نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
افشین قطبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مذاکرات امیر قلعه نویی با افشین قطبی در حالی آغاز می‌شود که مشخص نیست قطبی در جمع اعضای پرتعداد کادرفنی تیم ملی، چه وظایفی دارد و چگونه می‌خواهد به این مجموعه کند!

در خبرهای امروز خواندیم که به زودی قرار است تکلیف حضور افشین قطبی که پیشنهاد مستقیم امیر قلعه نویی در یک برنامه تلویزیونی بود، روشن شود.

چنان که می‌دانید دستیاران قلعه نویی در تیم ملی ایران از این قرار هستند؛ آنتونیو مانیکونه، سعید الهویی، حمید مطهری، رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان. اگرچه یگانه دستیاری که به یک برنامه زنده تلویزیونی رفت و مقابل جواد خیابانی از عملکرد تیم در جام ملت های آسیا دفاع کرد، سعید الهویی بود؛ دفاعیه ای که خریدار چندانی نداشت و با انتقادات شدیدی هم مواجه شد.

قلعه نویی در مصاحبه ای شبه مناظره گونه با محمدحسین میثاقی در شبکه ۳ سیما نیز متقابلا انتقادات را برنتافت و عملکرد تیم ملی را تحسین کرد؛ او حتی از نظر آماری «ایران» را تیم برتر جام ملت ها در برابر قطر تلقی کرد. طبیعی است در چنین شرایطی، او ایراد و اشکال خاصی را متوجه دستیارانش نمی‌بیند و حتی با حضور افشین قطبی در تیم ملی، از مشاوره های سعید الهویی دست نمی‌کشد!

قطبی چه به جمع اعضای فنی تیم ملی اضافه شود یا نشود، به نظر نمی‌رسد حضورش مفید باشد؛ ایده های او هر چه باشد احتمالا مقابل تفکرات فوق مدرن الهویی رنگ می‌بازد؛ چرا که او گفته است مربیان، وظیفه توسعه فوتبال را دارند و آنها با نتایجشان به افکار عمومی یادآوری نمی‌شوند!

همان طور  که می‌بینید با چنین تفکرات عجیب و خاصی که در تیم ملی حاکم است، افشین قطبی باید بداند برای توسعه فوتبال به مجموعه تیم اضافه می‌شود یا برای نیل به موفقیت و قرار گرفتن در مسیر نتیجه گیری به ایران می‌آید؟ قطبی مانند قلعه نویی، تجربه ناکامی در جام ملت های آسیا را دارد؛ او اگر یک بار دیگر بخواهد در جام جهانی هم مثل جام ملت ها طعم شکست را بچشد، بود و نبودش در تیم ملی واقعا چه توفیری دارد؟

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی با این اتفاق همه را خوشحال می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    حظور امپرا کنار جنرال. به نظر جالب می‌رسه. گذشته از شوخی به نظر شما نمی تونه کمک کنه، به نظر ما می‌تونه.
    • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا FR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      اتفاقا برعکس هست افشین قطبی خودش اوستا کار هست و گروهبان قندلی باید دستیارش بشه - اتفاقا گروهبان قندلی باید برای افشین قطبی پادویی کنه مثلا توپ ها رو جمع کنه - زمین رو آماده کنه - لوازم تمرین رو مهیا کنه ..از این کارا چون بهشم میاد با اون استایلش ...
  • رضا اسدی US ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    موفقیت در فوتبال آنقدر خدم و حشم نمیخواهد کافیست یک کادر کوچک قوی داشته باشیم روش نازی آبادی و هیئتی که قلعه نویی پیش گرفته بیهوده کاریست
  • دکتر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    یک مربی به نام خارجی با تیم کاملا حرفه ای و امکانات عالی جواب می دهد با تفکرات صد پیش آقای قلعه نویی برگشت به ماقبل تاریخ ست...سریع یک مربی با کلاس جهانی استعداد یابی کند تیم جوان را از همین الان اماده کند مگر کم استعداد در این کشور داریم...
  • علی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    سعید الهویی، حمید مطهری، رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان چهارتاتون لیگ سه هم از سرشون زیاده
  • ا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    بکش کنار ب زبون خوش
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    آقای قطبی عزیز قلعه نوعی کیسه شن میخواد که در قبال عدم نتیجه گیریهای آینده پشت اون خاکریزها قایم بشه واگر موفقیت احتمالی هم کسب کنه کیسه های شن همان کیسه شن هستند مواظب باش شما محبوبی .
  • ایرانی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    هرچی مربی بیکارراجمع کرده دورش وهزینه درست کرده است.الهویی هم با۴تااصطلاحات خارجی آمده بودچیزهایی بگه که بیشتری ها سردرنیاورند.مربی فقط مربی ژاپن که درتمام میادین که شکست خوردازکل ملت ژاپن عذرخواهی کرد.اصطلاحات قلمبه سلمبه شده دفاعیات ازتیم شکست خورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی