نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
۴ |
۰
اوستون اورونوف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد اوستون اورونوف هم جزو خارجی‌های با کیفیتی باشد که وارد فوتبال ایران شده‌اند و نمایش او در اصفهان همه طرفداران پرسپولیس را به آینده امیدوار کرد.

تیم پرسپولیس موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل ذوب آهن، سه امتیاز باارزش کسب کرده و در کورس مدعیان باقی بماند.

یکی از بازیکنان تازه وارد پرسپولیس که در دیدار با ذوب آهن به زمین رفت و خودی نشان داد اوستون اورونوف بود. ستاره ملی پوش ازبک از دقیقه ۶۶ به جای سعید صادقی وارد زمین شد و بارها با جا گذاشتن مدافعان حریف برای خود و همبازیانش موقعیت گل ایجاد کرد.

تکنیک بالای اوستون اورونوف در یک صحنه حتی تعجب و شگفتی افشین پیروانی را نیز به دنبال داشت. جایی که اورونوف در یک وجب جا دو بازیکن ذوب آهن را دریبل زد تا سرپرست محروم پرسپولیس را روی سکوها به وجد بیاورد. پیروانی روی سکوهای ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، از تکنیک بالای این بازیکن برای مرتضی پورعلی‌گنجی و سایرین صحبت می کرد.

این روزها که به دلیل وضعیت اقتصادی کشور، قیمت ارز و افت فاحش ریال دستمزد ورزشکاران و مربیان خارجی بسیار به مزاق مردم کشور تلخ می‌آید، این لیوان نیمه پری هم دارد. همزمان با ده‌ها بازیکنی فاقد کیفیت و توانایی؛ بازیکنان زیادی هم بوده اند که بر خلاف انبوه مورد انتقاد، به اصطلاح «توزرد از آب در نیامدند» و بسیار مورد توجه هوادران قرار گرفته اند و حتی به بازیکن محبوب تیم هم تبدیل شده‌اند.

به نظر می‌رسد اوستون اورونوف هم جزو خارجی‌های با کیفیتی باشد که وارد فوتبال ایران شده‌اند و نمایش او در اصفهان همه طرفداران پرسپولیس را به آینده امیدوار کرد. شاید بی‌دلیل نبود که جواد نکونام و استقلالی‌ها نیز به دنبال خرید اوستون اورونوف بودند اما این بازیکن در نهایت پیراهن قرمزرنگ پرسپولیس را پوشید.

اوستون اورونوف اگر همیشه مثل بازی با ذوب آهن باشد، می تواند حتی سعید صادقی را نیمکت نشین کند. او به راحتی مدافعان پیش رو را برداشته و دریبل می زند و در محوطه جریمه حریف نیز بسیار خونسرد است که این موضوع از ویژگی‌های این وینگر تکنیکی به شمار می‌رود.

البته باید منتظر ماند و دید اوسمار ویرا در دیدار بعدی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان، باز هم ستاره ازبک را روی نیمکت نشانده و به عنوان تعویضی وارد زمین می‌کند یا اینکه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .. IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    گل محمدی مانده بود با این بازیکنان جدید چند هفته زودتر قهرمانی پرسپولیس را جشن میگرفتیم .حیف شد زود تصمیم گرفت .
    • مهرداد IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      یحیی دیگه به تهش رسیده بود. بهترین کار این بود بره. از اول فصل بیشتر دنبال بهونه بود تا تلاش. از وقتی بخاطر آپشن قراردادش قهر کرد و تیم رو وارد حاشیه کرد بعدش پرسپولیس نزدیک ۷ بازی نتونست ببره. فراموشی نداریم که این چیزا یادمون بره. خداروشکر مربی عوض شد یه روحیه جدید تزریق شد به تیم
    • محمد IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      کجای کاری برادر! گل محمدی اگر مانده بود این بازیکنان گرفته نمیشدند. چقدر اول فصل برای یه مهاجم خوب(کنار آل کثیر و بقیه) جز زد؟ چکار کردن بجاش؟ آل کثیر رو رد کردن، و فقط باهویی رو که نمی خواست گرفتن!!
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    دمش گرم خیلی بازیکن خوبیه ،با خوب شدن امیری هم سمت چپ عالی میشه ،فقط حیف پورعلی گنجی و یاسین که به خاطر دو ششتقلالی تیم را نیم فصل اول حیران کردند الان حداقل ۶ امتیاز بیشتر از کیسه بودیم ،،زنده باد ارتشسرخ آسیا🌹🌹🌹🌹🌹🌹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی