نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال ‌خوزستان‌ تهدید کرد؛ از لیگ برتر کنار می‌کشیم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 مدیرعامل استقلال خوزستان مدعی شد در صورت تداوم اشتباهات داوری علیه این تیم، از لیگ کنار خواهند کشید.

امید علی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص بازی با تراکتور گفت: درباره فوتبال که نمی‌توان حرفی زد و در واقع این بازی داورها بود. استقلال خوزستان باید علاوه بر داوران داخل زمین با کوبل داوری خارج از زمین نیز می‌جنگید.

وی ادامه داد: متاسفانه یا خوشبختانه ما این بازی‌ها را بلد نیستیم. اما باید به این موضوع شک کرد که علاوه بر فوتبال داخل زمین، برخی مسائل خارج از آن نیز برای کسب نتیجه مهم هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که مگر می‌شود نعمتی به آن شکل خطا کند و داور از اخراج مستقیم خودداری کند؟ گفت: درست است تازه به فوتبال آمده‌ام اما سال‌ها فوتبال دیده‌ایم و متوجه منظور چنین رفتارهایی می‌شویم.

اوخطاب به رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آقای تاج شما متولی این فوتبال هستید. سلامت لیگ کاملا در خطر است و همه این موضوع را از چشم شما می‌بینند. شما باید به دنبال اجرای عدالت در فوتبال باشید و نگذارید فوتبال آغشته به اتفاقاتی شود که خوشایند هیچکس نیست. اگر قرار است با چنین رفتارهایی به دنبال سقوط استقلال خوزستان باشید، ما بازیچه نمی‌شویم و سکوت نمی‌کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه از این بازی برخورد قاطعانه‌ای در خصوص اتفاقات کاملا محرز علیه استقلال خوزستان خواهند داشت، گفت: استقلال خوزستان هیچ وقت به هیچ کس باج نمی‌دهد. این تیم قهرمان لیگ شده همه شایستگی آن را تایید کردند. مگر می‌شود اینقدر اشتباه علیه یک تیم از روی اشتباه باشد؟ برای خودتان حداقل احترام قائل باشید. اسم شما داور مسابقه است اما الان نتایج با عملکرد شما مشخص می‌شود.

وی افزود: اگر قرار است به این شکل علیه تیم اقدام شود، برای حفظ احترام باشگاه و هواداران عزیزمان از لیگ برتر کنار خواهیم کشید و عواقب آن را به جان می‌خریم اما نمی‌گذاریم به این شکل هر کاری دوست داشتید با تیم ما انجام دهید. 

بیشتر بخوانید: مهندس تراکتور دوباره گل ساخت؛ این ستاره پرتغالی قابل مهار نیست/ پاس زیبایی که ستاره سابق استقلال را احیا کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر علی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    حالا بازی بعد با استقلال تهران تیم دوم پایتخت دارید که مطمئن باش داوری یک طرفه به سود این تیم انشاءالله از بازی های بعد کمیته داوران یه فکری شاید کرد
  • ع ق QA ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    خوب چه اشکال داره ؟! یک ستون پنجم استقلال تهران کمتر مثل اینکه هونگ کونگ بگه بعنوان یک کشور خودم را لغو می کنم خوب اصلا نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی