نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هشدار از مالزی؛ پرسپولیس و یک تیم دیگر در خطر از دست دادن لیگ قهرمانان آسیا؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در آستانه یک دغدغه مهم مدیریتی قرار دارد و برخی حقوقدانان پیرامون این مسئله هشدار می‌دهند.

طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شد که سازمان تامین اجتماعی با استفاده از هولدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه خود می‌خواهد بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس را بخرد تا قضیه مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال مرتفع شود و آنها مشکلی جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای نداشته باشند اما از قرار معلوم این قضیه خودش داستان جدیدی دارد.

جدا از مصاحبه برخی مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی که با صراحت گفتند تمایلی به انجام چنین کاری نداشته و ترجیح می‌دهند وارد این حوزه نشوند، نکته اینجاست که اگر سازمان تامین اجتماعی در مالکیت پرسپولیس سهیم شود داستان مالکیت مشترک مرتفع  نخواهد شد و شاید ماجرای جدیدی هم ایجاد شود.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که ذوب آهن اصفهان نیز به به نوعی زیر مجموعه شرکت‌های متعلق به تامین اجتماعی محسوب می‌شود و ۵۶ درصد از سهام آن مربوط به همین ارگان است بنابراین اگر روزی تامین اجتماعی بخواهد پرسپولیس را بخرد، داستان مالکیت مشترک دوباره به شکلی دیگر بروز می‌کند و این بار پرسپولیس و ذوب آهن در خطر عدم دریافت مجوز حرفه‌ای و حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهند گرفت. ظاهرا برخی حقوقدان ها در این مورد از مالزی هشدارهایی هم داده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    آخه تیمی که الفیحا عربستان براش کری میخونه ومیگه آسیا جای بزرگان است حالا تو آسیا باشه یا نباشه چه فرقی داره. همون دیدن فینال آسیا به لطف کرونا ومسائل دیگه برای ۶۰ سال دیگه براش افتخاره😜

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی