نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
CR7 را دوباره تحریک کردند/ هواداران مسی دست بردار نیستند! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران در جریان دیدار النصر مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا، به اذیت کردن رونالدو ادامه دادند و بار دیگر نام مسی را در ورزشگاه فریاد زدند.

کریستیانو رونالدو در بازی با الشباب واکنش زشتی به هوادارانی که نام مسی را فریاد می‌زدند نشان داد و در نتیجه یک بازی محروم شد و بازی النصر و الحزم که با تساوی ۴-۴ به پایان رسید را از دست داد، و همچنین ۳۰۰۰۰ ریال عربستان (۶۳۰۰ پوند/۷۹۹۵ دلار) جریمه پرداخت کرد.

و حالا در بازی شب گذشته در دیدار النصر و العین که با شکست ۱-۰ تیم رونالدو به اتمام رسید، نام «مسی» بار دیگر در ورزشگاه طنین‌انداز شد. رونالدو هنگام خروج از زمین بعد از نیمه اول به وضوح عصبانی به نظر می‌رسید و چند بار سرش را تکان داد.

النصر هرگز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نشده و در سال ۱۹۹۵ نایب‌قهرمان شد. الهلال که به احتمال زیاد قهرمان این فصل لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود، در چهار دوره اخیر دو قهرمانی به دست آورد. اختلاف ۹ امتیازی با الهلال در جدول لیگ بیش از آن است که در ۱۲ بازی باقی مانده جبران شود. اما اگر رونالدو بخواهد لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و به گروهی از بازیکنان منتخب بپیوندد که عناوین قاره‌ای را در دو قاره مختلف کسب کرده‌اند، باید در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی با العین در ۱۱ مارس نتیجه را برگرداند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی