۱۶
فتح الله زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۲ سال قبل مدیرعامل وقت استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن ابراز ناراحتی از همتای خود در پرسپولیس، ادعای ویژه‌ای را هم مطرح کرد.

اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۰ این بستر فضای رسانه‌ای کشور مطرح شد که بازیکنان استقلال از یک ماده ممنوعه به نام جک‌تری‌دی استفاده کرده‌اند و قبل از دربی آذر ماه آن سال که با برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس همراه شد، آن‌ها از این ماده خورده بودند.

البته اصل قضیه این بود که ماده مذکور در آن مقطع به تازگی جزو مواد ممنوعه قرار گرفته بود و استقلالی‌ها ظاهرا در مقطعی استفاده می‌کردند که هنوز آژانس مبارزه و کنترل دوپینگ حکم ممنوعیت آن نداده بود ولی قضیه سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و محمد رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس هم در مورد آن مصاحبه‌ای انجام داد که به شدت باعث ناراحتی علی فتح‌الله‌زاده شد.

مدیرعامل آن زمان استقلال در این رابطه روز سیزدهم اسفند سال ۹۰ گفت: واقعا از آقای رویانیان ناراحتم. بحث کری‌خوانی و رقابت ورزشی به جای خود اما ایشان پیروزی بزرگ استقلال در جام حذفی را لوث می‌کند. بازیکنان ما از ماده‌ای استفاده کردند که در آن زمان ممنوع نبود ولی طوری روی این قضیه مانور داده شده که انگار بچه‌های ما دوپینگی بودند! وقتی هم که مشخص شد آن‌ها بدون اطلاع چنین ماده‌ای را مصرف کرده و اصلا به باشگاه اعلام نشده بود جک تری‌دی ممنوع است، همه اسناد ما را پذیرفتند و بازیکنان استقلال تبرئه شدند. البته متاسفانه برنامه ۹۰ هم به این قضیه دامن زد و به همین خاطر از عادل فردوسی‌پور نیز ناراحتم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه ادعای ویژه‌ای را مطرح کرد و گفت: آقای رویانیان ظاهرا فراموش کرده که من عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم و یکسری اسناد در اختیارم قرار می‌گیرد. ماهی نیست که اسنادی در مورد تذکرات به بازیکنان پیرامون استفاده از برخی مواد نیروزا به اطلاع ما نرسد. مدیرعامل محترم پرسپولیس آیا می‌خواهد من هم اسم بازیکنان مشکوک پرسپولیس به دوپینگی بودن را اعلام کنم؟

خبرورزشی‌گردی| تهدید فتح‌الله‌زاده: می‌خواهید اسم بازیکنان دوپینگی پرسپولیس را بگویم؟/ از فردوسی‌پور ناراحتم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کیون IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    داش فتل دالتون الان ۵ میلیاردی که به جیل زدی پس ندادی الان هم همه جیک و پیک تو همه می‌دوند حالا بعد از ۳۰ سال آمدی نبش قبر می کنی که چی اصلآ برای تیترها را برا تو زدند که الگوی خوبی تو مسائل مالی نیستی چی خودت و کردی نقل هر مجلسی فقط تو رو خدا از تیم استقلال فاصله بگیر ودور شو چون همینکه دور تیم پیدات میشه بدبختی‌های تیم هم شروع میشه فقط برو برو و پشت سرت را نگاه نکن حاج عتل دالتون شب بخیر
  • سامان IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    ماده Methylhexanamine يا DMAA که مهمترین ماده JACK3D هست از سال 2006 در فهرست مواد ممنوعه قرار گرفته و سازمان جهاني ضد دوپينگ هم آن را اعلام کرده است یعنی سال 1384
  • بنده خدا IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    پولهایی که از حساب استقلال برداشتی برگردون،نمی خواد کار دیگه ای انجام بدی
  • محمد IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    دیگه مشخص شده از اول که لاف زنی بیش نیست حاج فتل دست کج بودنش به کنار
  • ع ق QA ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    نه نگی ا از بس تو به راست‌گوئی معروفی بد میشه اخه جناب خودت فرمانده دوپینگ تیمی جک تری دی هستی
  • حنیف IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    اگه شرف داری اول بگو پول هاشمی نسب رو ازکدوم صندوق بیت المال آوردی، پول مدال شوالیه ای رو که نخست وزیراروگوئه بهت داد ازکجا آوردی ؟؟؟ ناموسابگو
    • علی.... IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      از همون صندوقی که شما چند ساله داره خالی میکنید! پول برانکو و مالیاتش که یک شبه داده شد از کجا اومد؟ پول رادو که ۸۰ میلیارد داده شد از کجا؟ پول بیرانوند ۱۲۰ میلیاردی از کجا؟ چطور یک شبه بدهی ۱۰۰۰ میلیاردی به گفته مدیرتون اقای صدری ، یک شبه داده شد؟!پول ژوزه که از صندوق بازنشستگان بود بقیه پولا از کجا اومدن؟
  • نادر IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    نمیدونم چرا یه کسی که متهم به خوردن پول‌های استقلالی می‌آورند تلویزیون.این آقا باید بره دادگاه حساب پس بده
  • کیسه کش. IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    اصل اینکه با دوپینگ ومواد نیروزا بردی نه ازروی فوتبال وتاکتیک واگه تیم حکومتی نبودین اون جام حذفی باید ازباشگاه ومکتب کثیف پس گرفته می‌شد مث مدال‌های المپیک که وقتی طرف دوپینگی درمیاد ازش پس میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی