نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
۰ |
۱
راسل کرو سهام لیدزیونایتد را خرید
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راسل کرو تایید کرد که بخشی از سهام باشگاه لیدزیونایتد را خریداری کرده است.

لیدزیونایتد در تلاش برای بازگشت به لیگ برتر است و راسل کرو، ستاره هالیوود، بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کرد.  مایکل فلپس شناگر که ۲۳ طلای المپیک دارد و فوق‌ستاره گلف جردن اسپیث از جمله نام‌هایی بودند که به تیم سرمایه‌گذاری 49ers Enterprises برای خرید باشگاه پیوستند و اکنون مشخص شده که این بازیگر ۵۹ ساله هالیوودی نیز سهمی در باشگاه دارد.

لیدز در X (توئیتر سابق) از حضور تابستانی برنده اسکار در باشگاه اجتماعی برودنل در هاید پارک خبر داد. یکی از کاربران نوشت که او پول خود را در باشگاه لیگ دو رکسام متعلق به بازیگران رایان رینولدز و راب مک‌الهنی سرمایه‌گذاری کرده است. این بازیگر ارتباط با رکسام را تکذیب کرد و در عوض گفت که برای لیدز محبوبش پول گذاشته است.

او پاسخ داد: «من هیچ سهمی در رکسام ندارم. واقعاً تحت تأثیر رایان و راب و دستاوردهای آنها قرار گرفتم، اما بخشی از آن نیستم. اما اکنون از نظر مالی از طریق خانواده 49ers  ارتباط مالی بسیار کمی با لیدزیونایتد دارم.»

گروه آمریکایی 49ers  از سال ۲۰۱۸ به تدریج سرمایه‌گذاری در باشگاه الندرود را افزایش داد. کرو یکی از طرفداران بزرگ این باشگاه است و حتی در سال ۲۰۱۵ به خرید باشگاه فکر کرد و در آن زمان آنها را دایناسورهای خفته خطاب کرد. ثروت خالص این فوق‌ستاره تقریباً ۹۵ میلیون پوند گزارش شده است.

لیدزیونایتد در حال حاضر پس از لسترسیتی و ایپسویچ تاون در رده سوم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

راسل کرو سهام لیدزیونایتد را خرید

راسل کرو سهام لیدزیونایتد را خرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی