نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
۷ |
۰
مخالفت امپراتور پرسپولیس برای حضور در تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین قطبی مخالف حضور به عنوان دستیار در تیم ملی است و تنها علاقه‌مند است به عنوان مشاور حضور داشته باشد.

 بعد از پایان جام ملت‌های آسیا بود که امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی پیشنهاد حضور در تیم ملی را به افشین قطبی داد. سرمربی سابق تیم ملی در طول تورنمنت و در مصاحبه‌های مختلف به تمجید از کادر فنی پرداخت و یکی از حامیان تیم ملی در جام ملت‌ها بود. از آن روز تا به حال اما خبر جدیدی درباره توافق فدراسیون فوتبال با افشین قطبی منتشر نشده است. حتی امیر قلعه‌نویی نیز در جدیدترین مصاحبه خود تأکید کرد که فدراسیون فوتبال و افشین قطبی باید شرایط را در نظر بگیرند و در این مورد به توافق برسند.

افشین قطبی سال‌ها سرمربی بوده و در باشگاه‌های بزرگی چون پرسپولیس، شیمیزو اس پالس، بوریرام، شیجیاژوانگ و ونکوور حضور داشته و روی نیمکت تیم ملی هم نشسته است. قطبی به همین دلیل مخالف دستیاری در تیم ملی است و این مسأله را اعلام هم کرده. او دوست دارد به عنوان مشاور تجربیات خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهد. ضمن اینکه او در لیگ کانادا مشغول فعالیت است و نمی‌تواند در تمام طول سال و همه اردوها در کنار تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید: واکنش قلعه‌نویی به درخشش احمد نوراللهی/ بازگشت ستاره ایرانی به تیم ملی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاربر جدید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    "امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی پیشنهاد حضور در تیم ملی را به افشین قطبی داد. " این مطلب یکی از پیشنهادهایی است که آقای قلعه نویی را در تارخ فوتبال ایران ماندگار ،ماندگار میکند چرا باعث هم میشود که آن فرصت طلایی از دست رفته وشام غریبان بیش از 80 میلیون ایرانی جام آسیا یی را کم مکی التیام بخشد وخودش آبرومندانه رفتن امروز را به تکراری بسیار نابخشودنی رفتن فردا محکوم نکند، این پیشنهاد دو سر برد است بلکه با احتساب ملت بزرگ مان سه سر برد میباشد ، آفرین از این خروج امیر خان ،درست مثل ترک امپراطور یحیی گل محمدی، که دید برای شأن وشخصیت سه جامیش هم که شده،در اوج افتخار پرسپولیس را ترک کرد این ترک امیر خان هم یک شباهاتی با آن دارد، و آزمون وخطا ودوباره خطا،و...(خانه عمه که نیست؟که.)را از فوتبال ایران حذف میکند.آفرین اگر عمل شود.
  • ع ق QA ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    حالا قلعه نوعی یه حرفی زد برای سرد کردن عصبانیت مردم شما چرا باور کردید ؟! مگه میشه آدم بزرگی مثل قطبی ( سردار)بیاد زیر دست دست گروبان بشه اونم وقتی رهبریت باند با سه توطئه گر باشه و اعتقادشان به شانس باشه؟؟؟ مصرف این حرف مثل داستان ویلموتس کی‌روش جام جهانی انتخابها و انتخابات‌ها و تحمیل مربیان مهره شطرنجی مصرف ماست مالی داشت
  • صیاد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    برا امپرا طور افت دارد بخواد دستیارکسی شود که ازنظر فنی چیزی در چنته ندارد اما مشاور میتونه باشه
    • مهدی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      من نمیدونم شما چرا تعصب تیم ملی رو ندارید فقط از روی احساسات نظر میدین
  • اشکان IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    امیر قلعه نوعی از مربیان خوب ایرانی است واز خیلی ها هم بهتره
  • حسینی US ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    هر دوی اقایان مربیان در حد نیمه نهایی هستند فدراسیون باید بفکر مربی باشد تا تیم به فنینال برسد اما متاسفانه مدیریت در فوتبال وجود نداره نمره این اقایان در حد ۱۵ ست مامربی نمره ۱۹و ۲۰ می خواهیم با یه لشگر بازیکن ۴۰ ساله و مربی متوسط نمی شود به فینال رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی