نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
اوساگونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق پرسپولیس ۴ سال قبل در گفت‌وگویی با خبرورزشی از شایعات مطرح‌شده در مورد خودش به شدت ناراحت بود.

پرسپولیس زمستان سال ۹۸ یک بازیکن سیه‌چرده با نام کریستین اوساگونا را به خدمت گرفت که نمایش چندان مطلوبی برای قرمزپوشان ارائه نکرد.

اوساگونا روز چهاردهم اسفند همان سال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی از شایعات مطرح‌شده پیرامون خودش به شدت انتقاد کرد و گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. البته یکسری شایعات بی‌اساس در مورد من راه افتاده که نمی‌دانم منشا آن کجاست! من بازیکن پرسپولیس هستم و کاملا هم در سلامت به سر می‌برم؛ برخلاف شایعات، نه هپاتیت دارم و نه کرونا. البته خوشحالم که مردم به این شایعات توجه زیادی نمی‌کنند. آن‌ها در خیابان با من عکس می‌گیرند و می‌گویند برای استقلال کری بخوانم و عدد ۶ را نشان بدهم.

اوساگونا در ادامه با انتقاد از عمل نکردن باشگاه پرسپولیس به وعده‌های خودش تصریح کرد: تنها مسئله‌ای که باعث ناراحتی‌ام شده بحث مالی است. باشگاه به تعهدات خود نسبت به من عمل نکرده و همین مسئله نگرانم کرده است چون همزمان خرج ۱۱ نفر از اعضای خانواده‌ام را می‌دهم و طبیعی است در چنین شرایطی پول برایم خیلی مهم باشد.

خبرورزشی‌گردی| من بازیکن پرسپولیس هستم؛ نه هپاتیت دارم نه کرونا/ می‌گویند برای استقلال عدد ۶ نشان بده/ خرج ۱۱ نفر را همزمان می‌دهم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اسلم بلوچ IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    خرج یازده نفر یک سال ما داریم و شما در عوض حتی یک گل هم برای ما نزدی
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    پولها برباد رفته!!
  • معراج IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    هیچی فقط همین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی