نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
وعده عجیب مجید جلالی: باید صاحب ۴۰ تا ۵۰ مربی باکیفیت باشیم/ با قلعه‌نویی دوستم اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران گفت، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است که تا پنج سال آینده، ۴۰ تا ۵۰ مربی باکیفیت ایرانی داشته باشیم.

مجید جلالی در حاشیه برگزاری مراسم روز درختکاری در مرکز ملی فوتبال درباره طرح جامعه ۱۴ در ۱۴ اظهار داشت: ما در حال آماده‌سازی طرح جامع ۱۴ در ۱۴ هستیم. تقریباً از حدود ۲.۵ ماه پیش کار شروع شد و ۱۲ کارگروه روی این طرح کار می‌کنند و اولین جلسه‌ با حضور تمام این کارگروه‌ها و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و بچه‌ها اعضای کارگروه‌شان را معرفی و توضیحاتی درباره اقدامات صورت گرفته تا الان ارائه کردند. ما در نظر داریم تا اواخر خرداد ماه این برنامه آماده شود تا ببینیم چه بازخوردی دارد و اشکالات آن را برطرف کنیم. فکر کنم تا شهریور ماه سال آینده این طرح را در بخش فنی نهایی خواهیم کرد. 

وی در واکنش به این موضوع که قرار بود با حضور او کمیته‌ای تشکیل شود و عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها بررسی شود و اینکه آیا نتایج این بررسی‌ها به دست امیر قلعه‌نویی رسیده است یا خیر، گفت: ما کلاً روی ۲۴ تیم جام ملت‌های آنالیز بسیار دقیقی انجام دادیم که کشور خودمان هم جزو این تیم‌ها بود و فکر می‌کنم امروز یا فردا روی سایت فدراسیون می‌گذاریم و تمام محتویات آن در دسترس است و یک جمع‌بندی خوب صورت گرفته است.

مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که «در این مدت با قلعه‌نویی جلسه‌ای برگزار کرده‌اید؟»، تصریح کرد: تیم ملی بزرگسالان در حیطه کاری من نیست، ولی ما با هم دوست هستیم و صحبت می‌کنیم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که برای انتخاب سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران از او هم نظر گرفته می‌شود، خاطر نشان کرد: ما برای این کار کمیته فنی را تشکیل می‌دهیم و همه هدف‌مان این است که ظرف دو هفته آینده به یک جمع‌بندی برسیم. به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم عجله کنیم و انتخاب شایسته‌ای نداشته باشیم. تعداد زیادی اسامی در اختیار داریم و منتظر هستیم در دو سه روز آینده اعضای کمیته فنی مشخص شود و در آنجا در این باره بحث می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «در فوتبال پایه مربیان خارجی مفید هستند و یا باید از مربیان بومی و ایرانی استفاده کنیم؟»، تأکید کرد: ما مدنظرمان این است که برای پنج سال آینده باید صاحب ۴۰ تا ۵۰ مربی باکیفیت باشیم. در این زمینه برنامه‌ریزی کردیم و دنبال بودجه آن هستیم و می‌خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم. باید برای استعدادهای مربیگری فضا را فراهم کنیم. ما مدنظرمان این است که این افراد تا چهار پنج سال آینده برسند، اما اگر به یک جمع‌بندی برسیم که لازم است یک نفر خارجی هم بالای سر کار آنها باشد، حتماً این کار را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: افشاگری از دلایل عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس/ بعضی‌ها دوست ندارند این کار انجام شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سنگ پا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    بزرگترین مشکل جهان سوم اینه که ادماش فقط گفتن کلمات و جملات قلمبه سلمبه رو بلدن . اما معنی و عمق و فلسفه همون کلمات رو نمیفهمن . برای ساخت 50 مربی با کیفیت باید 50 نفر ادم با استعداد و باهوش داشته باشین و ساخت ادم با استعداد و باهوش نیاز به داشتن اساتید خوب و اموزش از سنین کم رو داره که برای داشتن اساتید خوب و آموزش از پایه نیاز به داشتن مراکز علمی و آموزشی و صنعتی و امکانات و تجهیزات مناسب هست و ............... . خلاصه کنم چون این افراد سرنا رو همیشه از سرگشادش میزنن و اعتقادی به برنامه بلند مدت 10 20 ساله ندارن فقط ادا در میارن و هیچ اتفاقی نمی افته
    • یک ایرانی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      اگر همین جمله رو تو آلمان وژاپن می‌گفتن ،میگفتین به به نگاه برنامه‌ریزی بکن مشکل بزرگ ما شما خود تحقیرها هستید فقط همین و بس
    • کیارش IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      دوست عزیز المان یا ژاپن؟؟!!! جوامع اونارو بررسی کن بعد ببین کجاش شبیه ماست ایا اصلا با اصول هدف گذاری و برنامه ریزی برای رسیدن رو بلدیم منم میتونم بگم تا ۲۰ سال اینده ایران باید قویترین تانک دنیا و پیشرفته ترین هواپیمای جنگنده رو تولید بکنه یا میتونم بگم ظرف ۵ سال اینده باید تمام باشگاه های ایرانی قهرمان اسیا بشن ولی چه وبزاری برای این هدف لازمه و چه ابزاری دارم در حال حاضر این اقایون که اینطوری ژست کامپیوتر و پروفسور میگیرن معماران بدبختی و نابودی فوتبال ایرانن عملا با ایجاد بحث های مثل مربی خارجی و داخلی جلو اینو گرفتن که فوتبال ما صاحب تجربه بین المللی بشه بعد با این لاطائلات و مثلا صحبت های کارشناسی ادای مغز متفکر رو درمیارن و موقع عمل کردن حرفاشون در نهایت میشه تعریف بدیهیات ادمایی که با این سن و سال گدایی احترام میکنن و شان خودشونو نمیدونن و حتی صحبت هایی که میکنن پایه منطقی نداره نمیتونن بدای این فوتبال کاری بکنن
  • مافیای آبی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    این ۴۰، ۵۰ مربی باکیفیت قطعا همه‌شون کیسه‌کشند. تقریبا کل لیگ یک و لیگ برتر رو قبضه کردن و هیچی هم حالیشون نیست و فقط برای اهدای شیش امتیاز رفت و برگشت به کیسه خواب ماموریت میگیرن. شک نکنید کسی که رنگ لوگو و لباس قرمز تیمو آبی میکنه همه جوره آماده وا دادن جلوی کیسه زباله است. تنبون کیسه حموم کلا در اومده تا بادی بودی چیزی بده. وقتی یزدانی میکاره واسه چشمی‌ای که سالی یه گل میزنه دیگه تا تهشو بخونید. وقتی شرافت نباشه هر رذالتی سر میزنه. حالا هی بگید مهدی تارتار فلان. مهدی تارتار بیچاره یه نفره در مقابل هیجده نفر.
  • محمدحسین IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    امثال جلالی یا چراغپور و کسانی که صاحب ایده و تفکر هستند باید ازشون در فدراسیون استفاده بشه
  • کابوی موج سوار اصل تگزاس IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    آقای مجید جلالی، به عنوان یک بردار این تجربه من رو تا زمانی که در فدراسیون مشغول هستید به کار ببندید، ضرر نمیکنید: خانه اسرار تو چون دل شود/ آن مرادت زودتر حاصل شود-- بابا شما خوب، شما کار بلد، شما کامپيوتر، چرا تو این سن هنوز دنبال دیده شدن و تایید طلبی هستی! برادر من دور و بر شما پر از گرگ و آدم حسود هست، فقط به خودت و تیم ملی ضربه میزنی با افشای اهدافت. اصلا آیا تا به حال شما شیری رو در حال شکار کردن دیدی که نعره بکشه تا هم شکارش فرار کنه و هم رقیبانش شکار اونو بدزدند! شیر بی صدا کمین میکنه و در فرصت مناسب به صورت انفجاری حمله میکنه. به نظرم تو فدراسیون باید یه کمیته پدافند غیرعامل برای آموزش به جامعه فوتبال هم تشکیل بدید
  • عادل NL ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    بعضی ها همچین نظر نوشتن انگار خودشون چهل تا پنجاه سال سابقه مدیر توسعه و پیشرفت و ریاست کمیته فنی رو داشتن. چی تو خودتون دیدن که فکر می کنید می تونید به افرادی در سطح مجید جلالی درس بدین!!!!! طرف شعر نوشته اسرار دلت رو به کسی نگو. انگاری موضوع عشق و عاشقی دختر پسره!!!! در هر برنامه ریزی باس طرح برای زیر مجموعه تشریح بشه تا زیر مجموعه از جایگاه و شرح وظایفش آگاه بشه. تشریح نکردن طرح، احمقانه ترین کار ممکن هست. مجید جلالی هم برای تمام کسایی که فوتبال می فهمن و حسود نیستن شناخته شده و محترم هست و نیازی نداره دنبال جلب توجه و کسب احترام باشه.
    • کابوی موج سوار اصل تگزاس IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      حتی متن کابو رو درست نخوندی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی