلوی نفیس در موزه و جنگ بر سر تصاحب آن در ادامه بود.

نویسندگان با طرح این قصه، ضمن ایجاد موقعیت‌های کمیک، نقدی بر مشکلات اقتصادی وارد کردند و نیز گوشه و کنایه سیاسی زدند. «داوینچیز» در مجموع یک اثر متوسط به حساب می‌آید؛ با یک داستان معمولی که در خلق موقعیت‌های کمدی، چندان موفق نبود.

بیشتر بخوانید: زهرا کیانی: احساس کردم در خانه خودم هستم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی