توضیحات جدید درباره سفر یکی از مسولان زن فدراسیون فوتبال ایران به آمریکا
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ادامه حضور رئیس دپارتمان پزشکی فدراسیون در آمریکا پس از پایان کنگره فیفا توضیحاتی ارائه کرد.

کنگره پزشکی فیفا در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن امسال با حضور رئیس کمیته پزشکی و رئیس دپارتمان پزشکی فدراسیون‌های عضو در بوستون آمریکا برگزار شد.از کشورمان نیز سعید سید الحسینی به عنوان رئیس کمیته پزشکی و فریناز فهیمی پور به عنوان رئیس دپارتمان در این کنگره شرکت کردند. زهره هراتیان، رئیس ایفمارک نیز از سوی فیفا به عنوان یکی از سخنرانان به این مراسم دعوت  شده بود.

با وجود گذشت ۲۵ روز از اتمام کنگره هنوز فهیمی‌پور به ایران بازنگشته و حتی عنوان شده او که از طرف فدراسیون فوتبال به عنوان جانشین هراتیان در ایفمارک به فیفا معرفی شده، پس از چند روز گذراندن دوره آموزشی، قصدی برای بازگشت ندارد. احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: ابتدا باید معرفی فردی جدید به جای هراتیان را به عنوان رییس ایفمارک تکذیب کنم. همچنان خود او در این سمت ادامه فعالیت می‌دهد.

وی افزود: بحث دوم این است که دکتر فهیمی‌پور و سید حسینی با اخذ مجوز شورای برون مرزی در این کنگره شرکت کرده‌اند. البته با توجه به این شایعه، فهیمی‌پور مطلبی را منتشر و اعلام کرد با توجه به نشر مطالب و اکاذیب مغرضانه فردی با افکار منفی، به اطلاع می‌رسانم اینجانب در مرخصی می‌باشم و به زودی به کشور عزیزمان باز می‌گردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی