نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تصمیم مهم باشگاه پرسپولیس برای بازیکن جدید در پستی خاص
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس در حالی بازی با ذوب آهن را با برتری یک بر صفر به پایان برد که موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست داد.

در پی جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس و هم چنین موقعیت‌های متعددی که تیم پرسپولیس دربازی با ذوب آهن از دست داد، اوسمار سرمربی تیم روی جذب یک مهاجم خارجی تاکید دارد اما مشکل بزرگی که بر سر جذب مهاجم جدید خارجی وجود دارد این است که پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران بسته شده است و پرسپولیس تنها می‌تواند بازیکنی را به ترکیب اضافه کند که آزاد باشد.

پرسپولیس در لیست جای خالی دارد و از آنجایی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی در  ایران بسته شده است، این تیم می‌تواند با استفاده از سهمیه فیفا به ترکیب بازیکن اضافه کند. بازیکنی که قرار است سرخپوش شود باید بازیکن آزاد باشد. یعنی اینکه با باشگاهی قرارداد نداشته باشد.

البته بازیکنی که قرار است سرخپوش شود اگر در بازه زمانی نقل و انتقالات کشورش هم قراردادش را فسخ کرده باشد، بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

پرسپولیس به دلیل جذب نبیل باهویی که کیفیت لازم را برای بازی در ترکیب تیم نداشت کمی روی جذب مهاجم جدید حساس شده است و دوست ندارد بار دیگر دست به جذب مهاجم بی کیفیت بزند. چرا که چذب چنین مهاجمانی نه تنها به کیفیت فنی تیم کمک نمی‌کند، بلکه موجب ایجاد بار مالی جدیدی روی دوش باشگاه می‌گذارد. به همین خاطر باشگاه تصمیم جدیدی را در مورد جذب مهاجم جدید گرفته است. اینکه مهاجم جدیدی که قرار است پیراهن تیم پرسپولیس را برتن می‌کند باید با کیفیت باشد.

جالب اینجاست زمانی که باشگاه پرسپولیس نبیل باهویی را جذب کرد، یحیی گل محمدی در جریان جذب این  بازیکن نبود و او را بازیکن بی کیفیتی خواند اما در نهایت مجبور شد او را به حضور بپذیرد، چون باشگاه وی را جذب کرده بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاربر جدید IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    درود بر مربی فوتبالی امپراطور یحیی . درویش خان انشالله جبران مافاتت با توفیق همراه باشد. که به نظر میآید در این راه هستی ولی این را یک هوادار به شما عنوان میکند ، یحیی در مرز مربی تیم ملی است وشایستگی فنی این را دارد وبا این کار یک هم تیمی بزرگت را به جایگاه اصلی برگردانده ای شش ماه بعد همین دستیار او به جای فعلیش برمیگردد ، فقط شش ماه ، هواداران پرسپولیس از بزرگترهای خود گذشت را یاد گرفته اند،خیلی از چیزهای که او میخواست فراهم کرده اید او الان فقط منتظر یک دعوت با عزت و پیشگام در رفع کدورت است ، هواداران شمارا دعا میکنند چه از این بهتر؟ عمل کنید ،لطفاً.
  • سرورت پرسپولیس US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    یادمه روز اولی که اوسمار اسمش اومد گفتم برای نیم فصل بهترین گذینست چون با تیم آشناست و فوتبال ایران میشناسه، کاری که خیلی تیم های بزرگ دنیا هم انجام میدن. همیشه هم گفتم باره فنیه آقا یحی تو ایران بی نظیره ولی هیچ علمی از بازیکن خریدن نداره حرفمم همیشه ثابت شده از شهاب زاهدی بگیر تا.... ( برای اینکه حاشیه درست نشه اسم نمی‌برم فعلا) من خودم به شخصه فعلا از عملکرد درویش راضیم داره حرفه ای عمل میکنه
  • مالدینی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    یادش بخیر شوتهای کریم باقری
  • مافیای سرخ IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    پول بی حساب کتاب لونگ با مافیای سرخ و فدراسیون ناپاک تاج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی