نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
۲ |
۰
محمد خدابنده‌لو با توپ پُر آمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس موفق شد با برتری ۳ برصفر برابر نفت و گاز گچساران به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

اوسمار ویرا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و بازی با تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران، تصمیم گرفت با ترکیب علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر  سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر به میدان برود.

یکی از تغییرات مهم اوسمار ویرا در ترکیب اصلی پرسپولیس، استراحت دادن به سروش رفیعی یکی از بهترین های این تیم در نیم فصل دوم و بازی دادن به محمد خدابنده‌لو بود. هافبک ۲۴ ساله و تازه وارد پرسپولیس، در این دیدار اجازه نداد جای خالی سروش رفیعی احساس شود و یکی از بهترین های تیمش بود. محمد خدابنده‌لو در دیدار حذفی برابر شاگردان پیروز قربانی نشان داد یک هافبک انرژیک، بازیساز و در عین حال دونده است که می‌تواند به عنوان هافبک هجومی و حتی دفاعی بازی کند. این عملکرد درخشان اوسمار ویرا را برای ادامه لیگ برتر و بازی دادن به محمد خدابنده‌لو دلگرم کرد.

گفتنی است محمد خدابنده‌لو هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در نیم فصل اول با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه برای یک فصل و نیم امضا کرد. هافبک جوان مد نظر کادر فنی پرسپولیس در حالی به پرسپولیس آمد که باشگاه مس برای صدور رضایت‌نامه‌اش مبلغ ۱۰ میلیارد تومان درخواست کرده بود. خدابنده‌لو حاضر شد ۸ میلیارد از این مبلغ را شخصا پرداخت کرده و دو میلیارد تومان باقیمانده را نیز سرخپوشان می‌دهند تا او در جمع شاگردان اوسمار ویرا حضور داشته باشد.

بند فسخ قرارداد برای خدابنده‌لو در نظر گرفته نشده است و این بازیکن تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و اجازه باشگاه می‌تواند به باشگاه‌های دیگر ترانسفر شود.

او تا پایان لیگ بیست و چهارم با تیم پرسپولیس قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد این جوان نوخاسته بتواند سال های بیشتری در این تیم حضور داشته باشد. خدابنده‌لو با مدرک و سند از جمله بازیکنانی است که از دوران کودکی طرفدار تیم پرسپولیس بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    خدا بنده لو بسیار فنی و دوست داشتنیه رقابت با سروش کار هر کسی نیست الا شاگرد و عاشق خود سروش
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    کاردرست مثل مهدی ترابی ووحیدامیری انشاالله باپشتکاروتلاش سال های سال برای پرسپولیس بدرخشه وموفق باشه خدانگهدارت پسرپرسپولیسی وبااخلاق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی