استقلال زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باقی می‌ماند یا پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از شروع اولین دوره لیگ نخبگان آسیا تکلیف مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس باید روشن شود. در غیر اینصورت هیچ یک از دو تیم قادر به حضور در این  مسابقات نخواهند بود.

فصل گذشته تیم پرسپولیس به این بهانه مجوز حضور در بازی‌ها را پیدا کرد که استقلال به خاطر بدهی از جدول مسابقات کنار گذاشته شد. در غیر اینصورت هر دو تیم به دلیل مالکیت مشترک از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می شدند. اینبار وزیر ورزش و جوانان وعده داد پیش از مهلت مقرر که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا وضع شده است، تکلیف مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد. کیومرث هاشمی به صراحت گفت: وزارت ورزش و جوانان ریالی نمی تواند برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس هزینه کند و اصلا مایل به تیمداری نیست.

با همه این تفاسیر یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس می توانند زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره شوند و دیگری به یک وزارتخانه دیگر محول شود. فصل گذشته استقلال به وزارت اقتصاد و دارایی محول شد و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باقی ماند. این نامه فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود اما در ادامه مشخص شد، این نامه صوری بود و تغییر مالکیت تیم استقلال از وزارت ورزش و جوانان به وزارت اقتصاد ودارایی به طور رسمی انجام نشده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پیروزی چی CH ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    حالا که دیگه وقتی هم نمونده، تاج زیر نظر وزارت ورزش باقی بمونه و پیروزی هم صوری زیر نظر وزارت جنگ باشه. (جنگ جنگ تا پیروزی)
    • استقلالی قدیمی DE ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      پیشنهادت باحال بود.
  • کیون IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    چون نامه زده شده بود به کنفدراسیون که پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باشد و استقلال زیر نظر وزارت دارایی همان نامه را اجرایی کنند تا دروغگو هم نشوند واین جدایی حتمی اجرا شود
  • علی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    مشخصه سوگولی وزارت لنگ‌می‌ ماند و‌غول آسیا ،تاج‌کبیر مثل بچه سرراهی بین وزارت خونه ها دست به دست می‌چرخد و با کلی بحران و حاشیه بعد که لنگ‌رفت آسیا مجدد میگن‌ مالکیتش برگشت وزارت ورزش و روز از نو روز از نو.
  • رضا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    قطعا اگر به نفع لنگ باشد که در وزارت ورزش باقی‌بماند همین کار انجام می‌شود و اگر به نفع لنگ باشد که جای دیگر واگذار شود باز همین کار را می‌کنند و بعد برای استقلال تصمیم‌ می‌گیرند.
  • ع ق QA ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    پرسپولیس وزارت ورزش و جوانمردی استقلال وزارت جعل و چورت و ملق
  • ن IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    حالا دست پرسپولیسی رو می شه. جعل از تیم پرسپولیس بوده و هست و شاید هم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی