نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۰ |
۱
مسی: می‌خواهم در آمریکا قهرمان شوم!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی و اینترمیامی پس از پیروزی مقتدرانه روز شنبه مقابل اورلاندوسیتی آماده‌اند تا برای قهرمانی در MLS تلاش کنند.

لیونل مسی پس از پایان بازی اینترمیامی و اورلاندوسیتی در عصر شنبه که با برتری ۵-۰ صورتی‌پوش‌ها به پایان رسید، با اپل تی‌وی در مورد جاه‌طلبی‌های تیم و باشگاه در آینده صحبت کرد. «فکر می‌کنم با توجه به فشاری که روی ماست و چیزی که در حال ساختش هستیم، به‌صورت کامل برای جنگیدن در رقابت قهرمانی این فصل MLS آماده هستیم. می‌دانیم که راهی طولانی در پیش است و این تازه شروع ماجراست، اما واقعیت این است که گروهی آماده برای رقابت داریم و به دنبال کسب قهرمانی هستیم. این که فصل را خوب شروع کردیم هم مهم است، به خصوص در چند بازی اول، زیرا پس از آن لیگ متوقف می‌شود و مسابقات دیگر آغاز می‌شود.»

این بازیکن آرژانتینی اضافه کرد که از پیشرفت تیم تا اینجای کار بسیار خوشحال است، به خصوص در آستانه مسابقات بزرگ باشگاهی و کشوری. «این که توانستیم این نتایج را در این بازه زمانی بگیریم خیلی خوب است. شروع کار با این شیوه و گرفتن بیشترین امتیاز ممکن پیش از شروع رقابت‌های کوپا آمریکا، لیگز کاپ و مسابقات دیگر هدف ما است.»

سوارس در مجموع بر روی به ثمر رسیدن چهار گل تاثیر داشت و دو گل زد و دو پاس گل داد، در حالی که خود مسی دو پاس گل داد. با این حال، جولیان گرسل نیز بر روی دو گل تاثیر گذاشت. این یک عملکرد کامل و همه‌جانبه از اینترمیامی بود که اکنون رسما خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده است، و لوئیس سوارس نیز به خوبی ثابت کرده که شک و تردید دیگران نسبت به عملکردهای او اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی