نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱
اولین واکنش قایدی به جدایی مجیدی/ پیام ستاره ایرانی برای سرمربی محبوبش با یک ویدیوی خاص! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی به جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا واکنش نشان داد.

فرهاد مجیدی روز گذشته با اعلام رسانه‌های اماراتی بصورت رسمی از هدایت باشگاه اتحاد کلبا کنار گذاشته شد تا جدایی سرمربی ایرانی مهدی قایدی ستاره این تیم را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.

قایدی حالا بعد از گذشت یک روز از خبر جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا با انتشار ویدیویی از روزهایی که با مجیدی در امارات گذرانده در صفحه شخصی‌ اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «تو مسیر زندگی همسفرهای زیادی آدمو تا مقصد همراهی می‌کنن و اینکه کی همسفرت بشه شاید مهمتر از این باشه که مقصدت کجاست اگرچه همسفر خوب آدمو حتما به مقصد خوب هم می‌رسونه... من خوشحالم که توی این سفر طولانی آدمای بزرگی همسفرم بودن و چقدر خوشبختم که بخش مهمی از زندگیم رو با شخص شما گذروندم آقا فرهاد... دوست داشتم تا ته این راه رو با هم بریم ولی نشد اونجوری که شما برام مربیگری کردید، من براتون شاگردی کنم... البته مطمئنم دوباره من و شما همسفر میشیم و اون بار حتما جبران می‌کنم... می‌دونم که توی ادامه زندگی حرفه‌ای حتما مثل قبل موفق میشید چون یک مبارز هیچ وقت از نبرد عقب نمیکشه... همیشه تو قلب منی».

گفتنی است مهدی قایدی فصل گذشته با تصمیم فرهاد مجیدی از به صورت قرضی از تیم شباب‌الاهلی امارات راهی اتحادکلبا شد و اینطور که به نظر می‌رسد با جدایی مجیدی از این تیم مهاجم ایرانی نیز خواهان جدایی شده است.

بیشتر بخوانید: مقصد جدید قایدی مشخص شد/ مهاجم اتحاد کلبا در مسیر ستاره سابق پرسپولیس

اولین واکنش قایدی به جدایی مجیدی/ پیام ستاره ایرانی برای سرمربی محبوبش با یک ویدیوی خاص! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    سربلند باشی باشوی فوتبال ایران زمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی