نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۱۱
خبرورزشی‌گردی| علی دایی: دوران تصمیم کبری و چوپان دروغگو تمام شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره پرسپولیس و تیم ملی ۱۰ سال قبل پیرامون شرایط فوتبال ایران حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

علی دایی یک دهه قبل ‌نکات ویژه‌ای پیرامون شرایط فوتبال ایران گفت که متاسفانه برخی از آن‌ها همچنان به قوت خود باقی مانده‌اند.

دایی در یک مصاحبه رادیویی که متن آن سیزدهم اسفند سال ۹۲ در خبرورزشی منتشر شد، با اشاره به مشکلات ساختاری فوتبال ایران گفت: وقتی زمین و استادیوم نداریم چگونه می‌توانیم بگوییم که حرفه‌ای هستیم؟ این مشکلات در عرصه باشگاهی وجود دارند و نمی‌توان آن‌ها را کتمان کرد. نمی‌توان گفت چون من فوتبالی بوده و سال‌ها در یک تیم بازی کرده‌ام، این مسئله می‌تواند ملاک خوبی برای مدیریت هم در آن باشگاه باشد. همین الان می‌توانم بگویم جنگ قدرت در پرسپولیس مشکل‌ساز شده است. باید این واقعیت را بپذیریم که دوران تصمیم کبری و چوپان دروغگو در فوتبال تمام شده است.

علی دایی در ادامه این گفت‌وگو مدعی شد برای فصل آینده (یعنی لیگ چهاردهم) اگر مدیری نیاید که دوست نداشته باشد با علی دایی کار کند، در پرسپولیس ماندگار خواهد شد.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: دوران تصمیم کبری و چوپان دروغگو در فوتبال تمام است/ اگر مدیر بعدی پرسپولیس علیه من نباشد، می‌مانم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ایرانی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    چرا باید چشم بر واقعیات بست وقتی داعی از این حرفها میزد هنوز قطر نمیدونست قراره جام جهانی را میزبانی کنه اون در این مدت دهها استادیوم پیشرفته ساخت جام جهانی را بهترین میزبانی کرد در۲ دوره متوالی قهرمان آسیا شد اون چیزی که ۵۰ ساله برامون آرزو شده اما هنوز سرها از زیر برف بیرون نیاوردیم به همه زمینه ها نگاه کنید مملکت درهم ریخته وآینده ای مبهم وتاریک چه برسد به ورزش وفوتبالی که حرف اسطوره ای جهانی بعد ۱۰ سال راهم نشنیدیم ولی خیلی زود دیرمیشه!!!!!!
  • مادر IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    علی اقا مولاعلی علیه السلام نگهدار کمکت کنه پسرم علی دایی امیدوارم قبل ازمرگ یک بارم که شده از نزدیک بببنمش همین مادر داغدار
  • داود CA ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    موضوعیت تصمیم کبری و چوپان دروغگو آموزش عقلانیت و منطق است. این بنده خدا چی میگه؟!...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی