نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
احتمال بازگشت ستاره تبعیدی برای نجات زندگی زناشویی پدر و مادر
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زندگی پدر و مادر میسون گرین‌وود بعد از انتقال این ستاره به اسپانیا مختل شده و شاید او به خاطر نجات زندگی زناشویی پدر و مادرش به انگلیس برگردد.

میسون گرین‌وود معتقد است که بازگشت به منچستریونایتد می‌تواند مشکلات زندگی والدینش را حل کند. پدرش اندرو، که ایجنت او نیز هست، به او در اسپانیا پیوسته در حالی که مادرش ملانی در چشایر ماند. جدایی اجباری تاثیر زیادی روی زندگی پدر و مادر میسون گذاشته و این ستاره تصور می‌کند که به خاطر پدر و مادرش هم که شده باید فصل آینده به لیگ برتر برگردد.

او در تابستان از اتهامات تجاوز و تعرض تبرئه شد اما مقامات یونایتد صلاح دیدند که او را به صورت قرضی به اسپانیا و باشگاه ختافه بفرستند. میسون با شریک زندگی‌اش هریت و دخترشان سامر در مادرید زندگی می‌کند. پدرش اندرو نیز در نزدیکی خانه او مستقر شده تا به پسرش در سازگاری با زندگی در اسپانیا کمک کند.

یونایتد بارها تاکید کرده که گرین‌وود باید به طور دائمی از باشگاه برود. اما مالک جدید سر جیم رتکلیف هفته گذشته عنوان کرد که باشگاه می‌تواند نظر خود را تغییر دهد و مهاجم ۲۲ ساله را به اولدترافورد بازگرداند. همچنین به گزارش نشریه سان، صحبت‌هایی با بارسلونا در جریان است و انتظار می‌رود این بازیکن در اسپانیا بماند. اما کمک به کاهش استرس‌های زندگی خانواده‌اش می‌تواند عاملی برای بازگشت احتمالی او به انگلیس باشد.

یک منبع آگاه به نشریه سان گفت: «میسون در اسپانیا بسیار خوشحال است و می‌داند که باشگاه‌های بزرگ زیادی از جمله بارسلونا به او علاقه‌مند هستند. او از یونایتد عصبانی بود و تمایلی به بازگشت نداشت. اما مادر و پدرش از زمان انتقال او به اسپانیا از هم جدا هستند و به خصوص با توجه به فشارهایی که از زمان دستگیری میسون در ژانویه ۲۰۲۲ متحمل شدند، دوران سختی را می‌گذرانند. این دو سال برای خانواده گرین‌وود بسیار سخت بوده است. او فکر می‌کند اگر به یونایتد بازگردد بسیاری از مشکلات خانواده‌اش حل می‌شود. او به پدر و مادرش بسیار نزدیک است و بنابراین این یکی از دلایلی است که شاید باعث بازگشتش به انگلیس شود.»

گرین‌وود در ۲۵ بازی لیگ برای ختافه ۷ گل به ثمر رسانده و تا سال ۲۰۲۵ با یونایتد قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی