پرسپولیس به جای شکایت تشکر کرد؛ جدایی شهاب زاهدی مثل سعید مهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در پستی از شهاب زاهدی به خاطر تلاش‌هایش برای پرسپولیس تشکر و برای این بازیکن در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

شهاب زاهدی در حالی اردوی تیم پرسپولیس را برای حضور در یک تیم ژاپنی ترک کرد که باشگاه و سرمربی تیم با جدایی این بازیکن مخالف بودند و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر شکایت باشگاه از شهاب زاهدی وجود داشت. اما بعد از این اتفاق باشگاه در پستی از شهاب زاهدی تشکر کرد و این تشکر نشان  می‌دهد، همه چیز به خوبی حل و فصل شده است.

شاید این بازیکن همانند سعید مهری بند فسخ قرارداد داشت و با استناد به بند فسخ قرارداد اردوی تیم را ترک کرده است.

سعید مهری هم در حالی اردوی تیم استقلال را ترک کرد که جواد نکونام با جدایی این بازیکن مخالف بود. اما از آنجایی که سعید مهری بند فسخ قرارداد داشت، به راحتی با اجرای این بند راهی تیم آپوئل شد. بند فسخ قرارداد او پرداخت ۷ میلیارد تومان به باشگاه استقلال بود.

به نظر شهاب زاهدی هم بند فسخ قرارداد داشت و به استناد این بند اردوی تیم را ترک کرد. در چنین شرایطی باشگاه قادر به شکایت از بازیکن نخواهد بود. باشگاه با وجود جذب عیسی آل کثیر در تلاش است یک مهاجم خارجی جدید با استفاده از سهمیه فیفا جذب کند.

بیشتر بخوانید: عکس| درخواست جالب یک هوادار از موشک‌زن استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فارس وفرهیختگان IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    چرابامهری مقایسه میکنید؟ زاهدی بافسخ دوطرفه ودریافت رضایتنامه چندمیلیاردمطالبه رانگرفت وحق فسخ رابه باشگاه دادورفت،اونوقت مهری بافسخ یکطرفه رفت
    • سامان IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      طبق قانون ثبت اسناد همه قراردادها باید بندفسخ برای دو طرف داشته باشن وگرنه ثبت نمیشه و ارزش حقوقی نداره
  • علی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    جدایی شهاب زاهدی خبر خوبی برای پرسپولیس هست ، خدارو شکر 🙏🙏🙏 اصلأ مهاجم قابلی نیست، نمیدونم رو چه حسابی برا پرسپولیس خریدنش ؟ امیدوارم دیگه چنین خریدهای مزخرفی برا هیچ باشگاهی صورت نگیره ، شهاب قبلاً هم یک بار دیگه تو پرسپولیس بود و اصلأ عملکرد خوبی نداشت ، با این وجود بازم خریدنش 😡 خدارو شکر که رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی