نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
۰ |
۰
لیونل مسی اشک این دختر را درآورد! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی اینترمیامی و اورلاندوسیتی توپی که مسی شوت کرد به صورت دختربچه‌ای برخورد کرد و پدر این بچه به این اتفاق واکنش نشان داد.

در دیدار آخر اینترمیامی و اورلاندوسیتی که با برتری ۵-۰ صورتی‌پوش‌ها به پایان رسید، اتفاق تلخی رخ داد. توپ مسی هنگام زدن ضربه ایستگاهی  از زمین خارج شد و به صورت یک کودک خردسال برخورد کرد، ولی پدر این بچه جنبه مثبت قضیه را نگاه کرد و واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش نشریه میرِر، شوت بلند این بازیکن ۳۶ ساله از بالای دروازه عبور کرد و قبل از اینکه به صورت بچه برخورد کند، به تابلوی تبلیغاتی خورده بود و کمی از شدت ضربه کاسته شده بود. بچه که پیراهن اینترمیامی را به تن داشت شروع به گریه کرد و خانواده دور او جمع شدند تا آرامش کنند. اما به نظر می‌رسید که پدر این کودک آنقدرها از این اتفاق ناراحت نشده و به دخترش با صدای بلند گفت: «خوبی عشقم؟ این مسی بود که تو را زد، اشکالی ندارد.»

با وایرال شدن این ویدئو، کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی نشان دادند. یکی از آنها نوشت: «کاش من جای بچه بودم»، دومی اظهار داشت: «آنها واقعا مسی را دوست دارند»، سومی نیز جنبه دیگر ماجرا را نگاه کرد و نوشت: «این ۱۰۰% تقصیر والدین بود، همیشه باید مراقب اطراف باشید خصوصا وقتی بچه را به چنین جاهایی می‌آورید.»

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی اشک این دختر را درآورد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی