نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انتقال بزرگ اروپا منتفی شد/ بارسلونا ستاره‌اش را با پیشنهاد وسوسه‌انگیز هم از دست نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جزئیات پرسودترین پیشنهادی که بارسلونا برای ستاره‌اش رونالد آرائوخو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دریافت کرد، فاش شده است.

رونالد آرائوخو فروشی نیست. مدافع میانی اروگوئه‌ای یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فعلی بارسا است و علیرغم مشکلات مالی شدید، این باشگاه به جدایی از او فکر نمی‌کند. در ژانویه گذشته بایرن مونیخ پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیزی برای این بازیکن اروگوئه‌ای ارائه کرد، اما بارسا هر دری را برای فروش احتمالی او بسته بود. به گزارش موندو دپورتیوو، تیم آلمانی پیشنهادی به ارزش ۹۰ میلیون یورو ارائه کرد؛ ابتدا مبلغ ۷۰ میلیون به اضافه ۲۰ میلیون متغیر. بارسا پیشنهاد را رد کرد اما بایرن تسلیم نشد و پیشنهاد جدیدی ارائه کرد و قیمت ثابت پیشنهادی خود را از ۷۰ به ۸۰ میلیون به اضافه ۱۰ میلیون دیگر افزایش داد. باز هم پاسخ بارسا منفی بود. تمایل باشگاه آلمانی به جذب آرائوخو به حدی بود که حتی توماس توخل، سرمربی بایرن نیز شخصا با او تماس گرفت تا متقاعدش کند.

علاوه بر این، همانطور که موندو دپورتیوو در دسامبر گذشته گزارش کرد، خود آرائوخو خواهان ترک بارسا در ژانویه نبود. در واقع، هنگامی که در ژانویه در مورد بایرن از او سوال شد، آرائوخو خاطرنشان کرد که «شایعات همیشه در هر بازاری به وجود می‌آید. من روی بارسا تمرکز کرده‌ام و همیشه این را نشان می‌دهم. من همیشه ۱۰۰% تلاشم را ارائه می‌دهم».

بارسا اکنون تلاش برای تمدید قرارداد با آرائوخو را آغاز خواهد کرد. مدافع میانی اروگوئه‌ای تا ژوئن ۲۰۲۶ قرارداد دارد، با این حال بارسا نمی‌خواهد ریسک کند و بدون اینکه امضای او را بگیرد تا فصل آینده صبر کند.

به نشانه حسن نیت و برای اینکه مشخص شود بارسا روی او حساب می‌کند، مدیر ورزشی بارسا «دکو» در ۱۴ فوریه در رستورانی در بارسلونا با ایجنت‌های آرائوخو ملاقات کرد. اگرچه جزئیات این دیدار فاش نشد اما مشخص شد که هماهنگی بسیار خوبی بین آنها وجود دارد. دکو و اجینت‌های این ستاره چند هفته دیگر دوباره با هم دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی