نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پوچتینو در آستانه خروج؟ دو مربی دلخواه آبی‌ها چه کسانی هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی برای جایگزینی مائوریسیو پوچتینو در فصل آینده دو گزینه دارد.

به گزارش گاردین، چلسی و تاد بولی سرمربی اسپورتینگ «روبن آموریم» و سرمربی برایتون «روبرتو دی‌زربی» را به عنوان گزینه‌های محبوب خود برای جایگزینی مائوریسیو پوچتینو در استمفوردبریج معرفی کرده‌اند. آموریم با عملکردش در اسپورتینگ که بالاتر از بنفیکا و پورتو در صدر جدول پرتغال قرار دارد، مقامات چلسی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. از سوی دیگر دی‌زربی از ۲۰۲۲ که جانشین گراهام پاتر شد، بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

چلسی در اولین فصل حضور پوچتینو با مشکلات زیادی روبرو شد، با وجود اینکه این باشگاه از زمان تصاحب بولی بیش از ۱ میلیارد پوند برای بهبود تیم خرج کرده بود. آنها در این فصل لیگ برتر موفقیتی نداشتند اما یک فرصت طلایی برای کسب جام در این فصل داشتند و در فینال جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفتند اما در نهایت بازی را در اواخر وقت اضافه واگذار کردند.

ظاهرا مالک آبی‌ها تمایلی به تصمیم‌گیری فوری در مورد پوچتینو ندارد و به او فرصت ماندن در تیم داده می‌شود. آنها پس از عوض کردن چهار سرمربی از فصل گذشته به دنبال تداوم بیشتری هستند، با این حال اگر عملکرد چلسی کاهش بیشتری پیدا کند به فکر تغییر کادر مربیگری نیز خواهند افتاد.

آخرین امید سرمربی سابق تاتنهام رقابت در جام حذفی است و آبی‌ها روز ۱۷ مارس در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل لسترسیتی به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی